Finansai

Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui

„Biržų duona“ metus pradėjo vizualinio identiteto pokyčiais – pristatydama atnaujintą logotipą, kurį papildė ir naujas šūkis. Keisdama prekės ženklą kepykla skyrė ypatingą dėmesį tęstinumui, šeimos vertybėms ir atpažįstamumui.

Atnaujintas įmonės logotipas išlaikė savo stilistiką: jo centre – atpažįstamas stilizuotas senosios Biržų kepyklos simbolis, taip pat išsaugota kepyklos įkūrimo data – 1953 metai. Prekės ženklo atvaizde pasitelkti ir nauji grafiniai elementai, šriftai, formos bei modernizuota spalvinė schema. Kartu atnaujintas šūkis – buvusį „Tradicija kurti“ pakeitė „Šeimos kepykla“.

Siekė turėti gerai atpažįstamą atvaizdą

„Kasmet įveikiame naujus iššūkius ir augame, tad natūralu, kad evoliucionavo ir mūsų prekės ženklas – keitėsi jo vizualinė stilistika ir šūkis. Patį logotipą norėjome supaprastinti, kartu išlaikant mūsų autentiškumą ir atpažįstamumą“, – dalinasi „Biržų duonos“ marketingo ir tvarumo vadovė Natalija Kurganovė.

Ji atskleidžia, kad vienas pagrindinių motyvų, įkvėpusių pokyčiams – siekis turėti praktišką, lengvai pritaikomą logotipą: „Ilgainiui pastebėjome, kad mūsų senąjį logotipą sudėtinga atvaizduoti ant dalies paviršių (pakuočių, stendų), todėl ieškojome funkcionalesnio, vizualiai švaresnio, tačiau tuo pačiu inovatyvaus sprendimo. Džiaugiamės, kad kartu su partneriais pavyko išgryninti viziją ir nuo šiol turėsime ne tik lengvai naudojamą, bet ir nepraradusį atpažįstamumo prekės ženklo atvaizdą.“

Prekės ženklo pokyčiais rūpinosi dizaino agentūra „Bold brands“.

Pirmasis kepyklos logotipas buvo sukurtas dar 1999 metais, jį nupiešė Biržų dailės mokytojas. Laikui bėgant, jis kito, kol galiausiai buvo išgrynintas iki dabartinio, atspindinčio įmonės misiją. Paskutinį kartą prekės ženklas buvo atnaujintas prieš daugiau nei 6-erius metus.

Pagarba šeimai ir jos vertybėms

Pakeistas vizualinis identitetas ir šūkis padės geriau perteikti prekės ženklo puoselėjamas šeimos vertybes. Kepykla jau daugiau nei 20 metų rūpinasi Kurganovų šeima, kepyklą įsigijusi dar 2000-aisiais, kai nuo 1953 metų veikusią valstybinę įmonę buvo nuspręsta leisti privatizuoti. Šiandien į kepyklos gyvenimą įsitraukę bei jos augimu rūpinasi dauguma šeimos narių.

Šeimoje skatinamas vertybes stengiamasi perteikti ir kepyklos darbuotojams, juos telkiant ir vienijant, drauge kuriant įvairias iniciatyvas bei puoselėjant tradicinį paveldą, gaminant pagal senąsias receptūras. Įkvepiančios istorijos gimsta ir pačioje kepykloje – čia užsimezga lemtingos pažintys, be to, kadangi įmonė yra viena didžiausių darbdavių Biržuose, joje dirba ne viena šeima.

Kurganovė išskiria, kad papildoma paskata atsigręžti į „šeimos kepyklos“ koncepciją – noras skatinti šeimos verslų augimą Lietuvoje: „Būdami lietuvišku šeimos verslu pastebime, kad rinkoje vis dar gajus informacijos trūkumas apie šeimos verslą, jo identitetą ir perdavimą, socialinę atsakomybę. Tikimės, kad pavyks dalintis gerąja praktika, padėsiančia skatinti tokių verslų ekosistemą šalyje.“

2023 m. Baltijos šalių šeimos verslo instituto organizuotuose tarptautiniuose apdovanojimuose, kepykla buvo pripažinta viena Baltijos šalių šeimos verslo čempionių. Laimėtojai komisijos buvo išrinkti iš pradinio 4657 Estijos, Latvijos ir Lietuvos šeimos įmonių sąrašo.

 

Pranešimą paskelbė: Gintarė Stepanavičiūtė, Biržų duona

Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui


Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui


Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui


Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui


Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui


Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui


Atnaujintas „Biržų duonos“ prekės ženklas: dėmesys šeimos vertybėms ir atpažįstamumui

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)