Ko verslas tikisi iš savo marketingo komandos šiandien? Kokios kompetencijos būtinos dirbtinio intelekto pasaulyje? Skaitmeninių įgūdžių svarba moderniose organizacijose yra nenuginčijama, o specialistai, gebantys išnaudoti naujus įrankius – neįkainojami.
„Duomenų analitikos, skaitmeninių kanalų ir dirbtinio intelekto valdymo įgūdžiai gali tapti pagrindiniu ateities marketingo specialisto privalumu, – tikina netrukus startuosiančių „LiMA Digital” kursų lektorius, sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) Domantas Širvinskas. – Dirbtinis intelektas marketingo specialistams stipriai padeda atlikti tyrimus, ieškoti informacijos ir ją apibendrinti ar sisteminti. Neabejoju, kad visi labai laukiame, kada jo pagalba galėsime kurti itin kokybiškus ir prekės ženklą atitinkančius vaizdus – iliustracijas ir vaizdo įrašus. Tikrai sparčiai judame link šio tikslo, tačiau dar laukia nemažas kelias”.
D. Širvinskas taip pat vardija dažniausiai pasitaikančias skaitmeninio marketingo klaidas: bandoma apeiti sistemas, vietoje to, kad suprastume, kaip veikia skirtingų socialinių tinklų algoritmai. Dirbamabe aiškios strategijos ir prekės ženklo krypties, nesekamos naujienos ir dėl to prarandamas aktualumas. Jo manymu, viena rimčiausių klaidų yra duomenų nesekimas ir jų neanalizavimas – tai trukdo tobulinti kampanijas bei priimti pagrįstus sprendimus. Dirbtinis intelektas gali stipriai padėti siekiant išvengti šių klaidų, ypač analizuojant surinktus duomenis.
Siekiant stiprinti skaitmeninio marketingo kompetencijas, D. Širvinskas pripažįsta, kad galima rasti itin daug informacijos, bet niekas nepakeis gyvo kontakto ir specialisto patarimų.
„Didžiausia ir esminė LiMA tarptautinio sertifikavimo programos vertė – gyvas kontaktas ir mokymasis iš specialistų, kurie iš savo temų valgo duoną. Gausite ir pritaikomas, ir pačias naujausias žinias, kurias adaptuosite savo verslų poreikiams. „LiMA Digital” kursai prie vieno stalo susodina daugybę „bendraklasių“, todėl mokymasis vyksta ne tik iš lektoriaus, bet ir iš rinkos kolegų. Galų gale, mokantis savarankiškai dažnai pritrūkstame disciplinos ir motyvacijos. LiMA kursuose yra sukurtas aiškus planas, paskaitų tvarkaraštis, o po visko yra rašomas baigiamasis darbas ir laikomas egzaminas – taip užtikrinama, kad kiekvienas dalyvis pasiims visas įmanomas žinias”, – sako D. Širvinskas.
Kurso programą sukūrusi LiMA valdybos narė Indrė Pikturnienė įsitikinusi, kad didžiausia kurso vertė – ne tik susipažinimas su skirtingais įrankiais, bet ir sistemos suvokimas bei gebėjimas sukurti strategiją.
„Kokios naujovės beateis, patyręs specialistas žinos, kur jas panaudoti, turės ekspertinį išmanymą ir gebės nuspėti tendencijas, pamatyti galimybes, naujai įvertinti kliento poreikius, personalizuoti paslaugą ar produktą”, –pasakoja I. Pikturnienė.
Praktinės žinios ir tarptautinis diplomas
„Vinted” darbdavio įvaizdžio specialistė, „LiMA Digital” alumnė ir el. parduotuvės „Mooso“ įkūrėja Monika Vaitkevičiūtė pabrėžia praktinį kursuose įgytų žinių naudojimą ir teigia, kad skaitmeninis marketingas yra neatsiejama darbo dalis tiek vystant el. komercijos verslą, tiek formuojant darbdavio įvaizdį.
„Kursų metu įgytas žinias pritaikiau – optimizavau kampanijas ir tiksliau įvertinau kandidatų pasiekimo kanalus, o asmeniniame projekte, „Mooso“ elektroninėje parduotuvėje, kuriu efektyvesnę skaitmeninio marketingo strategiją”, – pasakoja M. Vaitkevičiūtė.Mažo nišinio verslo savininkei šie kursai suteikė aiškius pagrindus tiek žinomumui auginti, tiek konversijoms generuoti. M. Vaitkevičiūtė įsitikinusi, kad kursuose vertės ras ir didelėse įmonėse dirbantys specialistai, ir nuosavą verslą vystantys asmenys.
Savo ruožtu„USP Baltics” prekės ženklo vadovė Giedrė Nekrošienė vertina kursų išsamumą, praktiškumą bei lankstumą: „Naudingiausia, kad gavau ne tik teorinių žinių, bet ir galėjau jas praktiškai pritaikyti dar kursų metu atliekant įvairias užduotis ir rašydama baigiamąjį darbą, bet to, patogios kursų valandos leido suderinti darbą, šeimą ir studijas” – pasakoja specialistė.
Spalio 17 dieną startuoja vienintelis Lietuvoje tarptautinį marketingo sertifikatą suteikiantis penkių mėnesių trukmės „LiMA DIGITAL” kursas. Kurso programa sudaryta pagal tarptautinius Europos marketingo konfederacijos (EMC) patvirtintus kompetencijų ir gebėjimų standartus. Kurse mokoma strategiškai planuoti bei įgyvendinti skaitmeninio marketingo projektus ir kampanijas, valdyti bei susieti skirtingus kanalus ir dirbtinį intelektą, užtikrinti prekės ženklo atpažįstamumą skaitmeninėje erdvėje. Didelis dėmesys skiriamas duomenų ir vartotojų elgsenos analizei.
Daugiau apie „LiMA DIGITAL” kursą ČIA.
Pranešimą paskelbė: Evelina Laučiūtė, UAB „coagency”