Finansai

„Barboros“ kalėdinių kojinių iniciatyva pranoko lūkesčius: „Tokio klientų įsitraukimo nesitikėjome“

Prieš šventes iš popierinio maišo pasigaminti kalėdinę kojinę gyventojus pakvietusi elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ dalijasi lūkesčius pranokusiais akcijos rezultatais. Per mažiau nei mėnesį klientams kurjeriai į kojines išdalino beveik 15,5 tūkst. įvairių dovanėlių.

Pasak „Barboros“ komunikacijos vadovės Jurgitos Gižaitės-Tulabienės, pradedant šią žaismingą iniciatyvą nebuvo tikėtasi tokio didelio klientų įsitraukimo. Juolab, kad tokia rinkodaros forma išbandyta pirmą kartą. Iki šiol ir „Barbora“ klientams nustebinti naudojo tradiciškesnius būdus – dovanėlę ar sveikinimą įdėdavo tiesiog prie užsakymo.

„Šiais metais norėjome, kad staigmena būtų prasminga, be to, įtrauktų ir pačius klientus. Šią vasarą žengėme mums itin svarbų žingsnį – atsisakėme plastikinių maišų užsakymams pakuoti, tad natūraliai kilo idėja ir prieš šventes tęsti šią tvarumo liniją. Iš tiesų nesitikėjome, kad tiek daug klientų įsitrauks ir šiuo intensyviu periodu atras laiko ir noro patys pasigaminti kalėdinę kojinę. Tačiau jau pirmomis iniciatyvos dienomis klientai socialiniuose tinkluose pradėjo dalintis savo šventiškais kūriniais, o kurjeriai – kojinėse slėpti saldžias dovanėles“, -iniciatyvos rezultatais dalijasi J. Gižaitė-Tulabienė.

Pasak jos, iniciatyvos sėkmę lėmė ne tik kurjerių paliekamos dovanėlės. Dar didesnė dovana – proga praleisti laiką su šeima, užsiimti kūrybine veikla su vaikais, malonus jaudulys laukiant kalėdinių „nykštukų“. 

„Ši akcija sugriovė iki šiol vyravusį įsitikinimą, kad žmonėms malonu ką nors gauti neįdedant papildomų pastangų. Pasirodo, tereikia tinkamai šias pastangas nukreipti ir pasiūlyti tikrai vertingą ir prasmingą veiklą. Dovanėlės veikia kaip papildoma motyvacija.

Norime padėkoti savo partneriams, kurie padėjo parūpinti tiek daug skanių dovanėlių, o savo kurjeriams – už nuoširdų ir atsakingą „nykštukų“ darbą“, – sako J. Gižaitė-Tulabienė.  

Tikslas – atkreipti dėmesį į maišelių pernaudojimą

Popierinių maišelių pernaudojimo idėjas „Barbora“ pradėjo skleisti dar pavasarį. Tuomet, ruošiantis atsisakyti plastikinių maišų užsakymų pakavimui, elektroninė parduotuvė siekė parodyti, kaip kūrybiškai galima panaudoti su prekėmis gautą popierinį maišą. Kartu su butiko „Dėk‘ui“ įkūrėja ir įvairių tvarumo iniciatyvų organizatore Milda Paukšte pristatė apie 40 skirtingų idėjų, ką galima pasidaryti iš paprasto popierinio maišo.

„Šis popierinių maišelių pernaudojimo iššūkis sulaukė didelio susidomėjimo. Netrukus klientai pradėjo siųsti savo pačių kūrinių nuotraukas. Tokių nuotraukų gauname net ir kampanijai pasibaigus. Natūraliai kilo mintis, o gal iš maišelio galima pasigaminti ir kalėdinę kojinę? Smagu, kad prieš šventes klientai ne tik kojines gamino, bet ir patys atrado kitų būdų pernaudoti maišelius, pvz.: supakuoti dovanas, dailiai paslėpti Kalėdų eglutės vazoną ir pan. Džiaugiamės, kad didele dalimi savo tikslą pasiekėme – atkreipėme dėmesį į maišelių pernaudojimą ir atliekų mažinimą“, – sako „Barboros“ komunikacijos vadovė.

J. Gižaitė-Tulabienė prideda, kad tai greičiausiai ne paskutinė iniciatyva, kuria elektroninė parduotuvė skatins neišmesti dar tinkamų naudoti ar pernaudoti maišų. „Neabejoju, kad idėjos, kur panaudoti dar gerą maišelį, neišsemtos. Ir toliau skatinsime atrasti vis naujas bei lauksime idėjų ir iš savo klientų.“

Šventes įprasmino ir pagalba vaikams

Be sveikinimų neliko ir klientai, kurie į kalėdinių kojinių iniciatyvą neįsitraukė. Visi apsipirkusieji prieš šventes sulaukė Rimanto Kaukėno paramos grupės globojamų vaikų pieštų atviručių. Su šia onkologinėmis ligomis sergantiems ar jau pasveikusiems vaikams padedančia organizacija „Barbora“ pradėjo draugauti šių metų rudenį.

„Norėjome įnešti daugiau spalvų į šių vaikų kasdienybę, todėl nusprendėme kalėdines atvirutes ruošti ne patys ar su agentūros pagalba, o įsigyti jas iš Rimanto Kaukėno paramos grupės. Vaikų piešiniai virto kalėdiniais sveikinimais, o už atvirutes gauti pinigai, tikimės, padės fondui įgyvendinti daugiau vaikų svajonių“, – trumpai iniciatyvą pristato „Barboros“ komunikacijos vadovė, pridėdama, kad iš viso su užsakymais buvo išdalinta 26 600 atviručių. 

 

Daugiau informacijos:

Jurgita Gižaitė-Tulabienė

„Barboros“ komunikacijos vadovė

Mob. +370 683 70693

El. paštas: jurgita.tulabiene@barbora.lt

Pranešimą paskelbė: Gustė Kašėtaitė, UAB Headline agency
„Barboros“ kalėdinių kojinių iniciatyva pranoko lūkesčius: „Tokio klientų įsitraukimo nesitikėjome“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)