„Bitė Lietuva“ pristato naują kalėdinę kampaniją, kurią kūrė Lietuvos ir Latvijos komandos. Tarp jų – žinomi muzikos kūrėjai, naujam gyvenimui „prikėlę“ net 200 metų senumo dainą, bei profesionalūs kino, teatro aktoriai. Pirmą kartą „Bitės“ kalėdinėje kampanijoje pasitelktas ir dirbtinio intelekto įrankis.
„Pasaulyje vykstant tiek neramumų ir įtampų, šių metų kalėdinėje kampanijoje nusprendėme atsisukti į pamatinę žmonių vertybę – buvimą kartu. Su tai, kurie šalia. Ir prisiminimuose su tais, kurie jau išėjo“, – kalėdinės kampanijos idėją pristato Agnė Gintautaitė, skaitmeninių paslaugų bendrovės„Bitės Lietuva“ prekės ženklo vadovė.
Pašnekovė priduria, kad „siekėme būti empatiški tikram žmonių gyvenimui, kuris pilnas visko – ir atradimų, ir praradimų.
“Naujasis „Bitės“ kalėdinis klipas – tai nedidelė detektyvinė istorija, kurioje berniukas turi ypatingą ryšį su projektoriumi, visą laiką jį nešiojasi su savimi. Klipo eigoje, lyg užuominas, matome ir senelio nuotraukas. Galiausiai paaiškėja, kad projektorius – tai senelio, kurio, deja, jau nebėra, dovana.
„Su šia kampanija atsigręžiama į pačią vertingiausią dovaną – prisiminimus, kuriuos kuriame drauge. Kampaniją lydi momentai, pabrėžiantys artimų žmonių dėmesio vienas kitam svarbą, ir pasakoja istoriją apie materialių dovanų virsmą simboliais, primenančiais tuos, kuriuos mylime labiausiai“, – pasakoja A. Gintautaitė.
Tikras gyvenimas
„Bitės“ prekės ženklo vadovė pastebi, kad daugelis kalėdinių reklamų tyrimų patvirtina, jog šiuo periodu žmonės išsiilgę tikrų emocijų ir tikro jausmo. Jie nori stabtelti, pamąstyti apie praėjusius metus, pasvajoti apie ateitį. Todėl kalėdinis periodas nėra vieta įmonėms demonstruoti technologinius pasiekimus ar kitus laimėjimus. Buvimas arčiau žmonių tikro gyvenimo, puikiai tinka ir „Bitės“ pozicionavimui, kurio pagrindas kurti ir siūlyti technologijas, lengvinančias žmonių kasdienį gyvenimą.
„Kol skubame, lekiame ir dairomės dovanų – nepamirškime, kad dovana būtų ypatinga, užtenka, kad ją dovanotų brangus žmogus“, – sako A. Gintautaitė.
Vaizdo įrašo užkulisiuose – žvaigždės
Kampanijos filmavimas šįkart buvo išskirtinis – tiek dėl apimties, tiek dėl ypatingų žmonių, kurie dalyvavo, bei pasitelktų nestandartinių kūrybinių sprendimų. Pirmą kartą vien filmavimo procesas truko net 3 dienas, o filmavimo aikštelėje buvo daugiau kaip 50 žmonių tarptautinė komanda – iš Lietuvos, Latvijos ir net Australijos.
Taip pat pirmą kartą kalėdinės kampanijos metu pasinaudota dirbtinio intelekto įrankiu, kuris padėjo pakeisti aktoriaus Valerijaus Jevsejevo, vaidinusio senelį, išvaizdą – parodyti jį prieš dešimt metų ir dar seniau.
„Aktorius vaizdo klipui atrinko garsios lietuvių režisierės Marijos Kavtaradzės kastingo įmonė „Youngblood“, o filmavimo ir režisūros darbai buvo patikėti ypač stipriems Latvijos kūrėjams. Klipe taip pat vaidino ir profesionalūs Lietuvos aktoriai V. Jevsjevas bei Elvyra Piškinaitė-Latėnienė“, – pasakoja „Bitė Lietuva“ prekės ženklo vadovė.
Klipo pasididžiavimas – visame pasaulyje gerai žinoma, daugiau nei 200 metų gyvuojanti škotų liaudies daina „Auld Lang Syne“. Ją specialiai „Bitės“ reklaminei kampanijai perkūrė Gabrielė Vilkickytė bei Aurimas Vilkišius.
Melodingas garso takelis nuskamba ne tik reklaminiame klipe, bet ir radijuje bei kalėdiniuose sveikinimuose darbuotojams ir klientams. „Bitės“ kalėdinės kampanijos idėjos autoriai Lietuvos reklamos agentūra „Sons & Daughters“, o įgyvendino – taip pat Lietuvos reklamos gamybos bendrovė „Zest Production House“. Reklama bus transliuojama Lietuvoje ir Latvijoje.
Nuoroda į kalėdinės kampanijos vaizdo įrašą: https://www.youtube.com/watch?v=m7FSyYSJrTU
Pranešimą paskelbė: Gabrielė Drėmaitė, UAB „coagency”