Finansai

Rinkos lyderiai investuoja į darbuotojų sveikatą

Vieno didžiausių konditerijos gamintojų pasaulyje „Mondelez International“ padalinys Lietuvoje visus 500 darbuotojų apdraudė papildomu sveikatos draudimu. Sutartį sudariusių draudikų BTA teigimu, didžiosios kompanijos rodo rūpesčio darbuotojais pavyzdį, o papildomas sveikatos draudimas tampa nebe išskirtine nauda dirbantiems, bet standartu. BTA atlikti tyrimai rodo, kad papildomas sveikatos draudimas savo patrauklumu, darbuotojų vertinimu, nusileidžia tik nuotoliniam darbui. 

 „Mondelez International Inc.“, gaminančios žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Milka“, „Toblerone“, „Karūna“ šokolado konditeriją, „Belvita“, „Oreo“, „Tuc“ sausainius, „Philadelphia“ sūrį ir kitus užkandžius, papildomu sveikatos apdraudė visus 500 savo Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonių darbuotojų.

 „Tai ne tik motyvuoja žmones, bet yra ir reali pagalba pandemijos akivaizdoje: pradedant paprastesniu patekimu pas gydytojus, kur šiuo metu didžiulės eilės, baigiant didesniu psichologiniu komfortu, kuris darbuotojams itin svarbus šiuo permainingu laikotarpiu. Nuolat vykdome darbuotojų apklausas, kalbamės  su sveikata susijusiais klausimais, nes tai yra vienas didžiausių mūsų rūpesčių pandemijos periodu. Turime įvairių programų žmonių fizinei ir emocinei gerovei stiprinti, todėl papildomas sveikatos draudimas reikšmingai papildys mūsų pastangas. Statistika rodo, kad mūsų darbuotojai aktyviai naudoja papildomą sveikatos draudimą odontologijos paslaugoms, vakcinacijoms, įsigydami receptinius vaistus, taip pat profilaktiškai tikrinasi sveikatą. Papildomą sveikatos draudimą vertiname ir kaip papildomą konkurencinį pranašumą įtemptoje darbo rinkoje“, – aiškina Mondelez įmonių grupės personalo vadovė Jurgita Juozelienė.

Pasak „Mondelez“ atstovų, papildomos naudos darbuotojams kuriamos nuolat, o sveikatos draudimas padės darbuotojams sutaupyti laiko ir pinigų, be to paskatins dažniau tikrintis sveikatą, greitai ir patogiai atlikti profilaktinius tyrimus.

Vieno draudimo rinkos lyderių BTA atstovų teigimu, papildomas sveikatos draudimas jau kuris laikas kaip yra tapęs standartine nauda darbuotojams ir atsakingo verslo dalimi.

„Papildomas sveikatos draudimas suteikia abipusės naudos – darbuotojams tai labai aiški vertė, nes greitai ir kokybiškai gaunamos reikalingos paslaugos, o darbdaviui – geras įrankis ne tik parodyti dėmesį darbuotojams, bet ir konkrečiais žingsniais prisidėti prie jų kasdienės gerovės“ – sako BTA Asmens draudimo produktų vadovas Ronaldas Grizickas.

Anot R. Grizicko, ne viena rinkoje lyderiaujanti kompanija būtent šiemet pasirinko darbuotojams pasiūlyti papildomą sveikatos draudimą, o tai rodo, kad toks paketas jau tapo standartu.

Apklausa: darbuotojai nori draudimo

Papildomo sveikatos draudimo rinką praėjusiais metais augo rekordiškai – 14,3 proc. Per pirmus tris šių metų ketvirčius, Lietuvos banko duomenimis, rinka ūgtelėjo dar beveik penktadaliu.

Pasak R. Grizicko, tai nebekelia nuostabos, nes ir darbuotojų apklausos liudija, kad tokia draudimo rūšis yra labai paklausi.

BTA praėjusių metų pabaigoje atliko 22-55 m. amžiaus respondentų iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio apklausą. Ja siekta išsiaiškinti, kokių motyvacinių priemonių iš darbdavių sulaukia darbuotojai, o kokių pageidautų.

Tyrimo dalyviai dažniausiai įvardijo turintys galimybę dirbti lanksčiu grafiku (30 proc.) ir papildomą sveikatos draudimą (30 proc.). 31 proc. nurodė, kad tokio sveikatos draudimo neturi, bet norėtų turėti.

„Matome, kad papildomas sveikatos draudimas yra itin pozityviai vertinamas darbuotojų. Jie juo aktyviai naudojasi, o pagrindines jo vertes dar labiau išryškino pandemija ir apribotos galimybės patekti į valstybines gydymo įstaigas, sulaukti pagalbos peršalus ar kitaip sunegalavus“ , – aiškina R. Grizickas.

 

Pranešimą paskelbė: Andrius Baranauskas, Winning Reputation

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)