Finansai

Prie „Barborą“ valdančios bendrovės „Radas“ valdybos prisijungia Jurgita Šlekytė

Bendrovės „Radas“, valdančios „Barboros“ verslą Baltijos šalyse, valdybą papildė „Maxima Grupės“ generalinė direktorė Jurgita Šlekytė. Ji pakeis buvusį bendrovės IT vadovą Karolį Lesicką, prisijungusį prie „Vilniaus prekybos“ komandos. Kaip sako naujoji valdybos narė, elektroninėje prekyboje įžvelgia visos prekybos ateitį.

J. Šlekytė prisijungs prie per karantiną gerokai sustiprėjusios ir kone dvigubai išaugusios e. prekybos bendrovės valdymo. Per kelis karantino mėnesius „Barbora“ paaugo tiek, kiek prognozavo augti per kelis artimiausius metus. Karantinui pasibaigus, „Barboroje“ tebedirba daugiau prekių surinkėjų ir kurjerių nei iki karantino, o užsakymų gaunama ir įvykdoma kone dukart daugiau nei metų pradžioje.

„Nors karantinas jau pasibaigęs, vis dar gyvename pokyčio sąlygomis. Dar sunku įvertinti, ar karantino nulemti gyventojų apsipirkimo įpročių pasikeitimai tvarūs ir ilgalaikiai, tačiau jau dabar matome, kad į iki karantininį lygį negrįšime. Lietuvos e. prekybos rinka išgyvena itin reikšmingą etapą, kuriame tik e. prekybos rinkos žaidėjų tolesni sprendimai ir veiksmai lems, ar rinka išnaudos tą potencialią, kurį atvėrė kone tris mėnesius trukęs karantinas. Kad patenkintume vėl išaugusius vartotojų lūkesčius, negalime atsipalaiduoti ir mažinti tempo. Džiaugiuosi, kad prie tolesnio „Barboros“ augimo prisidės prekybos sektoriuje patirtį sukaupusi Jurgita Šlekytė“, – sako A. Mikalauskas, „Barboros“ bei „Barboros“ verslą Baltijos šalyse valdančios bendrovės „Radas“ direktorius ir valdybos pirmininkas.

 E. prekybos rinka – ant svarbių pokyčių slenksčio

„Elektroninės komercijos rinka yra labai dinamiška, vartotojų poreikiai nuolat auga, todėl su jais turi augti ir e. prekybos žaidėjai. Norėdamas išlikti šioje rinkoje, turi išmokti greitai reaguoti, prisitaikyti ir netgi diegti sprendimus, kol vartotojai nespėjo pajusti, kad šių sprendimų jiems trūksta. Todėl visada stengiamės būti žingsniu priekyje ir taip ugdyti gyventojų įpročius apsipirkti išmaniai ir taupant savo laiką“, – pabrėžia „Radas“ vadovas.

Pasak A. Mikalausko, per karantiną tiek e. parduotuvė „Barbora“, tiek pati rinka parodė savo ateities potencialą augti ir patenkinti klientų poreikius. Reikšmingiausiais pokyčiais jis įvardija „Barboros“ e. parduotuvių plėtrą Lietuvos, Latvijos ir Estijos regionuose, mažesniuose miestuose atidarant pirkinių atsiėmimo stoteles „Barbora Express“. Taip pat – „Barboros“ asortimento plėtrą ir pirmuosius žingsnius e. prekybos centro link. Šiuo metu el. parduotuvė testuojasi ir daugiau naujų paslaugų klientams, tarp jų – ir maisto pristatymą į namus 5 papildomuosemiestuose. 

„Šis ypatingas laikotarpis parodė, kokie stiprūs esame, kai veikiame išvien. „Barbora“ žaibiškai prisitaikė prie pakitusios situacijos, optimizavo paslaugas, klientams pasiūlė naujovių. Elektroninėje prekyboje įžvelgiame didelį potencialą  ir apskritai prekybos ateitį. Todėl džiaugiuosi, prisidėdama prie komandos, sau keliančios ambicingų tikslų“, – sako „Maxima Grupės“ generalinė direktorė ir naujoji „Radas“ valdybos narė J. Šlekytė.

„Radas“ valdybą sudaro: pirmininkas Andrius Mikalauskas, „Barbora“ ir „Radas“ direktorius, Andrius Jurgelevičius, „Barbora“ komercijos vadovas,  Vitalij Rakovskij, „Maxima Grupės“ finansų vadovas ir valdybos narys ir Jurgita Šlekytė, „Maxima Grupės“ generalinė direktorė.

Pranešimą paskelbė: Jurgita Gižaitė-Tulabienė, UAB Headline agency

(Perskaityta per mėnesį: 46, iš jų šiandien: 1.)