Finansai

ES investicijos padeda kurti namus, kuriuose norisi gyventi

Po šūkiu “Daugiau gamtos, mažiau chaoso” užkūręs medinių statinių gamybos verslą kaišiadorietis per trylika metų pastatė 4 gamyklas, Lietuvoje įsitvirtino su prekiniu ženklu “Meistro namai”, įsteigė atstovybes 6 užsienio valstybėse ir su komanda kuria tolesnės plėtros planus.

Pirmąjį projektą su Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) medinių surenkamųjų̨ statinių ar jų detalių gamybos bendrovė “Timber cabins” pradėjo vykdyti jau pelniusi klientų pripažinimą, Lietuvoje turinti Stasiūnų bei Žaslių gamybos padalinius, veikianti ir Lenkijoje su prekės ženklu “Dom Mistrza”.

“Tai buvo ikipandeminis projektas, leidęs mums dažniau dalyvauti tarptautinėse parodose ir tiesiogiai bendrauti su potencialiais partneriais bei pirkėjais “čia ir dabar”. Nauda neabejotina, nes tuo pat metu galėjome pristatyti naujoves ir tuoj pat sulaukti grįžtamojo ryšio”, − kalba bendrovės įkūrėjas ir vadovas Darius Koklevičius.

„Madridai“, „Gulbės“, „Lūšys“

Pagal priemonę “Naujos galimybės LT” vykdytas konkurencingumo didinimo prioritetinėse užsienio rinkose  pirmasis projektas padėjo užmegzti tiesioginius ryšius su naujais klientais ir partneriais, prisidėjo prie įmonės eksporto augimo. Produktyvumą didinti padės pagal priemonę „Dizainas LT“ įgyvendinamas projektas. Iš viso trimis sutartimis su LVPA įmonei skirta daugiau nei 0,103 mln. Eur ES investicijų.

Vasarnamiai, sodo nameliai, pirtys, garažai, stoginės, rąstiniai namai – dešimtys siūlomų modelių ir šimtai įgyvendintų projektų 30-tyje pasaulio šalių. Pasak D. Koklevičiaus, nors įmonės eksporto apimtys auga, vis dėlto, konkurencija yra didelė, todėl būtina nuolat atnaujinti produkciją, siūlyti naujus modelius, numatyti klientų lūkesčius.

„Mes sakome, kad klientas pas mus įeina su vizija, o išeina su rezultatu. Jei netinka mūsų siūlomas statinio modelis – kartu kuriame tokį, apie kokį klientas svajojo“, − pasakoja „Timber cabins“ vadovas. Pasirinkimas padidės, kai bendrovė, pridėjusi ES investicijas, sukurs dar 5 naujus modelius, kuriuos tradiciškai pavadins miestų, upių, paukščių, gyvūnų vardais. Yra „Amsterdamai“, „Zylės“, „Stirnos“, „Nemunai“ ir dar dešimtys kitų – kiekvienam modeliui vis kitoks.

Ateitis – viltinga

Anot D. Koklevičiaus, įmonei palankūs ir pandemijos metu įvykę pokyčiai nekilnojamojo turto rinkoje. „Nuotolinis darbas paskatino žmonių kraustymąsi arčiau gamtos, o mūsų surenkami nameliai pagreitina norų išsipildymą norintiems įsikurti patogiai ekologiškame būste“, − sako jis.

Savo prekinį ženklą Lenkijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje, Italijoje ir Jungtinėje Karalystėje plėtojanti „Timber cabins“ mato save ir kitose šalyse, todėl domisi būsimojo ES finansinio laikotarpio priemonėmis, kurios padėtų įmonei augti ir pateikti klientams įvairesnių produktų.

Pranešimą paskelbė: Teresė Staniulytė, VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)