Finansai

„Saldos“ vėdinimo įrenginiai Lietuvoje bus platinami per prekybos partnerius

Viena didžiausių Šiaulių regiono pramonės įmonių – vėdinimo sistemos įrangos gamintoja „Salda“ – tęsia 2017 metais pradėtą verslo modelio transformaciją ir atsisako mažmeninės prekybos veiklos. Nuo šiol Lietuvos klientai „Saldos“ gaminius galės įsigyti pas prekybos partnerius.

„Saldos“ verslo modelio keitimo esmė yra koncentracija į pagrindinę mūsų įmonės veiklą – gamybą. Atidžiai peržiūrime visas įmonių grupėje esančias negamybines veiklas ir kai kurių jų atsisakome, nes tikime, kad mūsų partneriai tam tikras funkcijas gali atlikti efektyviau“, – naujausią pokytį komentuoja „Saldos“ Marketingo ir pardavimų grupės direktorius Mykolas Baronas. 

Šiuo metu „Saldos“ gaminius galima įsigyti per „Onninen“ ir „Sanistal“ įmones. Jos turi atstovybes Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose, o „Saldos prekyba“ veikė tik trijuose miestuose. 

„Naujoji „Saldos“ gaminių pardavimo sistema neabejotinai didina įmonės gaminių pasiekiamumą, nes klientai galės įsigyti reikalingą produkciją penkiuose miestuose. Pažymėtina ir tai, kad gaminių kainos iš esmės nesikeičia. Atsisakę prekybos, galėsime daugiau dėmesio skirti produktų tyrimų ir vystymo sričiai, todėl tikimės netrukus pasiūlyti ir daugiau kokybiškų bei klientams aktualių gaminių“, – įmonės naujovių privalumus vardina M. Baronas. Šis pokytis klientams taip pat suteikia galimybių rinktis iš platesnio asortimento, nes partneriai prekiauja ne tik vėdinimo įranga, bet ir šildymo bei šaldymo įranga, santechnika, vandentiekio prekėmis, įvairiais įrankiais ir statybinėmis medžiagomis, o tokios pasiūlos „Saldos prekyboje“ buvo mažiau. 

Prekybos modelio Lietuvoje keitimas – „Saldoje“ vykstančių strateginių pokyčių dalis. Įmonė įsivertino, kokios veiklos kuria didžiausią pridėtinę vertę klientams ir įmonei, o kurios tik išpučia įmonės aparatą, verčia blaškytis ir neleidžia koncentruotis į tas veiklas, kurias įmonė atlieka geriausiai. Todėl „Salda“ išsigrynino strategines rinkas, klientų skaičių nuo 300 sumažino 10 kartų, daugiau resursų investuoja į efektyvias partnerystes. M. Baronas pabrėžia, kad prekybos veiklų atsisakoma ir partnerių naudai – taip nebebus kuriama konkurencija jiems, atsiras prielaidų efektyviai bendradarbiauti. Tai bus naudingiau ir įrangos montuotojui, kuris iš platintojo gaus ne tik „Saldos“ produktą, bet ir kitus projektui reikalingus įrenginius, pvz., ir šildymo ar vėsinimo įrangą. Taip patogiau bus ir galutiniam klientui – kaip ir anksčiau, jis gaus paslaugą iš montuotojo, su kuriuo galės kalbėtis ir dėl projekto įgyvendinimo, ir dėl garantinio bei pogarantinio aptarnavimo.

„Salda“ gamina vėdinimo įrangą, kurią naudoja tokios įmonės kaip Prancūzijos ir Čilės oro uostai, lėktuvų gamykla Didžiojoje Britanijoje, ekspozicijų centras Kazachstane, prekybos centras Airijoje, prabangus automobilių salonas Švedijoje. Lietuvoje „Saldos“ produkcija naudojama „Volvo Lietuva“ būstinėje Klaipėdoje, „Yazaki Wiring Technologies Lietuva“ gamykloje, Klaipėdos autobusų stotyje, universitetinėje ligoninėje, centrinėje policijos būstinėje ir kitose organizacijose. Per 28 veiklos metus „Salda“ išaugo iki stiprios komandos, kurioje – 400 darbuotojų. Už sėkmingą darbą „Salda“ įvertinta gausybe apdovanojimų. 

„Salda“ nuotr.

Pranešimą paskelbė: Genė Drungilienė, VšĮ „Propagandos ministerija”

(Perskaityta per mėnesį: 20, iš jų šiandien: 1.)