2019-09-02
Prieš metus nusprendusi palikti savo brokeriams 100 proc. jų uždirbtų komisinių nekilnojamojo turto kompanija RE/MAX jau džiaugiasi pokyčių vaisiais. Naujasis veiklos modelis padėjo sutelkti talentingiausių ir daugiausia sandorių sudarančių brokerių komandą, galinčią pasiūlyti klientams aukščiausios kokybės paslaugas.
Jau metus RE/MAX brokeriai Lietuvoje nesidalina su kompanija savo uždirbtų komisinių. Vietoje to brokeriai moka fiksuotą mokestį už teisę naudotis RE/MAX vardu, taip pat fiksuotus biuro nuomos ir informacinių sistemų mokestį. Tokiu būdu atsiskaitę su kompanija brokeriai pasilieka sau visus komisinius, kuriuos uždirba iš savo susirastų klientų.
Šią naujovę RE/MAX Lietuva brokeriai išbandė pirmieji Europoje. RE/MAX Europos regiono vadovai tai vertina kaip svarbų eksperimentą. Tikėtina, kad pastarųjų metų RE/MAX tinklo patirtis Lietuvoje padės ir kitų valstybių franšizės savininkams tobulinti veiklos modelį.
RE/MAX Lietuva vadovas Žiuljenas Galeckas tvirtina, kad dabar – modeliui pasiteisinus, kompanija pereis prie nuoseklios plėtros. Iki šiol tai nebuvo prioritetas.
„Mano tikslas – pritraukti geriausiai dirbančius brokerius, nes jaučiu, kad net ir labai sėkmingai vykdydami savo veiklą, jie dar turi didžiulį augimo potencialą. Būtent į tokius žmones ir orientuotas 100 proc. komisinių pasiūlymas. Mes nebesiūlome mėnesio ar metų brokerio vardų, komandos formavimo užsiėmimų ar kitokių žaidimų. Mes siūlome tai, ko iš tikrųjų reikia talentingiausiems brokeriams – geriausias sąlygas toliau augti“, sakė jis.
Svarbiausiu RE/MAX brokerių veiklos centru tapo šią vasarą duris atvėręs naujas RE/MAX biuras Vilniuje, Jasinskio gatvėje įsikūrusiame „Verslo trikampyje“.
Ž. Galeckas neslepia, kad 100 proc. komisinių sugražinimas brokeriams – tik pirmas žingsnis vystant naują veiklos modelį.
„Dauguma NT verslo dalyvių pastebi, jog to, kas kadaise sudarė žinomų prekės ženklų vertę, šiandien nebepakanka. Brokeris dažnai jaučiasi pats teikiantis daugiau vertės ženklui negu atvirkščiai. Mūsų tikslas – pripildyti RE/MAX ženklą naujos vertės, generuojant klientų užklausas ir paskirstant jas RE/MAX brokeriams“, sakė jis.
Šiuo metu RE/MAX įgyvendina platforminio NT paslaugų verslo viziją. Jau dabar NT pardavėjai ir pirkėjai gali pateikti užklausas užpildydami paprastą formą RE/MAX interneto svetainėje.
Panaudojant specialų algoritmą užklausos pasiūlomos tiems RE/MAX brokeriams, kurie gali geriausiai išpildyti konkretaus kliento lūkesčius. Sistema vertina tiek brokerio veiklos rezultatus ir rodiklius, tiek jo specializaciją ir įgūdžius dirbant konkrečiame NT rinkos segmente.
„Tikriausiai dalis klientų ir toliau tiesiogiai kreipsis į konkrečius brokerius. Bet mes aktyviai skatinsime naudotis užklausų sistema, nes tokiu būdu galime užtikrinti geresnę paslaugų kokybę. Užklausų sistema naudinga ir brokeriui, nes sukuria pastovų klientų srautą. Mes brokeriams duodame tai, ką UBER duoda taksi vairuotojams – klientus, o tai mūsų versle vertingiausia“, aiškino Ž. Galeckas.
Siekdamas geriau informuoti klientus apie atsiveriančias naujas galimybes RE/MAX daugiau investuoja ir į reklamą. RE/MAX pasirašė ilgalaikę sutartį su TV3 televizija, todėl RE/MAX reklamą savo ekranuose jau mato šios televizijos žiūrovai.
Prieš metus RE/MAX pradėjus pokyčius rinkos dalyviai ir žiniasklaida juos vertino atsargiai ar net skeptiškai. Prognozuota, kad kompanijai nepavyks įveikti dalies brokerių pasitraukimo padarinių.
Vis dėlto jau metus RE/MAX Lietuvoje taikomas naujas veiklos modelis ne pablogino, o pagerino kompanijos brokerių padėtį. Pradėjus veikti RE/MAX užklausų sistemai bendros iki pokyčio ir po pokyčio veiklą vykdžiusių tų pačių brokerių pajamos per pastaruosius dvylika mėnesių išaugo 28 proc. lyginant su tokiu pačiu ankstesniu laikotarpiu. Sėkmingiausiai su užklausomis dirbę brokeriai savo metines pajamas sugebėjo net patrigubinti. Brokerių grynąjį uždarbį papildomai padidino lengvesnė mokesčių kompanijai našta, kuri sumažėjo pritaikius 100 proc. komisinių pasiūlymą.
Pranešimą paskelbė: Žiuljenas Galeckas, UAB „Atgal į ateitį”