„Tele2“ atidarė savo didžiausią naujos kartos saloną Lietuvoje: pristatė 3 naujienas

Šeštadienį, vos po mėnesį trukusių renovacijos darbų, atidarytas naujos kartos Vilniaus „Akropolio“ prekybos ir pramogų centre esantis „Tele2“ salonas. Papildytas siuntų terminalu ir įvairiomis patirčių zonomis, išskirtinio dizaino salonas išsiplėtė – dabar jo plotas siekia net 120 kv. metrų.

„Džiaugiamės galėdami klientus pakviesti į savo išmaniausią bei didžiausią saloną, kuriame turime ir plačiausią asortimentą. Čia lankytojai atras daug pirmą kartą pristatytų ir jų patogumui sukurtų naujovių, be to, salone atsirado ir atskiras skyrius verslo klientams“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“  generalinis direktorius.

Atnaujintame salone buvo pristatytos trys išskirtinės naujienos, kurias operatorius savo klientams pasiūlė pirmasis telekomunikacijų rinkoje: siuntų terminalą pirkiniams atsiimti, atskirą „Apple“ parduotuvę parduotuvėje ir tame pačiame salone esantį išmaniųjų įrenginių serviso „Smart Master“ priėmimo punktą.

Anot Vytauto Labecko, „Akropolis Group“ direktoriaus ir valdybos pirmininko, nepaisant to, jog šiandien dauguma paslaugų yra naudojamasi skaitmeninėje erdvėje, tačiau ne mažiau svarbi vartotojų patirtis, kai lankomasi fizinėse paslaugų teikimo vietose.

„Prekybos ir pramogų centruose mums itin svarbu patenkinti šiuolaikinių lankytojų lūkesčius ir poreikius. Sveikiname verslus, kurie pasirenka Vilniaus „Akropolį“ kaip pirmąją vietą diegti inovacijas ir pristatyti naujų koncepcijų salonus, parduotuves ar klientų aptarnavimo centrus. Pristatomos naujienos tęsia projektą „Akropolis persirengia“, kurio laikotarpiu duris atvers daugiau nei 10 naujų prekių ženklų ir 30 unikalių koncepcijų parduotuvių“, – sakė V. Labeckas.

Kiekvienai naujienai – atskira erdvė ir mažiau eilių

Anot operatoriaus, salono erdvės suplanuotos taip, kad garantuotų trumpiausią lankytojo kelionę ir leistų jam išvengti eilių. Be to, drąsių formų ir spalvų interjeras yra lengvai transformuojamas, todėl salono erdvė ir prekių ekspozicija ateityje galės keistis. Taip pat salone buvo įrengti ir neįgaliųjų poreikius atitinkantys stalai.

Pirmą kartą pristatyta terminalo zona yra skirta internetinėje operatoriaus parduotuvėje perkantiems klientams, norintiems greitai atsiimti prekes. Kiekvienas pirkėjas, pasirinkęs, kad tai padaryti nori šiame salone, gaus unikalų, išmanią spintelę atrakinantį kodą. Šį sprendimą operatoriui įgyvendinti padėjo įmonės „Ito“ ir „Iterato“.

Išskirtinai verslo klientams įkurtame skyriuje dirbantys ekspertai įmonėms padeda išsirinkti efektyviausius, jų verslo poreikius labiausiai atitinkančius sprendimus ir produktus, pratęsia bei sudaro naujas sutartis

Tuo tarpu „Apple“ įrenginių zonoje lankytojai gali susipažinti ir išbandyti visus šio gamintojo įrenginius: nuo telefonų iki planšečių ar kompiuterių. Beje, čia klientus konsultuoja išmaniųjų įrenginių serviso „Smart Master“ darbuotojai.

Minėto serviso priėmimo punkte galima palikti sugedusį ir atsiimti jau sutaisytą įrenginį. Populiariausių gamintojų išmaniuosius „Smart Master“ sutaiso per 2-3 darbo dienas, o tuo metu klientai gali pasinaudoti pakaitiniu telefonu. Beje, serviso teikiamomis garantinio ir pogarantinio remonto paslaugomis naudotis gali ne tik „Tele2“, bet ir kitų operatorių klientai.

Dar viena nauja erdvė – „Tele2 Laisvo interneto“ zona. Joje lankytojai gali užsisakyti namams skirtas paslaugas, taip pat išbandyti bei įsigyti įvairius įrenginius: įrangą namų saugumui, dulkių siurblius robotus, žaidimų konsoles, kompiuterius ir t.t.

Investicijos

Operatoriaus pateiktais duomenimis, į salono atnaujinimo darbus buvo investuota apie ketvirtį milijono eurų.

Atnaujintas ir erdvesnis „Tele2“ salonas išliko toje pačioje prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ vietoje.

Pranešimą paskelbė: Karolina Kalibataitė, UAB „Publicum“

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)