„Paysera LT“ – mokėjimų operatorius, kuris padeda surinkti pirkėjų atsiskaitymus e. parduotuvėms Lietuvoje, o taip pat ir užsienyje – ketvirtadienį popiet atnaujino visų paslaugų teikimą verslo ir privatiems klientams.
Buvusius sutrikimus informacinėje sistemoje didžiausia Lietuvos elektroninių pinigų įstaiga išsprendė. Atkūrusi sistemų veiklą „Paysera LT“ paslaugas internetu ir išmaniojoje programėlėje teikia įprastai.
„Atsiprašome visų klientų ir e. parduotuvių pirkėjų už galėjusius kilti nepatogumus. Skiriame daug dėmesio ir investuojame į technologiškai pažangius sprendimus, kurie sumažins panašių sutrikimų tikimybę ateityje”, – sako Vytenis Morkūnas, „Paysera LT“ generalinis direktorius.
Jis priduria, kad momentiniai pervedimai eurais per SEPA Instant sistemą, planuojama, pradės veikti iki 16 val., todėl pervedimai eurais šiuo metu keliauja per kitą – SEPA – sistemą (kaip nemomentiniai pervedimai).
2019-iais per „fintech“ bendrovės sistemas buvo atlikta 5,9 mlrd. Eur piniginių operacijų.
Apie „Paysera“
„Paysera LT“ yra lietuviško kapitalo „fintech“ bendrovė, teikianti einamosios sąskaitos ir pinigų pervedimo paslaugas visame pasaulyje, kaip alternatyvą bankams. Įmonė taip pat yra mokėjimų operatorius 90% Lietuvos e. parduotuvių, kurioms padeda surinkti pirkėjų e. mokėjimus. Lietuvos banko duomenimis, „Paysera“ yra pirmoji ir didžiausia elektroninių pinigų įstaiga (EPĮ) Lietuvoje. „Paysera“ tinklo įmonės taip pat veikia Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje ir Kosove.
Pranešimą paskelbė: Rūta Baliukevičiūtė, Paysera LT, UAB