Finansai

„DDB Vilnius” tampa „Sons & Daughters”

Viena žinomiausių ir ilgiausiai veikiančių Lietuvos komunikacijos agentūrų „DDB Vilnius” nuo šiol vadinasi „Sons & Daughters“. Keičiasi ne tik agentūros pavadinimas, bet ir jos vadovai.

„Mums labai pasisiekė, kad gimėme ir užaugome su DDB vardu ir įkvepiančiu jo įkūrėjo Billo Bernbacho požiūriu į kūrybingumą. Ši patirtis niekur nedingo, tačiau turime naują viziją, kaip toliau vystyti agentūrą, ir šiuos siekius norime realizuoti tiek su nauju vardu, tiek ir su nauju užsidegimu“, – teigia buvusi „DDB Vilnius“ agentūros vadovė Daiva Tonkūnienė, nuo šiol agentūroje užsiimsianti strateginių projektų vystymu.

Vadovavimą „Sons & Daughters“ perima Dovilė Dovidavičiūtė, anksčiau ėjusi agentūros klientų aptarnavimo direktorės pareigas. „Aš tikiu, kad svarbiausia ir stipriausia mūsų agentūros pusė visuomet buvo ir bus jos žmonės ir jų talentas – ir tai išlieka“, – pažymi Dovilė Dovidavičiūtė. Žmonių svarbą bet kokiai veiklai siekiama atspindėti ir „Sons & Daughters“ pavadinimu. „Juk net ir efektyviausia verslo filosofija ar garsus įmonės vardas netenka prasmės, jei neturi gerai darbą dirbančių žmonių – gabių, sugalvojančių originalias ir taiklias idėjas“, – pabrėžia Dovilė. „Pusiau juokais, pusiau rimtai sakome, kad žmones renkamės vadovaudamiesi tikėjimu ir lūkesčiu, kurį visi tėvai deda į savo dukras ir sūnus – būti geriausiais“, – priduria ji.

Kartu su naujuoju pavadinimu „Sons & Daughters“, agentūra pristato naują agentūrą „Sons & Daughters ID“, kuri specializuosis prekės ženklų ir jų vizualinio identiteto kūrime. Jai vadovaus Adomas Jazdauskas – jo darbai yra pelnę dešimtis apdovanojimų prestižiniuose dizaino ir reklamos konkursuose. „Komunikacinio triukšmo amžiuje būti išskirtiniam ir puikiai atpažįstamam – ypač svarbu, tačiau daugybė prekės ženklų supanašėja, užuot atradę savo unikalumą. Jaučiame, kad per daug metų surinktą patirtį galime išnaudoti pasiūlydami aktualias strategijos ir dizaino paslaugas, kurios prekės ženklams padės būti išskirtiniams ir įsimintiniems“, – sako Adomas.

„Sons & Daughters“ dirba su tokiais prekių ženklais, kaip „Bitė“, „Labas“, „Gubernija“, „Lithuanian vodka“, „Go Vilnius“, „INVL“, „Light Conversion“, „Novaturas“, „Omniva“, „Flex Blow“, „Žaislų planeta“ ir kt.

Pranešimą paskelbė: Daiva Tonkuniene, UAB „DDB Vilnius“
„DDB Vilnius” tampa „Sons & Daughters”

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)