Lietuvoje įkurta „Hostinger“ yra tarp didžiausią ilgalaikį augimą Europoje demonstruojančių kompanijų. Verslo leidinio „Financial Times“ kartu su statistinių duomenų platforma „Statista“ paskelbtoje specialioje „Europos ilgalaikio augimo čempionų“ ataskaitoje bendrovei atiteko antroji vieta.
Vienas sparčiausių augimų Europoje
Vien praėjusiais metais „Hostinger“ konsoliduotos pardavimo pajamos augo 65 proc. ir pasiekė 182,4 mln. eurų. Augdama tokiu tempu, bendrovė jau šeštus metus iš eilės patenka ir į „Financial Times“ sudaromą FT 1000 greičiausiai augančių Europos kompanijų sąrašą.
Spartų įmonės pajamų augimą lemia efektyvus dirbtinio intelekto (DI) inovacijų pritaikymas kompanijos produktuose ir procesuose bei nuolat didėjantis klientų skaičius. Pernai metų pabaigoje jis siekė 3,45 mln. Bendrovės paslaugomis naudojosi vartotojai iš daugiau kaip 150 šalių, tarp kurių didžiausios rinkos buvo Indija, Brazilija, JAV, Indonezija ir Prancūzija.
„Nuo pat mūsų veiklos starto stengiamės kuo geriau suprasti savo klientų klientų poreikius ir pasiūlyti technologinius sprendimus, padedančius greičiau ir lengviau pasiekti sėkmę internete. Tai yra mūsų prioritetas, skatinantis kasdien dirbti geriau, vystyti esamus ir kurti naujus produktus, o kartu ir pagrindinis augimo variklis. Šiandien mus besirenkantys klientai yra svarbiausias įvertinimas“, – sako bendrovės „Hostinger“ vadovas Daugirdas Jankus.
Pasuko dirbtinio intelekto keliu
Anot D. Jankaus, pastaraisiais metais įmonėje vis didesnė svarba tenka dirbtiniam intelektui. Jis padeda gerinti klientų patirtis ir sutrumpinti kelią nuo idėjos iki jos įgyvendinimo. DI pasitelkiamas tiek klientams siūlomuose svetainių kūrimo įrankiuose, tiek vidiniuose įmonės procesuose, kurie jo dėka tapo daug efektyvesni.
Vien šiemet įmonė rinkai pristatė du naujus DI įrankius. Jie naikina techninius barjerus ir iš esmės keičia svetainių bei naujienlaiškių kūrimo patirtis. Kovą pristatytas „Hostinger Horizons“ leidžia be jokių programavimo įgūdžių, paprasčiausiai bendraujant su pokalbių botu, kurti interneto svetaines ir interneto aplikacijas. Panašiu būdu „Hostinger Reach“ įrankis padeda optimizuoti ir gerokai supaprastinti naujienlaiškių rinkodarą. Kiek anksčiau pristatytas „Hostinger Website Builder“ suteikia galimybę lengvai generuoti svetainių turinį ir automatizuoti SEO užduotis.
Leidžia kurti didesnę vertę klientams
Proveržį bendrovė šiemet taip pat pasiekė vystydama savo DI asistentą „Kodee“. Šis „Hostinger“ klientams 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę pasiruošęs padėti pokalbių botas gali ne tik pateikti informaciją, padedančią išspręsti kylančias problemas, bet ir pats autonomiškai atlikti daugiau nei 350 užduočių – nuo svetainių perkėlimo iki domenų užregistravimo ir e. komercijos ataskaitų parengimo. „Kodee“ galimybės nuolat plečiamos ir leidžia paprastai atlikti vis daugiau veiksmų, kurie anksčiau reikalaudavo techninių įgūdžių. Toks sprendimas taupo tiek klientų, tiek įmonės specialistų laiką, kuris gali būti skirtas sudėtingesniems atvejams spręsti ir tolimesnėms inovacijoms vystyti.
„DI iš esmės keičia žaidimo taisykles ir naujas galimybes internete atveria visiems. Kiekvienas žmogus – net ir neturintis techninių žinių – vis lengviau gali įgyvendinti savo idėjas ir projektus“, – sako D. Jankus.
Vien šių metų rugsėjį „Kodee“ „Hostinger“ klientams padėjo 855 tūkst. kartų. 76 proc. užklausų buvo pilnai išspręstos be specialisto įsikišimo. Tai leido įmonei per mėnesį sutaupyti 750 tūkst. eurų. Per metus prognozuojami sutaupymai gali siekti 9 mln. eurų. Didesnis procesų efektyvumas leidžia kurti dar didesnę vertę klientams – pasiūlyti patrauklias paslaugų kainas, naudingesnius funkcionalumus, greitesnį aptarnavimą, didesnį saugumą ir aukštesnę aptarnavimo kokybę. „Turime didelių planų ir idėjų. Tikiu, kad „Hostinger“ augimo kelionė dar tik prasideda“, – teigia D. Jankus.
„Europos ilgalaikio augimo čempionų“ ataskaitą „Financial Times“ kartu su „Statista“ skelbia antrą kartą. Sudarant naujausią reitingą buvo vertinamas įmonių augimas nuo 2014 m. iki 2024 m. Reitingo tikslas – identifikuoti Europos kompanijas, kurios ilguoju laikotarpiu demonstruoja didžiausią pajamų augimą. Pilnas ilgalaikio augimo lyderių sąrašas skelbiamas čia.
Pranešimą paskelbė: Kotryna Dagenytė, Hostinger



