Profesionalūs pristatymai – galimybė gerokai padidinti pardavimus

Naujovės – visuomet įdomu, tačiau ne visi pirkėjai stačia galva puola įsigyti ką tik rinkoje pristatytas ir reklamuojamas prekes. Nesvarbu ar tai būtų maisto produktai, kosmetika, buities prekės ar technika, žmogus nėra linkęs įsigyti neišbandęs ar neišgirdęs pažįstamų žmonių įvertinimo bei rekomendacijų. Tad produktams, kurie parduodami didesnėmis pakuotėmis arba yra didesnės nei vidutinė rinkos kaina, tampa sudėtinga užkariauti rinką. Visgi, išeitis yra – produktų pristatymai, prezentacijos ir degustacijos. Kuo tai naudinga ir ką iš tikro reiškia verslui, pasakoja kompanijos Gold Future Trends vadovė Dainora Aukštuolienė.

Inovatyvus pristatymas – išaugę pardavimai

Noras išbandyti prieš perkant arba būti užtikrintiems, jog pirkinys nėra nevykęs eksperimentas savo sąskaita, yra natūralus. Įprasta, jog žmonės dažnai nesiryžta įsigyti naują, nežinomą produktą, nes nežino, ar jis pateisins jų lūkesčius. Todėl žmonėms patinka prezentacijos ir degustacijos. Taip potencialiam klientui leidžiama pažinti bei įvertinti siūlomą produktą  ar paslaugą, sužinoti, kokią naudą gali atnešti išleidžiami pinigai. Paskanavus produkto, pasitepus rankų kremu ar išsitrinkus galvą nauju šampūnu, tas nerimas dingsta. Tada žmogus ir finansiškai jaučiasi saugesnis, nes žino, ką perka.

Pristatymai ir degustacijos, jei atliktos profesionaliai ir įsigilinus į produktą ar paslaugą, neša didelę naudą pardavėjui: leidžia pristatyti naują produktą, užmegzti tiesioginį kontaktą su klientu, populiarinti bei reklamuoti gaminius, skatinti jau esančių rinkoje produktų ar paslaugų pardavimą, palaikyti jų populiarumą, supažindinti pirkėjus su konkrečiam sezonui skirtais gaminiais. Abejojančius pristatymų nauda, visuomet galima įtikinti skaičiais.

  • jei prekės ar paslaugos pardavimai iki prezentacijos ar degustacijos siekia 20 procentų, tai renginio metu šokteli iki 80 procentų;
  • po degustacijų bei prezentacijų produktų ir paslaugų pardavimai pakyla iki 45 procentų.

slide5

Gft.lt veikla –  profesionalus bei inovatyvus degustacijų organizavimas, prekių ir paslaugų pristatymas.  Kaip rodo pardavimų analizė, pabandę ir įvertinę kokybišką produktą klientai sugrįžtą ir perka ar naudojasi paslaugomis vėl ir vėl.

5 priežastys patikėti savo produkto pristatymą Gold Future Trends

Jūsų gaminamo produkto ar teikiamos paslaugos pardavimų išaugimas – tikrai ne vienintelė priežastis, dėl kurios  verta kreiptis į Gold Future Trends:

  • siekiame, kad Jūsų verslas klestėtų;
  • į kiekvieną klientą žiūrime kaip į ilgalaikį partnerį;
  • užtikriname nepriekaištingą paslaugos kokybę: nuo idėjos gimimo iki įgyvendinimo;
  • norime, kad liktumėte patenkinti teikiamomis paslaugomis ir kitą kartą vėl pasirinktumėte mus;
  • keliame aiškius tikslus,  esame laisvi ir atsakingi, laikomės 3 svarbiausių vertybių – pagarbos klientui, pagarbos parteriui, pagarbos kolegai, o mūsų kolektyvas sudarytas iš mūsų, kuriuos vienija bendras vardiklis – mes mėgstame savo veiklą.
(Perskaityta per mėnesį: 55, iš jų šiandien: 1.)

About admin