Finansai

Siekdamas užtikrinti klientų saugumą, „Luminor“ ir toliau prašo registruotis į susitikimus iš anksto

Pasaulyje nemažėjant COVID-19 susirgimų, „Luminor“ bankas įdiegė naujas aptarnavimo taisykles klientų ir darbuotojų saugumui užtikrinti. Nuo birželio pirmos dienos visuose „Luminor“ banko skyriuose veikia išankstinio rezervavimo sistema – tai reiškia, kad prieš eidami į banką klientai turi užsiregistruoti. Tai užtikrina maksimalų saugumą bankų skyriuose, klientams padeda taupyti laiką, o visos bankinės paslaugos tampa žymiai patogesnės žmonėms.

Visuose „Luminor“ banko klientų aptarnavimo centruose yra plačiai taikoma nuotolinių, vaizdo susitikimų ir išankstinės registracijos praktika, siekiant kuo labiau padidinti nuotolinių paslaugų prieinamumą savo klientams. 

Apie tai, kaip naujoji sistema veikia ir kokie yra jos privalumai, pasakoja „Luminor“ banko Klientų konsultavimo centrų vadovė Giedrė Blazgienė.

Išankstinė registracija taupo kliento laiką

Norint pasikalbėti su banko atstovais anksčiau reikėdavo atvykti į banko skyrių ir laukti gyvoje eilėje. Per didžiausius pikus klientams tekdavo laukti eilėje valandą ir daugiau. Tačiau pradėjus veikti išankstinio rezervavimo sistemai, klientai susitarti dėl susitikimo banke gali labai greitai ir patogiai. Tokiu būdu žmogus aiškiai žino, kiek laiko jis užtruks banke.

Naujoji sistema yra ypač svarbi dirbantiesiems, kuriems nebereikia aukoti savo pietų pertraukos ar dėl apsilankymo banke laukti eilėje po darbo. Kai klientai registruojasi, jie tiksliai žino, kuriuo metu reikia atvykti į banko skyrių, tad atsiranda laisvė planuoti savo dieną.

Klientai laukė naujos sistemos

Jau anksčiau „Luminor“ banko skambučių centras dažnai sulaukdavo pasiūlymų iš klientų, kad jiems būtų patogiau ir jie sutaupytų laiko, jei galėtų iš anksto rezervuoti savo vizitą banke. Tiesa, tokia sistema egzistavo anksčiau, tačiau ji pirmiausia buvo skirta klientams, turintiems savo asmeninį vadybininką. Kitaip tariant, tai buvo savotiška privilegija. Dabar tai yra prieinama visiems klientams.

Naujoji išankstinės rezervacijos sistema atsirado tuo metu, kai buvo labai svarbu sumažinti žmonių kontaktą, siekiant užkirsti kelią virusui COVID-19 plisti. Daugelis žmonių vis dar nori išvengti perpildytų vietų, todėl svarbu, kad skaitmeniniais kanalais ar telefonu jie galėtų gauti bankines paslaugas. Taip pat labai svarbu, jog klientas žino, kad jam atvykus į banką, tuo pat metu čia bus tik keletas kitų klientų, todėl kontaktas su kitais žmonėmis bus minimalus.

Dėl teigiamų „Luminor“ klientų atsiliepimų išankstinės registracijos sistema išliks ir ateityje. Tai užtikrins, kad jeigu pasikartotų ekstremalioji koronaviruso situacija, banko operacijos nebus sutrikdytos ir klientai nepatirs sunkumų. 

Banko klientų aptarnavimo centrai liks atviri

Iš anksto suderintas vizito laikas padeda išvengti galimo laukimo eilėje ir suteikia galimybę gauti informaciją apie banko kasdienius produktus ir paslaugas jums tinkamu laiku. Tačiau naujoji sistema nereiškia, kad bankų klientų aptarnavimo centrai bus uždaryti.

Į klientų aptarnavimo centrus pirmiausia kreipiamasi dėl operacijų, kurių negalima atlikti skaitmeniniais kanalais, pavyzdžiui, dėl paveldėjimo. Norint, kad šios operacijos būtų sklandžios, geriausias sprendimas yra iš anksto rezervuoti susitikimą. Tačiau bankas primena, kad dauguma paslaugų klientas gali atlikti pats – net ir sąskaitas vaikams galima atidaryti internetu, todėl dėl smulkmenų jam nebereikia trukdytis ir eiti į banką.

Norėdami rezervuoti apsilankymą banke skambinkite +370 5 2393444. Tačiau jei klientas nori pasikonsultuoti su savo banko atstovu neišėjęs iš namų, jis taip pat gali kreiptis dėl pokalbio internete vaizdo skambučių pagalba.

Kortelę siunčiame paštu

Taip pat primename, kad norint gauti kreditinę ar debetinę „Luminor“ kortelę nereikia eiti į banko skyrių, bankas ją atsiųs paštu į klientui patogią vietą – namus, darbovietę ar bet kurią kitą vietą Lietuvoje ar užsienyje. Kortelę galite užsakyti savo interneto banke. Taip pat primename, kad gauti kortelę paštu yra visiškai saugu, nes kortelė yra blokuota – todėl ja naudotis nėra galimybės. Siunčiant kortelę paštu, PIN kodas nėra siunčiamas, jis bus parodytas interneto banke aktyvinus kortelę.

Naudokite Smart-ID programėlę

„Luminor“ bankas rekomenduoja naudoti „Smart-ID“ būdą savo tapatybei nustatyti – tai ypač išmanus ir lengvas būdas identifikacijai interneto banke. „Smart-ID“ pateikti parašai yra teisiškai įpareigojantys, pripažįstami visose ES valstybėse ir turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir ranka rašytieji. „Smart-ID“ galite naudotis keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose, taip pat prisijungdami prie el. paslaugų, elektroninės bankininkystės ir dokumentų pasirašymo. „Luminor” bankas pataria įsidiegti ne bazinę, o pažangią „Smart-ID“ programėlę, tuomet ja galėsite naudotis jungiantis net prie kelių banko sąskaitų, jeigu tokias turite. Daugiau informacijos, kaip aktyvuoti šią programėlę, rasite čia https://www.luminor.lt/lt/smartid-reg

Apie „Luminor“:

„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 birželio 30 dieną turėjęs 15,6 proc. indėlių ir 17,68 proc. paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojai aptarnauja 900 000 klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 22 proc., o akcinis kapitalas sudaro 1,6 mlrd. eurų.

Daugiau informacijos:

Indrė Baltrušaitienė

„Luminor“ komunikacijos vadovė

Tel.: +370 676 45334

El. p.: indre.baltrusaitiene@luminorgroup.com

Pranešimą paskelbė: Skaistė Barauskienė, UAB „Publicum“
Siekdamas užtikrinti klientų saugumą, „Luminor“ ir toliau prašo registruotis į susitikimus iš anksto

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)