Finansai

Aptarnavimo kartelė „Maxima“ parduotuvėse vis auga: klientai atskleidė, ką vertina labiausiai

Šimtai tūkstančių Lietuvos gyventojų kasdien lankosi parduotuvėse, kur tikisi būti svetingai sutikti, gauti išsamios informacijos apie perkamus produktus ar reikiamos pagalbos. Naujausio šalies prekybos sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo duomenimis, „Maxima“ darbuotojai pirkėjų lūkesčius šiemet pateisino geriau nei ankstesniais metais. Didžiausias lietuviškas prekybos tinklas atskleidžia, kas yra jų sėkmės faktorius.

Lenkia sektoriaus vidurkį

Naujausias klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kompanijos „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad bendras klientų aptarnavimo kokybės kriterijų įgyvendinimas Lietuvos prekybos centrų, lyginant su praėjusiais metais, paaugo beveik 2 procentiniais punktais ir siekia 89,41 proc.

Jau antrus metus iš eilės į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją patenkantis ir sektoriaus vidurkį lenkiantis prekybos tinklas „Maxima“ taip pat dar aukščiau pakėlė aptarnavimo kokybės kartelę – 2022 m. klientų aptarnavimo kokybės rodiklis siekė 90,40 proc., o šiemet išaugo iki 92,53 proc.

„Mūsų parduotuvėse kasdien apsilanko beveik pusė milijono klientų, kurie tikisi kuo malonesnės ir lengvesnės apsipirkimo patirties. Tuo rūpinasi virš 9 tūkstančių prekybos tinklo darbuotojų, pasiruošusių atsakyti į rūpimus klausimus ar ištiesti pagalbos ranką įvairiausiose situacijose. Augantis klientų aptarnavimo kokybės rodiklis yra trisdešimties metų įdirbio ir mūsų darbuotojų rezultatas, kuriuo ypač džiaugiamės ir didžiuojamės“, – sako „Maximos” Personalo, procesų ir kokybės valdymo departamento vadovė Tatsiana Ihnatovich.

Atlikto tyrimo duomenys rodo, kad klientai šiemet ypač gerai įvertino tvarką prekybos tinklo parduotuvėse, palaikomą tvarką atviruose skyriuose, salės darbuotojų darbą.

Sėkmės faktorius – darbuotoja

T. Ihnatovich teigimu, kasmet gerėjančiam rezultatui didžiausią įtaką daro darbuotojų pastangos. Noras tobulėti, mokytis vieniems iš kitų, jų atsidavimas darbui ir nuoširdus rūpestis klientu leidžia pasiekti aukščiausią aptarnavimo kokybę.

„Visada atidžiai skaitome ir analizuojame klientų atsiliepimus, dalijamės jais įmonės viduje. Taip pat nepamirštame ir darbuotojų sėkmės istorijų, kurios įkvepia kolegas. Už pavyzdinį kliento aptaravimą ir nueitą papildomą mylią stengiamės jiems atsidėkoti, pasveikinti, o taip pat skirti ir finansinį paskatinimą“, – teigia „Maxima“ atstovė.

Ji pastebi, kad nuoširdžias darbuotojų pastangas mato ir klientai, kurie nepatingi padėkoti asmeniškai ar palikti atsiliepimą – tai didžiausias paskatinimas stengtis ir tobulėti.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

 

Pranešimą paskelbė: Inga Razmaitė, UAB Headline agency

Aptarnavimo kartelė „Maxima“ parduotuvėse vis auga: klientai atskleidė, ką vertina labiausiai

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)