Finansai

NBA pradeda partnerystę Baltijos šalyse ir Slovakijoje

Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) ir „Olympic Entertainment Group“ (OEG) pradeda bendradarbiauti – bendrovės valdomas prekių ženklas Olybet“ tampa oficialiu NBA partneriu Baltijos šalyse bei Slovakijoje. Bendrovė taip pat taps ir NBA nemokamų žaidimų platformos „NBA Pick’Em“, kuri bus lokalizuota regione, partnere. Partnerystė apima bendradarbiavimą skaitmeninėse platformose, lažybų vietose ir kt.

Partnerystės sutartis pasirašyta daugiau nei dvejiems metams – iki 2022 rugsėjo 30 d. Bendradarbiavimas skirtingose platformose apima autentiškos produkto patirties kūrimą, gerbėjų įsitraukimo skatinimą ir netgi NBA legendų pasirodymą minėtose šalyse.

Olybet“ kompanija yra varžybų rinkos lyderė regione, todėl nekantraujame pradėti bendradarbiauti. O ir partnerystės pradžia ideali: tai unikalus laikas, kuomet atnaujinant NBA sezoną atrankos varžybos bus transliuojamos gyvai Europoje geriausiu laiku. Šis bendradarbiavimas suteiks OlyBet“ reikiamus įrankius sukurti autentiškiausiai NBA lažybų patirčiai regione ir tai bus dar vienas būdas gerbėjams įsitraukti į NBA“, – teigia Scottas Kaufmanas-Rossas, NBA vyresnysis viceprezidentas, „Fantasy & Gaming“ vadovas.

Bendradarbiaudami šie prekių ženklai kurs naujo lygio praktiką žiūrovams, siekiant išsaugoti NBA varžybų vientisumą. 

„Ši partnerystė mums – itin reikšmingas įvykis, nes NBA yra aukščiausio lygio krepšinio ženklas. Lietuvių aistra krepšiniui yra neatsiejama ir nuo NBA dėl čia žaidžiančių lietuvių bei žaidimo kokybės. Todėl tikime, kad šis bendradarbiavimas bus reikšmingas ir jau besidomintiems šiuo žaidimu, ir kartu pritrauks naujų aistruolių, – teigia Tomas Palevičius, „Olympic Entertainment Group“ valdomos įmonės Lietuvoje vadovas. 

„Olympic Entertainment Group“ pirmininkas ir generalinis direktorius Corey Plummeris priduria, kad krepšinio gerbėjai nuo šiol turės daugiau galimybių įsitraukti į NBA: per gyvai transliuojamas varžybas, vietos renginius, socialinius tinklus ir geriausias lažybų patirtis Europoje. Beribė šios partnerystės galia skatina mus būti dar ambicingesnius bei inovatyvesnius, todėl nekantrauju visa tai pristatyti mūsų jungtiniam klientų bei gerbėjų ratui“, – teigia C. Plummeris.

22 komandos, dalyvaujančios atnaujintame NBA sezone, žais po aštuonias atrankos varžybas liepos 30–rugpjūčio 14 dienomis Floridoje, JAV. Pirmasis 2020 m. NBA atkrintamųjų varžybų etapas prasidės rugpjūčio 17 d.

NBA yra tarptautinis sporto ir žiniasklaidos verslas, susidedantis iš keturių profesionalių sporto lygų: Nacionalinės krepšinio asociacijos, Moterų nacionalinės krepšinio asociacijos, NBA G lygos ir NBA 2K lygos. NBA varžybos yra transliuojamos 215 šalių bei teritorijų beveik 50 kalbų, o prekės parduodamos daugiau nei 100 000 parduotuvių 100 šalių. NBA yra sukūrusi vieną didžiausių socialinių tinklų bendruomenių pasaulyje.

„Olympic Entertainment Group“ yra kazino ir pramogų patirčių lyderė Baltijos šalyse, taip pat valdanti lošimo namus Slovakijoje, Italijoje bei Maltoje. Bendrovei priklauso licencijuotas lažybų ir internetinių lošimų operatorius „OlyBet“, taip pat didžiausia lošimų kompanija Lietuvoje „Olympic Casino“. OEG yra atsakingo lošimo skatinimo pradininkė ir nuolatinė vietos bendruomenių bei sporto vystymo programų rėmėja.Kompanija Lietuvoje jau kelerius metus bendradarbiauja su Žalgiriu bei krepšininku Jonu Valančiūnu, tad partnerystė su NBA buvo organiška šios veiklos tąsa.

Pranešimą paskelbė: Laura Gabrilavičiūtė, Nova media

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)