Finansai

Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ diegiama papildoma įranga skirta dažniausiai liečiamų paviršių dezinfekcijai

Siekiant dar labiau didinti lankytojų ir darbuotojų saugumą prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose diegiama papildoma įranga. Naudojant specialią įrangą eskalatorių ir judančių takų porankiai pradėti automatiškai dezinfekuoti ultravioletiniais spinduliais (UV). Lapkritį bus įdiegta įranga, kuri automatizuotai dezinfekuos orą prekybos centrų liftų kabinose.

„Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas sako, kad nauja papildoma dezinfekavimo įranga dar labiau sustiprins iki šiol taikytus griežtus švaros ir higienos užtikrinimo sprendimus. Į šią profesionalią Vokietijos gamintojo „Schindler“ dezinfekavimo UV spinduliais įrangą grupė investuoja apie 100 tūkst. eurų.

„Saugios apsipirkimo patirties „Akropoliuose“ užtikrinimas šiuo metu yra svarbiausias mūsų prioritetas. Iki šiol dažniausiai liečiamus paviršius reguliariai dezinfekavome rankiniu būdu, tačiau esame tikri, kad pandemijos akivaizdoje saugumo užtikrinimui skirtų priemonių negali būti per daug, todėl automatizavome dažniausiai liečiamų paviršių – eskalatorių ir travelatorių porankių dezinfekavimą“, – teigia jis.

Kitas žingsnis – automatinis oro dezinfekavimas liftų kabinose, čia speciali technika UV spinduliais dezinfekuojanti orą bus įdiegta lapkritį.

Stotelės su automatiniais sensoriniais dezinfekcinio skysčio dalytuvais yra įrengtos prie kiekvieno iš „Akropolių“ įėjimų, taip pat – prie informacijos centrų ir sanitarinėse patalpose. Tik su apsauginėmis veido kaukėmis į prekybos centrus įleidžiami žmonės aktyviai raginami naudoti ne tik dezinfekcinį skystį, bet ir laikytis saugaus atstumo.

Anot D. Mertino, absoliuti dauguma klientų laikosi saugumo reikalavimų ir rekomendacijų. Pastebima, kad pirkėjai iš anksto planuoja savo apsilankymus ir nusimato didesnius apsipirkimus. Tai rodo ir daugiau kaip dešimtadaliu išaugęs vidutinis pirkėjo krepšelis – vieno apsilankymo metu stengiamasi aplankyti visas norimas prekybos ir paslaugų vietas.

„Pagal šiuo metu galiojančius reikalavimus, prekybos centre vienam asmeniui turi tekti ne mažiau nei 10 kv. metrų ploto. Vidutinis lankytojų srautas šiuo metu „Akropoliuose“ yra mažesnis nei ankstesniais metais, tad šio rodiklio viršijimas artimiausiu metu tikrai nėra tikėtinas. Visgi nuolat aktyviai stebime vienu metu prekybos centre esančių žmonių kiekį – šiuo metu poreikio reguliuoti srautus tikrai nėra, tačiau jeigu prireiks – esame tam pasiruošę“, – sako D. Mertinas.

Dėl koronaviruso pandemijos „Akropoliuose“ dezinfekcinėmis priemonėmis periodiškai valomos bendros erdvės ir dažniausiai liečiami paviršiai, visu pajėgumu veikia ventiliacinės sistemos, periodiškai keičiami oro filtrai. Visi „Akropoliuose“ dirbantys žmonės taip pat laikosi griežtos rankų higienos, stebi savo sveikatą bei dėvi apsaugines nosį ir burną dengiančias veido kaukes.

Apie „Akropolis Group“:

Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole“ Rygoje.

Pranešimą paskelbė: Ernesta Karalienė, UAB „Idea Prima“
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ diegiama papildoma įranga skirta dažniausiai liečiamų paviršių dezinfekcijai

(Perskaityta per mėnesį: 5, iš jų šiandien: 1.)