„Moller Auto“ pardavimų pajamos Lietuvoje išaugo 42 proc. ir per pirmus vienuolika šių metų mėnesių pasiekė 87,8 mln Eur. Naujais ir naudotais automobiliais prekiaujančios įmonės pelnas prieš mokesčius padidėjo 104 proc.
Įmonės augimą Lietuvoje lėmė naujus automobilius suskubę įsigyti mūsų kraštiečiai. Naujų automobilių pardavimo apimtys Lietuvoje išaugo 63 proc. – „Moller Auto“ salonuose buvo parduota 2387 nauji automobiliai lyginant su 1461 automobiliu per tą patį 2020 m. laikotarpį. Taip pat pastebimas ženklus elektromobilių segmento augimas – lyginant su 2020 m., jų paklausa šiais metais padidėjo daugiau nei keturis kartus.
Baltijos šalių pirkėjų elgsena skiriasi
Automobilių pramonės atstovai pastebi, jog nors rinka po truputį atsigauna, ateinančiais 2022 metais pandemijos padariniai dar bus juntami. Pasak gamintojų, naujo automobilio šiuo metu vidutiniškai tenka laukti 8-9 mėn.
„Pasaulyje tvyro didelis neapibrėžtumas – vis dar kovojame su pandemijos pasekmėmis tiek vietos rinkose, tiek globaliu mastu. Puslaidininkių trūkumas gerokai apribojo naujų automobilių gamybos apimtis. Taip pat stebime įdomius pirkėjų elgsenos pokyčius visose trijose Baltijos šalyse. Lietuvos rinkoje į viršų šoktelėjo naujų automobilių pardavimų kreivė – pardavimai išaugo 63 proc., tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje ženkliai augo pardavimai naudotų automobilių segmente – atitinkamai 19 ir 29 proc.“, – sako Izida Gerken, „Moller Auto Baltic“ generalinė direktorė.
Elektromobilių paklausa padidėjo daugiau nei keturis kartus
Lietuvoje taip pat ryškus elektromobilių skaičiaus augimas. Tam įtakos turi ne tik besikeičiantis žmonių požiūris į aplinkos tvarumą ir vartojimo įpročius, bet ir elektromobilių naudojimą skatinanti valstybės politika – kompensacijų fiziniams ir juridiniams asmenims sistema, parkavimo bei įvažiavimo į miestus lengvatos. Šiuo metu elektromobiliai sudaro 0,3 proc. visų mūsų šalyje registruotų transporto priemonių, tačiau „Moller Auto“ duomenys rodo, jog pastaraisiais metais jų pardavimai stipriai išaugo.
„Pastebime džiuginančią tendenciją, jog elektromobilių pardavimai sparčiai auga. Jei per pirmuosius vienuolika 2020 metų mėnesių buvo parduoti tik 48 elektromobiliai, šiais metais per tą patį laikotarpį Lietuvos pirkėjų įsigytų elektromobilių skaičius siekia 234. Šis ženklus pokytis rodo, jog elektromobilių populiarumas ir paklausa kasmet tik didės. Svarbu pažymėti, jog daugiau nei pusė – 150 elektromobilių – yra komercinės paskirties“, – pastebi „Moller Auto Baltic“ vadovė.
Populiariausi šių metų modeliai – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi Q5“
Tarp Lietuvos vartotojų populiariausi „Audi“ modeliai yra „Q5“ ir „Q7“.
„Volkswagen“ automobilių pirkėjai dažniausiai renkasi „Tiguan“, „T-Roc“, „T-Cross“ ir „Passat“ modelius. Analizuojant „Moller Auto“ salonuose automobilius įsigyjančių lietuvių poreikius matyti, kad mūsų šalyje geidžiamiausi yra visureigių tipo automobiliai – šiais metais dažniausias pirkėjų pasirinkimas „Volkswagen Tiguan“ ir „Volkswagen T-Cross“. Nors verslo klientai ir toliau lieka ištikimi „Volkswagen Passat“, šiame segmente taip pat vyksta pokyčiai ir verslo klientai vis dažniau renkasi SUV klasės modelius.
Apie „Moller Auto“
„Moller Auto“ grupę Lietuvoje sudaro 2 įmonės – UAB „Moller Auto“ ir UAB „Moller Auto Keturi žiedai“. Bendra neaudituota 2021 m. sausio – lapkričio mėn. apyvarta siekia 88 mln. Eur, o neaudituotas veiklos pelnas prieš mokesčius – 2,3 mln. Eur. Lietuvoje „Moller Auto“ dirba 148 darbuotojai.
Pranešimą paskelbė: Kristina Jugulytė, PR Service