Finansai

Startuoja naujas kainų palyginimo portalas „Kainoteka“

Lietuvos kainų palyginimo portalų rinkoje startuoja naujas vardas, kuris turi ambiciją ne tik sujudinti konkurencinę aplinka šalyje, bet ir tapti pirmuoju visoje trijose Baltijos valstybėse veikiančiu tokio tipo portalu. Naujo portalą pavadinimu „Kainoteka“ rinkai pristato patirtį paslaugų palyginimo srityje turinti įmonių grupė „Mano planas“, valdanti prekės ženklą „Markestro“.

„Kainų palyginimo rinka, kurioje veikia du pagrindiniai žaidėjai, pastaruoju metu sustojusi, nediegiamos pastebimos naujovės. Tad trečio dalyvio atsiradimas yra naudingas, nes rinkoje paskatins sveiką tarpusavio konkurenciją. Dėl to, vertę pirmiausia pajus vartotojai, kadangi konkurencija pastūmės labiau stengtis dėl kuo geresnės jų patirties. Taip pat laimės ir pardavėjai, dėl kurių portalų valdytojai bus priversti pasitempti, siūlant naujas vertes“, – sako Artūras Meškelė, „Markestro“ ir portalo „Kainoteka“ vadovas bei vienas iš įkūrėjų.

Pasak A. Meškelės, stebint globalias tendencijas, kainų palyginimo portalai evoliucionuoja ir tampa ne tik kainų tikrinimo įrankiais, bet ir visapusiškais apsipirkimo pagalbininkais, teikiančiais įvairią naudą ir patogumus tiek vartotojams, tiek pardavėjams.

Esminė tokių portalų funkcija – vienoje vietoje patogiai palyginti skirtingų pardavėjų siūlomas kainas už tą patį produktą ar paslaugą ir išsirinkus savo norimą kainą, vienu paspaudimu patekti į pardavėjo internetinį puslapį. Remiantis portalo „Kainoteka“ duomenimis, ta pati prekė vienoje parduotuvėje gali kainuoti ir 20% brangiau nei kitoje. 

Tokiu būdu tokio tipo portalai skatina rinkos skaidrumą, nes informacija apie kainas yra lengvai prieinama ir suprantama. Toliau judant šia kryptimi, ateityje tokio tipo platformoms atiteks pagrindinis vaidmuo e. prekybos ekosistemoje. 

„Portalą kuriame ir nuolat tobuliname įvertindami visas technologines smulkmenas, kurios tikslingą vartotojo apsilankymą svetainėje daro patogesnį. Pavyzdžiui, perėjimas į kitą portalo puslapį yra suprogramuotas taip, kad jis įvyktų nepastebimai, nepersikraunant visam puslapiui. Šiam patogumui nedaro įtakos net lėtesnis internetas“, – kalba A. Meškelė. Pasak jo, artimiausiu metu „Kainotekoje“ bus įdiegti šiai rinkai visiškai nauji technologiniai sprendimai ir funkcijos.

Prieš penkis mėnesius įregistruotas portalas jau subūrė tokius žinomus vardus, kaip „Senukai“, „Ermitažas“, „TELE2”, „Telia”, „Avitela“, „Topo centras“ „Camelia vaistinė“, „BigBox“, „Skytech“, „IKI” ir kiti. Taip pat daugelį smulkesnių prekybos įmonių, siekiant vartotojams suteikti galimybę rinktis iš įvairesnės pasiūlos. Šiuo metu portale galima palyginti kainas iš daugiau nei 4 milijonų prekių, kurias siūlo apie 350 tiekėjų. Šie skaičiai nuolat auga, kadangi yra sudaromos sutartys su vis naujais partneriais.

Naujo portalo atsiradimas, pasak A. Meškelės, tai sąmoningas misijos palengvinti gyvenimą vartotojui, ieškančiam jam reikalingų prekių ir paslaugų, tęstinumas. Prieš aštuonerius metus kartu su komanda jo įkurtas pirmasis interneto ir televizijos paslaugų palyginimo portalas „MyPlan“ užsiaugino platų klientų ratą ir prieš trejus metus atsinaujino, tapdamas „Markestro“ bei įžengdamas į elektros tiekimo tarpininkavimo rinką ir pasiūlydamas vartotojams nemokamai išsirinkti geriausiai konkrečius poreikius atitinkantį elektros energijos tiekėją. Tolimesniuose įmonių grupės planuose yra numatoma „Kainotekos“ plėtra į Latviją bei Estiją.

Pranešimą paskelbė: Vykintė Budrytė, We are marketing, UAB

Startuoja naujas kainų palyginimo portalas „Kainoteka“

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)