Finansai

„Eagle F1 Asymmetric 5“ – patobulintos savybės užtikrina komfortišką vairavimą

„Goodyear“ sukūrė naujos kartos Ultra High Performance (UHP) padangas „Eagle F1 Asymmetric 5“ – aukščiausios kokybės įvairioms kelio dangoms tinkančias vasarines padangas.  Panaudojant inovatyvias technologijas buvo pagerinti stabdymo šlapiame kelyje ir valdymo sausame kelyje rodikliai, važiavimo komfortas išliko nepakitęs.

Pagrindinis sėkmės raktas – itin kokybiškas gumos mišinys, taip pat padidintas sąlyčio su keliu plotas, kuris paprastai būdingas trasose naudojamoms padangoms. Dėl pastarosios savybės stabdymo kelias šlapiame kelyje yra 4 proc. trumpesnis lyginant su „Eagle F1 Asymmetric 3“. [1]

„Goodyear“ stengėsi optimizuoti automobilio valdymą mažinant protektoriaus rašto įlinkį. Dėl to automobilio valdymas posūkyje tapo lengvesnis, užtikrintas aukštas sukibimo lygis ir efektyvumas, lygus pagreitėjimas. Visos šios savybės pagerina vairavimą sausame kelyje, taip pat vairavimas tampa efektyvesnis ir teikiantis daugiau pasitikėjimo.

Iki šių metų gegužės mėnesio bus pristatytas 51 SAV, dar 10 bus pristatyta 2019 m. antroje pusėje. Rinkai bus pristatyti 17–22 colių skersmens, 205–315 mm pločio ir 50–25 profilio padangos, jos bus skirtos įvairiems „Volkswagen Golf“ modeliams, taip pat tokių prabangių automobilių kaip C klasės „Mercedes“ ir BMW 3 modeliams bei standartiniams „Porsche 911“.

Nuo 2012 m. „Goodyear“ fiksuoja stabilų kasmetinį 8,3 proc. augimą 17 colių padangų asortimente ir aukštesniame UHP padangų segmente. Dabartiniais skaičiavimais, šios padangos sudaro 22 proc. visų vasarinių padangų.[2] Prognozuojama, kad pardavimai aukštesnio lygio transporto priemonių segmente padidės nuo 17,5 iki 18,2 proc. 2023 m.[3]

UHP padangų paklausa nuo 2012 m. šiaurės rytų ir pietryčių Europoje plečiasi 18–25 proc. per metus, dėl to „Eagle F1 Asymmetric 5“ svarba rinkoje tik dar labiau didėja.[4]

[1] Palyginimas su pirmtake (įmonės viduje atliktas bandymas)

[2] Remiantis 2012–2017 m. „Europool“ duomenimis

[3] IHS 2018 – transporto priemonių segmentas D – E, Europa, neįtraukiant krovininių automobilių

[4] Remiantis 2012–2017 m. „Europool“ duomenimis

Pranešimą paskelbė: Kristina Jugulytė, PR Service

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)