Finansai

„McDonald’s“ Lietuvoje atsisako plastikinių dangtelių, skirtų šaltiems gėrimams

Siekdami kuo labiau sumažinti naudojamo vienkartinio plastiko kiekį savo restoranuose, didžiausias restoranų tinklas „McDonald’s“ planuoja apriboti plastikinių dangtelių naudojimą Lietuvoje veikiančiuose restoranuose. Dangtelių atsisakymo kampanija visuose Lietuvos restoranuose jau prasidėjo.

„Būdamas didžiausiu restoranų tinklu Lietuvoje, „McDonald’s“ žengia naują žingsnį, siekdamas užtikrinti savo restoranų tvarumą ir ekologiškumą. Birželį pradėta iniciatyva, pagal kurią šiaudeliai prie gėrimų restoranuose „McDonald’s“ siūlomi tik jų paprašius, jau dabar skatina lankytojus keisti savo įpročius ir rinktis gėrimus be dangtelio. Mums malonu matyti, kad mūsų lankytojai aktyviai atsiliepia į mūsų raginimą ir vis dažniau gėrimus užsako be šiaudelio. Manome, kad mūsų naujoji dangtelių atsisakymo akcija ir kitos numatomos vykdyti iniciatyvos padės sumažinti bendrą plastiko vartojimą ir paskatins gyventojus elgtis ekologiškiau“, – pasakoja Vladimir Janevski, „McDonald’s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse.

Įgyvendinant dangtelių atsisakymo kampaniją, visi restoranuose „McDonald’s“ vietoje patiekiami gėrimai bus pristatomi be dangtelio. Lankytojų patogumui, prie užsakymo langelio „McDrive“, naudojantis sistema „McDelivery“ ir kartu su rinkiniu „Happy Meal“ užsakomi gėrimai toliau bus patiekiami su dangteliais. 

Be dangtelių atsisakymo kampanijos, „McDonald’s“ šiais metais taip pat atsisakė skaidrių gėrimų indelių ir šiuo metu palaipsniui pradeda diegti naujas pakuotes, kurias naudojant atskiro dangtelio nereikia. Šiuo metu naujosiose pakuotėse patiekiami ledai „McFlurry“ -– mėgstamų ledų naujuose indeliuose jau galima įsigyti ir Lietuvoje veikiančiuose restoranuose „McDonald’s“. Šiemet „McDonald’s“ taip pat atsisakė skaidrių plastikinių gėrimų indelių.

Dangtelių atsisakymo akcija atspindi bendrovės „McDonald’s“ visuotinį įsipareigojimą nuolat gerinti visų pakuočių tvarumą. „McDonald’s“ siekia, kad iki 2025 m. 100 proc. naudojamų pakuočių būtų gaminama iš atsinaujinančių, perdirbtų ar sertifikuotų šaltinių. Be to, bendrovė siekia, kad visame pasaulyje veikiančiuose tinklo restoranuose pakuotės skirtos lankytojams būtų perdirbamos.

Apie bendrovę „McDonald’s“

„McDonald’s“ yra didžiausia pagal lankytojų ir darbuotojų skaičių bei finansinius rezultatus ir investicijų apimtis viešojo maitinimo bendrovė Lietuvoje. Bendrovėje „McDonald’s“ dirba 950 žmonių, o 14 jos Lietuvoje valdomuose restoranų pernai apsilankė daugiau nei 9,7 mln. lankytojų.

Bendrovės „McDonald’s“ plėtros licencijos turėtojai Maltos bendrovei „Premier Capital“ priklauso 150 restoranų „McDonald’s“ Baltijos šalyse, Maltoje, Graikijoje ir Rumunijoje, kuriuose dirba daugiau nei 8 500 darbuotojų, o per metus aptarnaujama 119 mln. lankytojų.

„Premier Capital“ yra dar vienos Maltos bendrovės „Hili Ventures“ antrinė įmonė. Bendrovei „Hili Ventures“ priklauso bendrovių „McDonald’s“ ir „Apple“ plėtros licencijos skirtingose šalyse, bendrovė dirba logistikos, jūrų ir inžinerijos, technologijų, nekilnojamojo turto, svetingumo ir nuomos sektoriuose. „Hili Ventures“ turi padalinių 10 vidurio, rytų ir šiaurės Afrikos šalyse, bendrovėje dirba 9 000 žmonių komanda. „Hili Ventures“ bendradarbiauja su bendrovėmis „Allison“, „Apple“, „Cisco“, CMS CGM, „Hoffman“, IBM, „Konecranes“, „Lenovo“, „McDonald’s“, „Microsoft“, NCR, „Terberg“ ir daugeliu kitų pasaulinių prekių ženklų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai“

(Perskaityta per mėnesį: 2, iš jų šiandien: 1.)