Finansai

Nuo rugsėjo startuolis „LastMile“ pirkėjams pristato „LastMile Market“

Prekių pristatymo startuolis „LastMile“ pirkėjams nuo rugsėjo 7-osios pristato patogų ir funkcionalų „LastMile Market“. Prekės jam yra renkamos ir pristatomos iš „PROMO Cash&Carry“ parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. „LastMile Market“ asortimentą sudaro daugiau kaip 17 tūkst. prekių ir produktų. Kaip ir anksčiau, užsakymai pirkėjams pristatomi per 1 valandą.

„Sparčiai plečiame prekių pristatymo veiklą ir nuolat augant užsakymų skaičiui ieškome būdų, kaip padidinti jų surinkimo ir pristatymo efektyvumą. Iki šiol veikusį „LastMile Shop“ pakeitėme į „LastMile Market“ – peržiūrėjome ir išplėtėme asortimentą, o jo užsakymus renkame ir pristatome iš „PROMO Cash&Carry“ parduotuvių, taip sutaupant pristatymo laiką bei pasiūlant pirkėjams išskirtinės kokybės aukščiausios rūšies produktų“, – sako Tadas Norušaitis, „LastMile“ vadovas ir bendraįkūrėjas.

Pasak T. Norušaičio, „LastMile Market“ asortimentas yra orientuotas į ypatingų gurmaniškų produktų ieškančius pirkėjus. Jame gausu išskirtinės klasės produktų, tokių kaip aukščiausios rūšies mėsa, žuvis ir jūros gėrybės, pavyzdžiui, tunas, krevetės, austrės ir kt., įvairios grilio prekės. Pirkėjams siūlomas platus bakalėjos, šviežių vaisių ir daržovių, šaldytų produktų, vienkartinių indų, chemijos ir higienos prekių pasirinkimas. „LastMile Market“ taip pat kuriama ir atskira prekių bei produktų kainodara.

„Džiaugiamės bendradarbiavimu su „LastMile“, nes tai dar viena galimybė pirkėjams įsigyti išskirtinių produktų, kurių yra tik mūsų asortimente, pritaikytame ne tik išskirtinių skonių ieškantiems žmonėms, bet ir profesionalams. Taip pat vertiname platformos patogumą verslo klientams bei plačias prekių ir produktų pristatymo galimybes didžiuosiuose miestuose ir regionuose“, – sako Dainius Jovaiša, „PROMO Cash&Carry“ pardavimo vadovas.

Naujasis „LastMile Market“ leis dar patogiau aptarnauti ir verslo klientus. Jiems siūlomi ne tik maisto produktai bei gėrimai, bet ir biuro prekės. Platformoje įdiegtas funkcionalumas leidžia prieš pirkimą įvesti įmonės duomenis ir už užsakymą atsiskaityti per įmonės paskyrą. Vieną kartą suvedus įmonės rekvizitus, galima greitai ir patogiai kurti visus užsakymus ir nuolat apsipirkti reikalingų produktų bei biuro prekių.

Į itin greitą pristatymą orientuota „LastMile“ platforma patogi tiek gyventojams, tiek įmonėms, nes užsakytas prekes pristato per 1 valandą, todėl kilus netikėtam poreikiui, galima greitai suformuoti ir gauti užsakymą.

Startuolio „LastMile“ platforma šiuo metu turi daugiau nei 300 tūkst. registruotų vartotojų. Net 95 proc. pirkėjų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 40 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 30 tūkst. prekių. Šiuo metu „LastMile“ savo paslaugas siūlo Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Tauragės, Šilalės ir Marijampolės gyventojams. Prekybos tinklas „Iki“ 2021 m. rugsėjo mėn. įsigijo startuolį „LastMile“ po sėkmingo, daugiau nei pusantrų metų trukusio, bendradarbiavimo.

Pranešimą paskelbė: Auksė Baurienė, UAB „Publicum“
Nuo rugsėjo startuolis „LastMile“ pirkėjams pristato „LastMile Market“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)