Finansai

„Orbio World” pasiruošė sparčiam augimui – pasitinka vasarą moderniame biure Kauno centre

Vienas iš spartaus pasaulinio prekės ženklo „Orbio World“ augimo rezultatų – modernių biuro patalpų atidarymas Kaune. Tai naujo prekinio ženklo, apjungusio sėkmingai veikiančias lietuviškas įmones – e-prekybos įmonę „Ekomlita“ ir skaitmeninės reklamos agentūrą „YNOT Media“ – svarbus planų įgyvendinimo etapas.

„Orbio World“, kuriantis grožio, sveikatingumo, elektronikos bei namų apyvokos produktus, kuriais prekiaujama net 190 valstybių, ypatingą dėmesį skiria ir naujų darbuotojų paieškai.
Biuro interjere – akimirkos iš Kauno gyvenimo Verslo plėtra paskatino „Orbio World“ persikelti į keturis kartus didesnes patalpas pačioje Kauno širdyje, viename moderniausių biurų centrų BLC2. Čia, talkinant žinomam architektui Adomui Rimšeliui, įrengtos 125 komfortiškos darbo vietos.

„Orbio World“, kuriantis grožio, sveikatingumo, elektronikos bei namų apyvokos produktus, kuriais prekiaujama net 190 valstybių, ypatingą dėmesį skiria ir naujų darbuotojų paieškai.

Biuro interjere – akimirkos iš Kauno gyvenimo Verslo plėtra paskatino „Orbio World“ persikelti į keturis kartus didesnes patalpas pačioje Kauno širdyje, viename moderniausių biurų centrų BLC2. Čia, talkinant žinomam architektui Adomui Rimšeliui, įrengtos 125 komfortiškos darbo vietos. „Orbio World“ biuro atidarymas / D.Dambrausko nuotr. / We belong in photos „Orbio World“ biuro sienos apipavidalintos unikaliais grafiti darbais, kuriuos piešė gatvės menininkai. Įmonės įkūrėjai Andrius Valatka ir Marius Buzaitis tokį stilių biure pasirinko neatsitiktinai – kilę iš Kauno ir laiką leidę gimtojo miesto gatvėse jie norėjo išsaugoti šį autentiška elementą bei įprasminti jį kasdieniame įmonės gyvenime. Biuro erdvė komponuota atsižvelgiant į unikalią organizacinę kultūrą, kurios pagrindiniu komponentu, pagal „Orbio World“ įkūrėjų nuostatas, neabejotinai yra komanda, nepamirštant ir kiekvieno ją sudarančio nario individualumo.

„Būtent komanda yra pamatinis mūsų sėkmės elementas, kurį besąlygiškai vertiname ir toliau aktyviai stiprinsime“, – iškilmingame oficialiame biuro atidarymo renginyje, pakvietusiame tiek įmonės darbuotojus, tiek svečius į dviejų dalių šventę, sakė A.Valatka. Pirmoje renginio dalyje beveik 200 susirinkusiųjų tapo naujo „Orbio World” etapo pradžios liudininkais. Jo metu įmonės įkūrėjai nuoširdžiai dėkojo visiems susirinkusiems, kurie nepaprastai daug prisidėjo prie šios įspūdingos organizacijos kelionės. Atidarymo šventę vedė gerai žinomas aktorius bei renginių vedėjas Vytautas Rumšas jaunesnysis. Antrosios dalies veiksmas persikėlė į neatpažįstamai pasikeitusį loftą „Gargaras“. Į „Orbio World Ball” vakarėlį svečiai rinkosi pasipuošę kosminiais akcentais. Fantastišką renginio nuotaiką užtikrino šarmingasis Mantas Stonkus, kuris nuotaikingai ir originaliai kalbino „Orbio World” savininkus, norėdamas sužinoti daugiau intriguojančių detalių apie įmonės susikūrimo istoriją bei tokį spartų jos augimą. Vakarą vainikavo gerai žinomos grupės „Saulės kliošas” bei charizmatiškojo Donato Montvydo koncertas.

Darbuotojams – ypatingos galimybės Organizacijos vykdytas tyrimas parodė, kad kad galimybė dalyvauti produkto kūrimo procese nuo jo pradžios, kuomet generuojamos idėjos ir kuriamas dizainas, iki pabaigos, kuomet produktai pasiekia milijonus klientų iš viso pasaulio, daugumos darbuotojų yra vertinama kaip didžiulis „Orbio World“ išskirtinumas lyginant su kitomis, net ir globaliai veikiančiomis, kompanijomis.

Taip pat ne mažiau svarbu ir tai, kad komandoje darbuotojams suteikiama unikali galimybė ugdyti ir naujus įgūdžius, imantis dar neatrastu sričių. „Visa tai itin sveikintina ir skatintina. Galimybė atsiskleisti komandoje ir realizuoti savo sumanymus yra savitas sėkmingos įmonės veiklos raktas“, – pastebėjo M.Buzaitis.

„Orbio World“ darbuotojai vertina ir galimybę mokytis bei gilinti savo turimas kompetencijas diegiant ateities pasaulinės e-komercijos praktikas atitinkančius sprendimus. „Dauguma pradėjusių dirbti kolegų atsineša solidų savo srities žinių bagažą, kuris kasdieniame darbe yra nuolat pildomas ir atnaujinamas“, – sako A.Valatka. Anot jo, visa tai vyksta dėl spartaus įmonės augimo, aktyviai įsitraukusių ir po kompanijų susijungimo e-komercijos srities žiniomis likusių dalintis savininkų bei vadovų. Taip pat – neeilinės galimybės dirbti su šešiaženkliais biudžetais bei pasaulinio lygio partneriais.

Šiuo metu „Orbio World“ biuruose Vilniuje ir Kaune darbuojasi apie 80 specialistų. „Darbo vietos, ypač gerai apmokamos, Lietuvoje yra labai svarbu. Mes prisidedame prie jų kūrimo ir iki metų pabaigos kompetencijų centrą tikimasi išplėsti iki 100 žmonių“, – tvirtino kompanijos generalinis direktorius Tomas Mačernis. Pasak jo, bet kuris žmogus, atėjęs dirbti į „Orbio World“, pateks į tokią aplinką ir komandą, kurioje galės itin sparčiai tobulėti. „Nors mūsų pagrindinis centras yra sukoncentruotas Lietuvoje, tačiau savo sukauptomis praktinėmis žiniomis ir veikimo mastais esame globali organizacija. Darbuotojai skatinami ugdyti įvairias kompetencijas ir organizacijoje augti tiek vertikaliai, tiek ir horizontaliai. Tokia strategija tikrai pasiteisina, nes komandos narių kaita – labai maža ir daugelis specialistų dirba nuo susijungusiųjų įmonių įkūrimo“, – sako T.Mačernis.

Svarbus žingsnis duoda rezultatų Apie tarptautiniu mastu pripažintos skaitmeninės reklamos agentūros „YNOT Media“ ir e-prekybos įmonės „Ekomlita“ susijungimą bei pradedamą vystyti naują prekinį ženklą „Orbio World“ pranešta šių metų vasario mėnesį. Pasak vieno iš „Orbio World” savininkų M.Buzaičio, kompanijų susijungimas buvo savaime suprantamas žingsnis, kuris ne tik sustiprino Lietuvos pozicijas pasaulinės e-komercijos žemėlapyje, bet ir atvėrė darbo galimybes įvairių sričių – IT, rinkodaros, komunikacijos profesionalams mūsų šalyje.

„Ekomlita“ iki šiol užsiėmė produktų vystymu, o „YNOT Media“ – reklama, todėl susijungimas buvo tikrai logiška seka, siekiant aukšto lygio produktų kūrimo tęstinumo globaliose rinkose“, – M.Buzaičiui antrino kitas „Orbio World” savininkas A.Valatka. „Orbio world“ – kompanija, turi klientų aptarnavimo skyrių Filipinuose su 200 darbuotojų, o logistiką ir prekių sandėlius – visame pasaulyje. Pagrindinis kompanijos branduolys – kompetencijų centras, įsikūręs Lietuvoje. Grožio ir sveikatingumo, elektronikos bei namų apyvokos produktus kuriantys „Orbio World“ jau yra žinomi milijonams klientų iš daugiau nei 190 pasaulio šalių. Įmonė turi tvirtus pamatus Europoje, Amerikoje, bet nesustoja: toliau siekia įsitvirtinti ir kituose kontinentuose, tarp jų – Azijos rinkoje. Iki 2025m. „Orbio world“ planuoja tapti globaliai atpažįstamu prekės ženklu.

„Orbio World” pasiruošė sparčiam augimui – pasitinka vasarą moderniame biure Kauno centre

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)