Finansai

OnePlus atidaro pirmajį klientų aptarnavimo centrą Europoje

Pirmasis mobiliųjų technologijų bendrovės „OnePlus“ klientų aptarnavimo centras Europoje duris atvėrė Suomijos sostinėje Helsinkyje. Jame bus teikiamos „OnePlus“ produktų aptarnavimo ir remonto paslaugos. Šiuo metu centras aptarnaus tik Suomiją, tačiau vėliau šiais metais pradės priimti įrenginius ir iš Baltijos bei kitų Skandinavijos šalių.

Suomija buvo pasirinkta pirmajam bendrovės klientų aptarnavimo centrui Europoje, nes „OnePlus“ čia veikia aktyviai jau keletą metų. Prieš tris metus ji tapo pirmąja šalimi pasaulyje, kurioje „OnePlus“ telefonai buvo pradėti pardavinėti per partnerius. Šiandien bendrovės telefonai yra vieni perkamiausių tarp didžiųjų Suomijos operatorių siūlomų išmaniųjų įrenginių. Antrąjį šių metų ketvirtį Suomija taps antrąja šalimi pasaulyje, kurioje bus parduodami pirmieji „OnePlus“ telefonai, palaikantys 5G ryšio technologiją.

„Naujasis klientų aptarnavimo centras yra dar vienas įrodymas, kad „OnePlus“ skiria ypatingą dėmesį Skandinavijos rinkai. Mūsų tikslas yra ir toliau gerinti klientų patirtį bei tuo pačiu suteikti kuo aukštesnį aptarnavimo lygį, įsigijus „OnePlus“ įrenginius“, – teigia „OnePlus“ vadovas Suomijos ir Baltijos šalių rinkoms Tuomas Lampen.

„OnePlus“ klientų aptarnavimo centro darbuotojai padės išspręsti programinės įrangos sutrikimus ir mechaninius telefonų „OnePlus 3“ bei naujesnių modelių gedimus. Centro lankytojų atnešti telefonai bus sutvarkyti per dvi valandas, o atsiųsti paštu Suomijos teritorijoje bus sutaisyti ir grąžinti per 7 kalendorines dienas nuo išsiuntimo.

Naujasis klientų aptarnavimo centras Helsinkyje dirbs kaip pagrindinis serviso centras visoms Skandinavijos šalims. Pradžioje įrenginius siųsti remontui galės tik Suomijos vartotojai, tačiau vėliau šiais metais tokia galimybė atsiras ir klientams iš Baltijos bei Skandinavijos šalių.

Naujasis klientų aptarnavimo centras praplės „OnePlus“ klientų aptarnavimo galimybes Suomijoje. Klientai, įsigiję telefonus iš mobiliojo ryšio bendrovių ar kitų pardavėjų, dėl techninio aptarnavimo galės kreiptis ir į juos pardavusių įmonių atstovus.

Apie „OnePlus“

„OnePlus“ yra pasaulinė mobiliųjų technologijų įmonė, kuri meta iššūkį tradicinei technologijų koncepcijai.  „Never Settle“ kompanijos šūkis padeda kurti aukštos kokybės išskirtinio dizaino įrenginius. „OnePlus“ kuria stiprų ryšį su savo klientais, kartu su jais auga ir tobulėja.

Pranešimą paskelbė: Paulius Udra, Integrity PR

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)