Per minutę pagriebtas užkandis tikrai neturi būti prastas – tą pasiryžęs įrodyti parduotuvių tinklas „Narvesen“, metus užbaigiantis parduotuvės ką tik atnaujintame Vilniaus geležinkelio stoties pastate atidarymu. Tai yra šiais metais jau spėjusio įsitvirtinti naujo koncepto miesto parduotuvė – skubantiems, tačiau kokybės kartelės dėl to nuleisti nenorintiems klientams.
Ši parduotuvė yra jau penktoji, veikianti pagal atnaujintą konceptą, ir 46-ta „Narvesen“ tinkle. „Mūsų planuose – daugiau atnaujintų tinklo parduotuvių, kuriose klientai gali įsigyti pamėgtų kavos gėrimų, sveikesnių ir įvairių užkandžių. Atgyjantis, dinamiškai besikeičiantis Stoties rajonas ir, pagaliau, pati Geležinkelio stotis, vis augant skaičiui žmonių, atrandančių keliones traukiniu, neabejotinai yra strateginė vieta daugeliui verslų“, – sako „Narvesen“ ir „Caffeine“ valdančios įmonės „Reitan Convenience Lithuania“ vadovas Saulius Žilėnas.
„Esame miesto vartai, jungiantys Naujininkų rajoną su Naujamiesčiu ir Senamiesčiu, todėl atnaujindami Geležinkelio stotį stengėmės kurti daugiafunkcę erdvę, traukiančią daugiau verslų ir veiklų, kurie drauge keis ir kelionių kokybę. Džiaugiamės, kad mūsų partnerystė leis keleiviams jaustis patogiau, jaukiau, pagyvins netradicines stoties erdves, o taip pamažu keisis ir aplinkinių kvartalų veidas“, – antrina LTG korporatyvinių reikalų direktorius Aleksandras Zubriakovas.
Planuojant naujojo „Narvesan“ koncepto plėtrą, galvota apie skubantį, laiko pavalgyti neturintį klientą. „Todėl mūsų asortimente galima rasti užkandžių, kuriuos patogu valgyti kelionės metu“, – atkreipia dėmesį S. Žilėnas. Tikimasi, kad naujojo „Narvesen“ meniu patrauklumą įvertins ir naujojo maršruto Vilnius–Ryga keleiviai.
„Narvesen“ meniu buvo atnaujinamas drauge su tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ autore Kristina Pišniukaite-Šimkiene. Pasak S. Žilėno, pastebėta, kad klientai jau pamėgo ekologišką „Caffeine“ kavą, kurią galima rasti naujo koncepto „Narvesen“. Kavos jose įsigyjančių klientų skaičius ūgtelėjo 2,5 karto.
Kitais metais, be jau minėtų tinklo atnaujinimo planų, dar daugiau dėmesio bus skiriama ne tik miesto klientams, bet ir planuojantiems ilgesnes keliones automobiliu. Pasak S. Žilėno, „Narvesen“ parduotuvės atidaromos vietose, kuriose patogu stabtelėti išvykstant iš miesto. Viena tokių šiemet duris atvėrė Molėtų plente.
Pranešimą paskelbė: Laura Dabulytė, Budinti komunikacija, UAB