Šiai laikais, kai konkurencija kiekviename verslo sektoriuje yra didelė, kiekviena įmonė ieško būdų kaip išlikti konkurencingai. Kalbant apie servisus, kiekvienas iš jų nori didinti savo pastovių klientų ratą pritraukiant naujus klientus. Padidinus klientų ratą, turint tuos pačius serviso meistrus, galima aptarnauti didesnį klientų ratą. Tam reikia ieškoti būdų, kurie pagreitintų serviso meistrų darbą, vienas iš būdų yra automobilių diagnostinė įranga. Šie prietaisai suteikia tvirtas galimybes pagreitinti transporto priemonių remonto darbus.
Automobilio gedimai yra įvairūs. Gali sugesti važiuoklė, nebeveikti rankinis stabdis ar nebedegti automobilio šviesos prietaisai ir daugelis kitų. Tačiau šiandien kalbėsime apie elektronikos problemas, o ypač apie su varikliu susijusią elektroniką. Tai vieni pagrindinių gedimų, kurie transporto priemonės savininkui gali atsieiti labai brangiai ir todėl jų taisymas yra labai nemalonus. O norint atlikti remonto darbus, susijusius su varikliu, reikalinga diagnostinė įranga, ji parodo tiksliai kodėl automobilis neveikia kaip įprastai.
Visi žino, kad automobilyje surasti gedimą nėra taip paprasta. Transporto priemonėse yra daug sensorių, jutiklių, daviklių, kompiuterių ir kitų panašių elektronikos dalių. Sugedus bet kuriam davikliui, automobilis nebeveikią kaip įprastai. Keisti ar tikrinti kiekvieną iš jų neapsimoka, nes serviso meistras sugaiš daug laiko, kol ras gedimą. Todėl transporto priemonių gamintojai yra įmontavę į jas diagnostikos įrangos jungtis. Prisijungus prie šios jungties, diagnostinė įranga parodo visą informaciją iš automobilio kompiuterio. Serviso meistrams, tai sutaupo daugybę laiko, nes nebereikia visko tikrinti iš eilės, kol ras gedimo priežastį.
Prijungus diagnostikos įrangą, informacija iš automobilio matoma įvairi. Dažniausiai, tai klaidos, kurias kompiuteris išsaugo, o automobilio prietaiso skydelyje užsidega atitinkama gedimo lemputė. Informacija apie gedimus, kurie gamykliškai turi normas, o kai gedimas yra už normos, kompiuteris tuo metu rodo klaidas. Todėl diagnostinė įranga padeda serviso meistrams, o servisams privaloma ją turėti. Daugelis servisų šios įrangos neturi, todėl prarandame daug klientų, kurių dėka servisas gali uždirbti nemažas pajamas.
Diagnostikos prietaisų yra įvairių, jie yra specializuoti kiekvienai automobilio markei. Tačiau servisui turėti vienos automobilio markės diagnostikos įranga yra per brangu, tokiu atveju jie galėtų atlikti diagnostiką tik vienos markės automobiliams, taip sumažėja klientų ratas. Tokiu atveju yra geriau turėti universalią diagnostinę įranga, kuri tinka daugeliui automobilių markių. Ji nėra tokia specializuota, todėl gali neparodyti atitinkamų automobilio gedimų ir galimos klaidingos išvados. Tačiau taip yra optimaliau, nei turėti specializuotą. Todėl geriausia, paskambinus klientui, paklausti kokia yra automobilio markė, modelis, metai ir variklio galingumas. Serviso meistras žinos ar gali atlikti tokiam automobiliui diagnostiką ir nebus sugaištas laikas, kurį galėjo panaudoti kitur.
Taigi, vienas iš būdų palengvinti ir pagreitinti serviso meistrų darbą yra diagnostinė įranga. Šie prietaisai turi galimybę parodyti koks yra gedimas automobilyje. Todėl serviso meistrui nereikės gaišti laiko ieškant problemos. Nebus švaistomas laikas, keičiamos nesugedusios detalės, nebus bereikalingo pinigų švaistymo ir daug kitų svarbių dalykų, kurie nesukuria vertės, o ją tik mažina.

Kaip diagnostinė įranga palengvina serviso meistrų darbą?
(Perskaityta per mėnesį: 77, iš jų šiandien: 1.)