Finansai

BTA klientams Baltijos šalyse pradeda siūlyti dirbtiniu intelektu pagrįstą paslaugą 

AAS „BTA Baltic Insurance Company“ (toliau – BTA), bendradarbiaudama su Estijos startuoliu „DriveX“, Baltijos šalyse pradeda siūlyti novatorišką, dirbtiniu intelektu pagrįstą sprendimą. Klientams šis sprendimas suteiks galimybę, perkant draudimo polisą žymiai greičiau, patogiau ir saugiau fiksuoti transporto priemonės būklę.

Šia paslauga 100 proc. jau naudojasi BTA Estijos filialo klientai, perkantys KASKO draudimo polisus, o dabar jis palaipsniui siūlomas ir BTA draudimo polisų pirkėjams Latvijoje. Jau greitai ši inovatyvi paslauga bus prieinama ir BTA klientams Lietuvoje.

„Sprendimas pagrįstas unikalia technologija, kruopščiai sukurta Estijos startuolio. „DriveX“ yra dirbtiniu intelektu pagrįstas automobilių nuotraukų pateikimo ir atpažinimo sprendimas. Jis bus ypač naudingas BTA klientams, įsigyjantiems KASKO polisus. Anksčiau mes kvietėme klientus apsilankyti BTA klientų aptarnavimo centruose arba tardavomės individualiai dėl konkrečios vietos ir laiko, kada mūsų specialistai galėtų fiksuoti faktinę transporto priemonės būklę. Dabar BTA specialistas tik atsiųs nuorodą, o klientas jam patogiu laiku ir patogioje vietoje, atlikęs sistemoje nurodytus veiksmus, galės pagal reikalavimus nufotografuoti automobilį. Nuotraukos bus automatiškai patalpinamos BTA sistemoje ir pridedamos prie kliento poliso. Būtent taip – paprastai ir atsakingai mes galime pasirūpinti savo klientų ir specialistų sauga bei sveikata, tuo pačiu užtikrindami greitą ir kokybišką klientų aptarnavimą“, – pabrėžia BTA valdybos pirmininko pavaduotojas Oskars Hartmanis.

„DriveX“ kliento darytose nuotraukose užfiksuos automobilio valstybinį numerį, transporto priemonės išvaizdą, patikrins nuotraukų kokybę ir užfiksuos veiksmo atlikimo datą bei laiką. Be to, klientas galės aiškiai ir paprastai matyti, ką ir kaip reikia fotografuoti. Taigi, naudodamasis „DriveX“ sprendimu, klientas sutaupys laiko ir pinigų, o BTA galės teikti modernią ir greitą paslaugą, padedančią išvengti ir galimų sukčiavimo atvejų.

„Dabartinis procesas buvo pastebimai atgyvenęs, todėl būtent dabar, kai susiduriame su įvairiomis saugumo priemonėmis, turėjome rasti sprendimą, kuris būtų technologiškai kokybiškas, suprantamas, patogus ir patikimas klientams. Džiugu, kad bendradarbiaudama su „DriveX“ BTA pasinaudojo šia galimybe ir dar kartą įrodė, jog esame į draudimo rinkos inovacijas orientuota įmonė. BTA kasdien kuriami nauji technologiškai pažangūs sprendimai, palengvinantys kasdienį gyvenimą klientams, draudimo specialistams ir partneriams“, – pasakoja O. Hartmanis.

Apie BTA

Draudimo akcinė bendrovė „BTA Baltic Insurance Company“ – tai viena pirmaujančių draudimo bendrovių Baltijos šalyse, siūlanti plačiausią ne gyvybės draudimo paslaugų spektrą Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje. Baltijos šalyse BTA dirba daugiau nei 1 000 darbuotojų. BTA akcininkė yra „Vienna Insurance Group AG“, turinti beveik 200 metų patirtį draudimo srityje. „Vienna Insurance Group“ su daugiau nei 25 000 darbuotojų, dirbančių apytiksliai 50 draudimo bendrovių 30 šalių, yra savo srities rinkų Vidurio ir Rytų Europoje lyderis, aptarnaujantis daugiau nei 22 milijonus klientų. „Vienna Insurance Group“ yra stabilias ateities plėtros perspektyvas turinti ir pagal pagrindinį Vienos biržos indeksą (nuo 1994 m.) ATX aukščiausiai įvertinta bendrovė, kuriai audito įmonė „Standard & Poor’s“ suteikė aukštą finansinio stabilumo vertinimą A+. „Vienna Insurance Group“ glaudžiai bendradarbiauja su didžiausiu Vidurio ir Rytų Europos mažmeniniu banku „Erste Group“.

Pranešimą paskelbė: Saulė Bakšė, UAB „Idea Prima“
BTA klientams Baltijos šalyse pradeda siūlyti dirbtiniu intelektu pagrįstą paslaugą 

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)