Bene jauniausiu Lietuvoje serijiniu verslininku tituluojamas Mykolas Karpičius, „Burbulio Jr.“ vyninės ir kitų verslų įkūrėjas, kartu su žinomu atlikėju, Karolinos Meschino sužadėtiniu Dominyku Ježeriu („OG Version“) imasi naujos veiklos. Penktadienį startuoja sveikatingumo produktų startuolis „Cannumo“, siūlantis grybų eliksyrus (ekstraktus) ir probiotikus.
Pastaruosius, pagal kartu su „Cannumo“ sukurtą formulę, gamina partneriai Lietuvoje, o grybų ekstraktus – partneriai JAV.
„Šį projektą sudaro dvi dalys. Pirmoji – produktai, kurie, kaip mes sakome, yra skirti kūnui, protui ir sielai – jais prekiaujame Cannumo.lt parduotuvėje. Antroji – sveikos gyvensenos entuziastų bendruomenė, kurioje yra ir mūsų ambasadorių. Bendruomenę buriame ir žmones dominantį turinį (saviugdos straipsnius, testus ir kt.) ruošiame patys. Produktus mums padėjo išvystyti šioje srityje dirbantys mokslininkai, o gamybą patikėjome patyrusiems partneriams. Pavyzdžiui, bendrovė, su kuria bendradarbiaujame Lietuvoje, probiotinius gėrimus gamina jau daug metų. Tiesiog mūsų formulė yra nauja. Mūsų probiotikuose yra 9 kartus daugiau gerųjų bakterijų nei bet kuriame konkurentų gaminyje. Be to, jie yra skanūs – neturi to probiotikams įprasto raugo kvapo ir skonio“, – pasakoja M. Karpičius.
Prioritetas – bendruomenė
Tiesa, jis užsimena, kad ateityje bendrovė svarsto įsigyti arba statyti nuosavą gamyklą. Kol kas „Cannumo.lt“ startuoja su dviem produktų kategorijomis. Tai – grybų eliksyrai ir probiotiniai gėrimai. M. Karpičius pabrėžia, kad tai jokiu būdu nėra nei vaistai, nei natūrali jų alternatyva. Šie gaminiai labiau skirti streso, nerimo ir šių veiksnių nulemtų kitų negalavimų prevencijai bei gerai savijautai.
„Kai žmonės sako, kad reikia nedelsti gydyti psichologines ar onkologines greito gyvenimo pasekmes, tai mes sakome, kad geriau yra imtis prevencijos ir apskritai užkirsti tam kelią“, – teigia „Cannumo“ įkūrėjas.
Pasak verslininko, planuose yra ne tik gamykla, bet ir apie dešimtis naujų produktų iš gamtos. Taip pat – „Cannumo“ svetainės, kaip bendruomenės centro, tobulinimas, dirbtinio intelekto testų diegimas ir kiti darbai. Tačiau detalių jis neatskleidžia, tik užsimena, kad kol kas investicijų pritraukti nesieks.
„Finansavimo pakanka, galime dirbti ir augti savo lėšomis, todėl nutarėme bent kol kas būti nepriklausomi. Dabar mūsų prioritetas yra suburti bendruomenę“, – teigia įkūrėjas.
Ne pirmas rodeo
„Cannumo“, nepaisant įkūrėjo jauno amžiaus (23 metai), yra toli gražu ne pirmas Mykolo Karpičiaus verslas. Jis pastaraisiais metais sukūrė ne vieną e-komercijos projektą bei vadovauja įvairiems tradiciniams verslams, įkūrė „Burbulio Jr.“ vyninę ir prisidėjo prie kitų startuolių vystymo. Vaikinas su verslu pažįstamas nuo mokyklos suolo, kai įkūrė rinkodaros agentūrą. Šiandien, portalo Rekvizitai.lt duomenimis, M. Karpičius yra mažiausiai 5 įmonių dalininkas ir (arba) vadovas.
Mykolas Karpičius su Dominyku Ježeriu pažįstami nuo seno. Sveikatingumas ir saviugda – juos abu dominanti tema. Tai ir tapo bendro verslo pamatu.
Pranešimą paskelbė: Andrius Baranauskas, Winning Reputation