Finansai

Su VU mokslininkais lietuvių verslininkų sukurtos kosmetikos prekės ženklo „MATH Skincare“ vertė pasiekė pusę milijono eurų

Lietuvoje prieš metus bendradarbiaujant su Vilniaus Universiteto mokslininkais sukurtos kosmetikos prekės ženklas „MATH Skincare“ sulaukė investuotojų susidomėjimo – nauja investicija pakėlė kompanijos vertę iki pusės milijono eurų. Tvarumą ir minimalistinį požiūrį į odos priežiūrą puoselėjančios kompanijos įkūrėjai Marija Valaitė ir Vitalijus Valaitis sako, kad bendrovė planuoja ir tolesnį augimą – netrukus pristatys naujus mokslininkų sukurtus produktus, rengiasi žengti į užsienio rinkas.

Į kompaniją investavęs verslo angelas turi ilgametę patirtį technologinės chemijos inžinerijos ir medicininės chemijos srityse. Gautą investiciją įmonė paskirs tolesniam augimui – naujų produktų vystymui ir moksliniams tyrimams. Artimiausiu metu bendrovė taip pat ketina plėstis užsienio šalyse.

Lietuvos rinkoje naujas prekės ženklas „MATH Skincare“ sukurtas 2019-siais. „Nuo įmonės įkūrimo visus metus ruošėmės apgalvotam įėjimui į rinką. Iki šiol savo produkcija prekiavome elektroninėje erdvėje, nes manome, kad šis kanalas labiausiai atitinka šiuolaikiško pirkėjo profilį ir poreikius. Sulaukiame ir susidomėjimo iš didžiųjų  kosmetikos parduotuvių, tad neatmetame galimybės artimu metu atsirasti jų lentynose. Didžiausią prioritetą teikiame tarptautiniams tinklams ir užsienio rinkoms – derinamės su potencialiais partneriais ir planuojame plėtrą už Lietuvos ribų jau 2021 m., tokiose šalyse, kaip Lenkija, Vokietija,  Prancūzija ir Italija. Esame pirmoji Lietuvoje kompanija, kuri į grožį pasižiūrėjo holistiškai. Ką tik paleidome aktyvių veido odos priežiūros priemonių liniją, o nuo sausio rinką išvys mūsų maisto papildai, sukurti stiprinti žmogaus ląstelių atsinaujinimo procesus ir sveikatingumą“, – sako M. Valaitė.

Verslo klausimais prekės ženklo įkūrėjai konsultuojasi su  tarptautine, Lietuvoje įkurta verslo konsultacijų kompanija „The We Agency’’, teikiančia paslaugas grožio ir sveikatingumo įmonėms. Konsultacijų kompanija dirbo su tokiais aukšto lygio grožio ir sveikatingumo prekės ženklais, kaip „Caudalie Scincare“, „Dr. Hauschka“ ir kitais.

Anot M. Valaitės, „MATH Skincare“ yra pirmasis grožio ir sveikatingumo industriją reprezentuojantis, serumų kūrime besispecializuojantis prekės ženklas Lietuvoje, sukurtas bendradarbiaujant su VU Chemijos ir geomokslų fakulteto mokslininkais – įmonės įkūrėjai yra chemijos, medicininės chemijos, farmacijos, ir verslo vystymo mokslo sričių atstovai, o laboratorija veikia Valstybinio mokslinių tyrimų instituto Fizinių ir technologijos mokslų centre.

Prekės ženklas glaudžiai dirba su VU akademine bendruomene, taip siekiant subalansuoti minimalistinį požiūrį, pasaulinės kokybės standartus ir produktų efektyvumą. Įmonė su universitetu turi sudariusi bendradarbiavimo sutartį ir atlieka mokslinius tyrimus bei studijas, tiek kurdami ekstraktus, tiek nustatinėdami medžiagų ir sudarytų unikalių formulių efektyvumą. Mokslininkų tikslas – sukurti saugias, švarias ir neperkrautas produktų formules, kurios užkerta kelią odos ir kūno senėjimui bei palaiko natūralius biologinius odos ląstelių regeneracijos procesus.

„Skatiname Lietuvos rinką, tad ir didžioji dalis tiekėjų yra sąmoningai pasirenkami iš Lietuvoje veikiančių įmonių. Tvarumą tiek produktų kūrime, tiek versle laikome savo prioritetu ir norime pakeisti būdus, kuriais šiuolaikinis žmogus rūpinasi savo oda – pirmenybę teikiame aplinkos ir savo kūno tausojimui, „mažiau yra daugiau“ (angl. „less is more“) filosofijai, psichologinei sveikatai ir ilgaamžiškumo temoms“, – sako M. Valaitė.

Idėja sukurti kosmetikos priemones prekės ženklo įkūrėjai kilo gyvenant kalnų apsuptyje Skandinavijoje. Čia ji pastebėjo minimalizmo, tvaraus ir neperkrauto gyvenimo privalumus: „Per ilgą laiką vartotojai buvo įpratinti,  kad norint džiaugtis sveika oda, savo vonios lentynas reikia nukrauti dešimtimis skirtingų kosmetikos priemonių. Tačiau mūsų mokslininkai su šia mintimi nesutinka. Sumanėme sukurti tokias odos priežiūros priemones, kurios atspindėtų mūsų minimalistinę filosofiją ir tarptautinę patirtį. Manome, kad kiekvieno žmogaus odos priežiūros rutina turėtų susidėti vos iš trijų priemonių, kurių kiekvienos sudėtyje yra ne daugiau nei 10 pačių reikalingiausių ir veiksmingiausių komponentų.“

„MATH Skincare“ mokslininkai kuria aktyvius serumus ir prausiklius, orientuotus į skirtingas funkcijas – nuo aknės problemų sprendimo iki odos senėjimo prevencijos. Sausio mėnesį prekės ženklas planuoja į rinką paleisti maisto papildus. Visi įmonės produktai padeda atstatyti ir palaikyti sveikos odos balansą ir normalizuoti jos funkcijas.

Pranešimą paskelbė: Gertrūda Stripeikytė, Integrity PR
Su VU mokslininkais lietuvių verslininkų sukurtos kosmetikos prekės ženklo „MATH Skincare“ vertė pasiekė pusę milijono eurų

(Perskaityta per mėnesį: 545, iš jų šiandien: 1.)