2024-ieji buvo išskirtiniai „Whatabout agency“ – ji pirmą kartą tapo rinkos lydere pagal pajamas tarp visų skaitmeninės reklamos agentūrų Lietuvoje. Tačiau už šio rezultato slypi daugiau nei įspūdingi skaičiai. Tai – įmonės vertybės, darbo principai ir filosofija, leidžianti verslams pasiekti ne tik kiekybinius, bet ir kokybinius pokyčius.
Už rekordinės sėkmės – aiški filosofija ir atsakomybė
2024 metais „Whatabout agency“ pardavimai augo net 36 % ir pasiekė 11,9 mln. eurų. Vis dėlto, šis augimas pareikalavo drąsių sprendimų – agentūra sąmoningai rinkosi investuoti į ateitį, užuot siekusi trumpalaikio pelno. Rezultatai įrodo, kad nuosekli strategija ir tvirtos vertybės ne tik lemia finansinį augimą, bet ir kuria išliekamąją vertę partneriams. Tai patvirtina ir 2025 metų devynių mėnesių veiklos rezultatai – net ir esant 10 % pajamų augimui, agentūra šiemet dirba pelningai.
Kas iš tiesų leidžia verslui augti?
„Whatabout agency“ vadovas Mantvydas Leknickas pabrėžia, kad tikros lyderystės pagrindas – atsakingas požiūris į darbą ir pagarbi, pasitikėjimu grįsta kultūra: „Pas mus nėra improvizuotų susitikimų – kiekviena minutė skirta sprendimams, o ne improvizacijai. Tokiu būdu ne tik taupome vieni kitų laiką, bet ir pasiekiame geresnių rezultatų.“
Nors šiuolaikiniame versle daugelis renkasi nuotolinius susitikimus, vertindami juos greitesnius ir patogesnius, agentūroje pirmenybė teikiama gyvam bendravimui. Anot Mantvydo, būtent gyvi susitikimai leidžia lengviau įsigilinti į partnerių poreikius, suprasti jų lūkesčius ir laiku pastebėti iššūkius, kurie virtualioje erdvėje dažnai lieka nepastebėti. Toks bendravimas užtikrina didesnį pasitikėjimą, greitesnius sprendimus ir padeda išvengti nesusikalbėjimo.
Be to, didžiąją savaitės dalį komanda dirba biure, kur bendraujama gyvai. Tai ne tik stiprina komandą, bet ir leidžia efektyviau dalintis informacija, operatyviai spręsti iškilusius klausimus bei užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę.
Sąžiningumas ir pagarba partneriams – tai, kas svarbiausia
Sąžiningumas ir pagarba kiekvienam partneriui yra vieni svarbiausių „Whatabout agency“ veiklos principų. Agentūros požiūris tvirtas: net jei darbas su keliais vienos rinkos lyderiais žadėtų didesnį pelną, sąmoningai neinama šiuo keliu. „Niekada nedirbame su dviem tiesiogiai konkuruojančiais verslais – taip užtikriname, kad kiekvieno partnerio interesai būtų atstovaujami maksimaliai skaidriai“, – atvirai pasakoja agentūros vadovas.
Šie principai stipriai atsispindi ir kasdienėje agentūros komunikacijoje – komanda tiki, kad sąžiningumas visada eina kartu su atvirumu, net ir tada, kai jis nėra patogus. „Jei padėtis prasta, taip ir pasakome. Nebijome atvirai kalbėti apie iššūkius ar sudėtingas situacijas. Priešingai – tikime, kad būtent atviras, konstruktyvus dialogas padeda rasti ilgalaikius ir veikiančius sprendimus“, – sako Mantvydas.
Atsakingas inovacijų taikymas, bet ne aklas tendencijų sekimas
Dirbtinio intelekto (DI) sprendimai agentūroje – įprasta kasdienybės dalis. „Jie padeda automatizuoti pasikartojančias užduotis, greičiau analizuoti duomenis, ruošti išsamesnes ataskaitas ir lengviau atlikti įvairius testavimus. Tokiu būdu daugiau laiko galime skirti kūrybiniams ir strateginiams klausimams, kuriems reikalingas žmogiškas požiūris ir patirtis“, – dalinasi „Whatabout agency“ SEO specialistų vadovė Gintarė Kondrotė.
Tiesa, kiekviena naujovė agentūroje integruojama tik tuomet, kai įsitikinama jos tikrąja verte ir realia nauda partneriams. „DI mums yra protingas pagalbininkas – technologijos padeda dirbti greičiau ir našiau, bet galutinę vertę visada kuria žmonės“, – pabrėžia analitikos skyriaus vadovė Eglė Domeikienė.
Toks balansas tarp inovacijų ir patirties leidžia ne tik efektyviai išnaudoti DI sprendimus, bet ir užtikrinti, kad kiekvienas iš jų būtų vertingas, pagrįstas ir ilgalaikis.
Stipri ir įvairialypė komanda – tvari vertė partneriams
Šiandien, kai vidutinė darbo trukmė vienoje darbovietėje siekia vos šiek tiek daugiau nei trejus metus, o darbuotojų kaita yra tapusi kasdienybe daugelyje sričių, ypač svarbu puoselėti stiprią ir lojalią komandą. Anot agentūros vadovo, būtent komandos stabilumas užtikrina žinių tęstinumą, kompetenciją ir ilgalaikį strateginį požiūrį, kuris leidžia jaustis užtikrintai net ir sparčiai kintančioje rinkoje. Ilgametę patirtį sukaupę darbuotojai ne tik palaiko aukštą darbų kokybę, bet ir formuoja išskirtinę komandinę kultūrą, kurią greitai perima nauji kolegos.
„Vienodai vertiname tiek ilgamečius darbuotojus, kurie užtikrina žinių tęstinumą ir komandos stabilumą, tiek naujus žmones, kurie atneša šviežių idėjų ir naują požiūrį. Šis balansas leidžia mums nuolat augti, keistis ir išlikti konkurencingiems“, – pabrėžia Mantvydas.
„Whatabout agency“ ateities planuose – dar aktyvesnė plėtra tarptautinėse rinkose, inovatyvūs sprendimai partneriams, nuolatinės investicijos į technologijas bei komandos stiprinimą. Kaip teigia Mantvydas, tikroji sėkmė – kai kartu auga ir agentūra, ir jos partneriai.
Jei norite sužinoti daugiau apie naujausius skaitmeninės reklamos agentūrų reitingus, išsamią jų apžvalgą galite rasti „Verslo žinių“ straipsnyje „Skaitmeninių rinkodaros agentūrų metai: permaininga užsienio klientų korta“.
Pranešimą paskelbė: Julija Račaitė, UAB Whatabout agency