Balandį plėtrą į regionus įgyvendinusi elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ skaičiuoja pirmuosius rezultatus ir toliau planuoja investicijas į naujos paslaugos prieinamumo didinimą. Per pirmąjį „Barbora Express“ veiklos mėnesį, galimybe apsipirkti internetu pasinaudojo per 7 tūkst. mažesnių miestų ir miestelių gyventojų. Siekiant patenkinti regionų gyventojų poreikius, el. parduotuvė mažina minimalų krepšelio dydį iki 9,99 Eur ir didina asortimentą. Naujovių žadama ir daugiau: užsakymai bus suruošiami per valandą, o kai kuriuose miestuose per „Barbora Express“ užsakytas prekes gyventojai galės gauti tiesiai į namus.
„Karantino įkarštyje pristatydami naują apsipirkimo būdą regionų gyventojams, pirmiausiai siekėme patenkinti jų poreikį būtiniausių kasdienių prekių įsigyti saugiai, nevaikštant po parduotuves. Todėl pirmiausiai orientavomės į geografinę plėtrą – „Barbora Express“ tinklą iškart plėtėme 38-iuose miestuose ir miesteliuose visose Lietuvos apskrityse. Per mėnesį surinkome duomenis, klientų atsiliepimus, kurie leido pamatyti, jog regionuose gyventojai „Barbora Express“ rinkosi dažniau savaitiniams pirkiniams, kai didžiuosiuose miestuose internetinis maisto pirkimas jau tapo kasdienio apsipirkimo būdu. Todėl dabar investicijas kreipiame į paslaugos prieinamumo didinimą būtent mažesnių miestelių gyventojams“, – apie artimiausius planus kalba Andrius Mikalauskas, „Barboros“ direktorius.
Pasak A. Mikalausko, „Barbora Express“ regionuose yra visiškai naujas apsipirkimo būdas, nes iki šiol mažesniųjų miestų gyventojai galimybės maistą pirkti internetu neturėjo. Natūralu, kad gyventojams reikėjo ir susipažinti, ir priprasti prie kitokio apsipirkimo – dabar jie tai daro be vargo. Kartu auga ir gyventojų poreikiai.
„Pastebėti skirtumai tarp didžiųjų miestų ir mažesnių miestelių gyventojų apsipirkimo įpročių leido išskirti pagrindines kryptis, kuriomis toliau vystysime „Barbora Express“. Pirmiausiai priėmėme sprendimą du kartus išplėsti regionuose siūlomą prekių asortimentą. Karantino metu gyventojams buvo svarbu įsigyti būtiniausių maisto produktų, dabar matome, kad jie ieško įvairovės, taip pat vasaros sezonui aktualių prekių. Taip pat mažiname minimalų krepšelį iki 9,99 Eur, kuris leistų apsipirkimą internetu naudoti ir kasdieniams pirkiniams, kai užsakomos vos kelios būtinos prekės”, – apie pokyčius kalba A. Mikalauskas.
Didinant paslaugos prieinamumą regionuose, gyventojams bus siūloma savo užsakymą atsiimti per valandą, o netolimoje ateityje – atvykus gauti į savo automobilį. Taip pat užsakymą pateikti mažesniųjų miestų gyventojai jau gali ir per mobiliąją BARBORA.LT programėlę, naudojamą daugumos „Barboros“ klientų.
Vidutinis pirkinių krepšelis regionuose balandžio mėnesį buvo šiek tiek mažesnis nei didžiuosiuose miestuose, tačiau jame dominavo panašios prekės: daržovės, vaisiai, pieno produktai ir mėsa.
„Barbora“ atskleidžia ir kitus plėtros planus, kurie, tikimasi, prisidės prie spartesnio visos rinkos augimo.
„Ruošiamės dar vienam strategiškai svarbiam žingsniui. Birželį ketiname kai kuriuose miestuose didinti „Barbora Express“ prieinamumą, pasiūlydami prekių pristatymo į namus paslaugą. Tikimės, kad kartu stiprinsime ir visą internetinio apsipirkimo rinką. Potencialo rinkai augti yra daug. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad augdama rinka išlaikytų tą kokybės standartą, kuris buvo sukurtas iki karantino“, – apie plėtros planus kalba „Barboros“ vadovas.
Pranešimą paskelbė: Jurgita Gižaitė-Tulabienė, UAB Headline agency