Finansai

„DPD“ 2019 m. augo sparčiau nei plėtėsi rinka

2019 metais siuntų bendrovė „DPD Lietuva“ fiksavo rekordines 34,5 mln. eurų siekusias pajamas. Tai yra 13,8 proc. daugiau lyginant su 2018 metų rezultatais. Įmonės pajamos augo sparčiau nei rinka – plėstis leido tiek verslo-verslui, tiek verslo-klientams siuntų segmentai bei išaugęs eksporto siuntų srautas.

„Per pirmus 2019 metų devynis mėnesius, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu užpernai, „DPD Lietuva“ pajamos didėjo 3,48 mln. eurų. Taigi, įmonė augo kur kas sparčiau nei, kaip skelbia Lietuvos Ryšių reguliavimo tarnyba, 11,7 proc. besiplėtusi rinka. Tokį rezultatą nulėmė 14,9 proc. išaugęs siuntų skaičius visuose segmentuose“, – apibendrina Robertas Vilkaitis, „DPD Lietuva“ generalinis direktorius.

Didele dalimi augimą lėmė verslas-verslui (angl. B2B) segmento siuntos – jų skaičius didėjo 8,9 proc., 18 proc. augo e. komercijos segmentas, eksporto siuntų skaičius – 20,5 proc. Taip pat ženkliai, t.y. 25 proc., padidėjo importuojamų siuntų kiekiai, kas rodo išaugusias apsipirkimo užsienio e. parduotuvėse apimtis.

Investuos į infrastruktūrą ir paslaugų kokybę

Bendrovės  Turto grąžos (ROA) rodiklis 2019 metais sudarė 11 proc., kas reiškia, kad investicijos ir valdomas turtas bei infrastruktūra buvo panaudoti efektyviai, padėjo vystyti įmonės veiklą, leido išlikti konkurencingai rinkoje ir užsitikrinti „DPD grupės“ akcininkų pasitikėjimą. „DPD Lietuva“ į infrastruktūrą ir paslaugų kokybę šiemet planuoja investuoti 1,6 mln. eurų.

„2019 m. rezultatai rodo, kad einame teisingu keliu, nes lojalūs mūsų verslo klientai ir privatūs siuntų gavėjai labiausiai mus vertina už tai, kaip atliekame paslaugas – siuntos pristatymo iš pirmo karto rodiklis pernai siekė net 99,5 proc. ir buvo išlaikytas visus metus, net aktyviausiu – šventiniu – laikotarpiu. Be to, „DPD Lietuva“ kasmet vykdomoje klientų apklausoje, kurioje dalyvavo 71 tūkst. siuntų gavėjų, savo pasitenkinimą bendrovės kurjerių darbu įvertino net 4,9 balo iš 5. Tai nestebina, nes būtent kokybę mūsų klientai laiko viena didžiausių verčių, kurią jie gauna bendradarbiaudami su mumis“, – teigia „DPD Lietuva“ generalinis direktorius.

Išplėstas ir „DPD Pickup“ siuntų terminalų tinklas

Ryškus pokytis matomas ir siuntų savitarnos terminalų tinkle, kurio naudojimas lyginant su 2018 m. augo net 280 proc. Tai nulėmė taikli „Pickup“ tinklo plėtra, auganti e-komercija ir šio aplinkai draugiškesnio siuntų pristatymo būdo spartus populiarėjimas rinkoje.

„Panašią augimo tendenciją stebėjome dar užpernai. Be to mūsų siuntų savitarnos terminalus gerai įvertina naudotojai: juos rekomenduotų vidutiniškai 71 proc. siuntėjų ir gavėjų. Tad tai yra aiškus ženklas toliau planuoti investicijas ir plėsti savitarnos terminalų tinklą.“, – tvirtina R. Vilkaitis.

Apie „DPD Lietuva“:

UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į daugiau nei 220 pasaulio valstybių ir nuolat plečiamas „Pickup“ savitarnos terminalų tinklas. „DPD Lietuva“ tinkle šiuo metu dirba per 600 darbuotojų.

Apie „DPDgroup“:

„DPDgroup“ yra antras didžiausias tarptautinis siuntų pristatymo tinklas Europoje. Grupėje dirba daugiau kaip 75 000 siuntų pristatymo ekspertų, yra įrengta daugiau kaip 32 000 „Pickup“ siuntų taškų. Kasdien „DPDgroup“ į 230 šalių pristato 4,8 milijonus siuntų. Per 2018 metus buvo pristatyta per 1,3 mlrd. siuntų visame pasaulyje. „DPDgroup“ turi tris prekės ženklus visoje Europoje: DPD, „Chronopost“ ir SEUR.

„DPDgroup“ priklauso „GeoPost“, kurios pajamos 2018 metais siekė 7,3 mlrd. Eur. „GeoPost“ yra kontroliuojančioji kompanija, kurią valdo „Le Groupe La Poste“.

Kontaktai žiniasklaidai:

Tomas Vaišvila
„DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas
+370 686 38 553                       
Tomas.vaisvila@dpd.lt

 
Ieva Janonytė
co:agency
+370 687 70303
ieva@coagency.lt

Pranešimą paskelbė: Ieva Janonytė, UAB „Gravitas Partners“

(Perskaityta per mėnesį: 16, iš jų šiandien: 1.)