Finansai

„Xiaomi EV“ žengia į Europą: atidarytas naujas tyrimų ir dizaino centras Miunchene

Technologijų milžinė „Xiaomi“ žengia svarbų žingsnį tarptautinės plėtros link – Miunchene, Vokietijoje atidarytas „Xiaomi Electric Vehicles Europe“ tyrimų ir dizaino (R&D)centras. Tai pirmasis tokio tipo padalinys už Kinijos ribų, kuris taps svarbia pasaulinės „Xiaomi EV“ strategijos dalimi, siekiant spartinti išmaniojo mobilumo bei automobilių inovacijų vystymą ir įgyvendinti „Human x Car x Home“ ekosistemos viziją.

Miunchene įkurtas tyrimų, plėtros ir dizaino centras dar kartą patvirtina „Xiaomi EV“ siekį kurti pasaulinį inovacijų tinklą. Čia sutelktos pasaulinio lygio kompetencijos ir ekosistemos galimybės leidžia spartinti proveržius išmaniojo vairavimo bei transporto priemonių dinamikos srityse.

Ši plėtra sustiprina bendrovės potencialą kurti automobilius, kurie ne tik įkvepia savo dizainu ir našumu, bet ir atitinka aukščiausius tarptautinius saugumo bei kokybės standartus.

Investicijos į talentus

Naujasis centras Miunchene taps erdve, kurioje susitiks inžinierių, dizainerių ir tyrėjų komandos, glaudžiai bendradarbiausiančios su „Xiaomi EV“ padaliniais visame pasaulyje.

Įmonė nuosekliai investuoja į tarptautinių talentų ugdymą bei kuria atvirą, į ateitį orientuotą aplinką, skatinančią proveržius transporto priemonių našumo, autonominio vairavimo, elektromobilių platformų ir naujos kartos vartotojų patirčių srityse.

Centras taip pat veiks kaip inovacijų jungtis, telkianti mokslinių tyrimų institucijas ir pramonės partnerius. Toks bendradarbiavimas leis spartinti išmaniųjų mobilumo sprendimų bei ekosistemos integraciją, kartu atliepiant infrastruktūros iššūkius ir keliant etiško dirbtinio intelekto standartus.

Reikšmingas etapas „Xiaomi“ pasaulinėje plėtroje

Miuncheno centro atidarymas žymi svarbų žingsnį „Xiaomi EV“ kelyje siekiant tapti pasauliniu lyderiu naujoje išmaniojo mobilumo eroje.

Po sėkmingų „Xiaomi SU7“, „Xiaomi SU7 Ultra“ ir „Xiaomi YU7“ elektromobilių modelių pristatymų Kinijoje, šis žingsnis rodo reikšmingą pažangą siekiant įgyvendinti ilgalaikę „Human x Car x Home“ išmaniosios ekosistemos strategiją. Be to, naujasis centras paruošia tvirtą pagrindą bendrovės įžengimui į Europos rinką 2027 metais.

Pranešimą paskelbė: Raminta Ramanauskaitė, UAB „coagency”

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)