Finansai

„Wolt“ startuoja su maisto prekių pristatymu iš RIMI parduotuvių

Nuo šiandien Vilniaus miesto gyventojai, naudodamiesi „Wolt“ programėle, į namus gali užsisakyti ne tik patiekalų iš restoranų ar kavinių, bet ir maisto produktų iš dar didesnio skaičiaus skirtingų parduotuvių pradedami pristatyti maisto produktai iš RIMI prekybos centrų. Maisto gamybai namuose reikalingi produktai bus pristatomi iš didžiųjų RIMI parduotuvių, todėl asortimentas bus platus.  Ateityje, jei bus poreikis, planuojama prekių pristatymą iš šio prekybos ženklo centrų ir kituose Lietuvos miestuose.  

„Džiaugiamės startuodami su RIMI Lietuvoje. Naujo mažmeninės prekybos tinklo įtraukimas yra iššūkis ir mums, tačiau jį pradedame, remdamiesi praėjusių metų patirtimi bei žinodami, jog tokios paslaugos paklausa – didžiulė. Dabar dar geriau atliepsime gyventojų poreikius bei padėsime jiems sutaupyti daugiau laiko. Be to, tai – dar vienas žingsnis link mūsų vizijos, kad  Lietuvos gyventojams galime pristatyti viską, ko gali prireikti, iki jų namų durų per pusvalandį“, – pasakoja Liis Ristal, „Wolt“ vadovė Baltijos šalims.

Platformos kurjeriai-partneriai Vilniuje prekes pristatys iš keturių RIMI prekybos centrų – Pilaitės (esančio Vydūno g.), Domus Pro, Rimi Mylia (Kedrų g.) bei Šiaurės miestelio – kurie padengs visą Vilniaus miesto teritoriją. 

L. Ristal tęsia, jog partnerysčių plėtra leidžia svariai prisidėti ir prie gyventojų įpročių kaitos – gyventojai vis dažniau naudojasi  prekių pristatymo paslaugomis Lietuvoje. Tai leidžia sutaupyti laiko, skirti daugiau laiko šeimai ar savo pomėgiams, pailsėti po darbų, nes nereikia vykti į parduotuvę bei stovėti eilėse. Tam antrina ir prekybos centro atstovė.

„Galimybė greičiau užsisakyti ir gauti prekes per pusvalandį yra svarbi mūsų pirkėjams, nespėjantiems apsipirkimui skirti pakankamai laiko ar patiems pasigaminti pietus, vakarienę. Mums svarbus kiekvienas pardavimų kanalas, o pradėdami partnerystę su „Wolt“ ypatingą dėmesį ketiname skirti mūsų vietoje gaminamam maistui. Įkvepia ir mūsų kolegų Latvijoje bendradarbiavimo su „Wolt“ sėkmės Latvijoje, todėl norime pasinaudoti jų sėkmės istorija ir Lietuvoje“, – teigia „Rimi Lietuva“ prekybos tinklų valdymo vadovė Irina Miknienė.

Naudojantis „Wolt“ programėle jau galima įsigyti daugiau nei 700 RIMI prekybos centrų asortimento prekių. Pagrindinis dėmesys skiriamas maisto produktams, o asortimentas bus nuolat stebimas ir, matant besikeičiančius vartotojų poreikius, koreguojamas ar pildomas.

Šiuo metu programėlės startui pasirinktas Vilniaus miestas, ateityje, esant paklausai, yra planuojamas prekių pristatymas iš prekybos centrų ir kituose miestuose. Minimalus prekių krepšelio dydis – 8 eurai, o užsakymo pristatymo kaina priklausys nuo pristatymo atstumo.

Apie „Wolt“

„Wolt“ yra technologijų įmonė, padedanti lengvai atrasti geriausius restoranus, maisto prekių parduotuves ir kitas krautuvėles bei jų patiekalus ar prekes gauti į namus ar biurą. 

„Wolt“ dirba kartu su daugiau nei 40 000 restoranų ir mažmeninės prekybos partnerių, taip pat su daugiau nei 85 000 kurjerių-partnerių 23-ose šalyse ir daugiau nei 170 miestų.

Helsinkyje įmonė įkurta 2014 m., šiandien joje dirba daugiau nei 3000 žmonių. Jai vadovauja jos įkūrėjas ir generalinis direktorius Miki Kuusi. „Wolt“ pritraukė 856 mln. JAV dolerių finansavimą iš investuotojų tokių kaip „ICONIQ Capital“, „Tiger Global“, DST, „Prosus“, KKR, „Coatue“, 83North, „Goldman Sachs“, „Highland Europe“ ir „EQT Ventures & EQT Growth“.

„Rimi Lietuva“ yra sparčiai augantis mažmeninės prekybos tinklas, kuriam priklauso e. parduotuvė Rimi.lt ir 71 parduotuvė įvairiuose Lietuvos miestuose. Bendrovė yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios antrinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis.

Pranešimą paskelbė: Rūta Jankauskaitė, UAB „Fabula ir partneriai“

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)