Finansai

„Kalnapilio-Tauro grupės“ komunikacijos partnere tapo agentūra „Idea prima“

Viena iš Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ naująja savo komunikacijos partnere pasirinko išmanios komunikacijos agentūrą „Idea prima“. Grupės skelbtą konkursą laimėjusi „Idea prima“ gruodį „Kalnapilio-Tauro grupei“ pradėjo teikti strateginio ir taktinio konsultavimo, vidinės ir išorės komunikacijos paslaugas.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ laukia ypač svarbus pokyčių etapas, per dešimtmetį siekiant tapti klimatui neutraliu verslu. Būdami ne tik vienas didžiausių savo rinkos segmento žaidėjų nacionaliniu mastu, bet ir reikšmingas darbdavys Panevėžyje, norime sustiprinti komunikacijos sklaidą, pagilinti ryšį su savo verslo partneriais, vartotojais, darbuotojais, sporto, kultūros ir kitomis bendruomenėmis. Tikimės, kad aiškiai išmatuojama tikslinga komunikacija mums padės pasiekti išsikeltus tikslus“, – sako „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

„Idea prima“ partneris ir konsultantas Linas Damanskis teigia, kad tokio kompleksiškumo klientas kaip „Kalnapilio-Tauro grupė“ yra mūsų agentūros siekis, nes tai reiškia ne tik galimybę maksimaliai įdarbinti komandos patirtį, bet ir toliau tobulėti.

„Su didele atsakomybe priimame šį iššūkį kartu su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Esame pasiryžę ambicingai siekti KTG užsibrėžtų pokyčio tikslų, teikti integruotos komunikacijos sprendimus grįstus ekspertinėms įžvalgoms bei taktiniais sprendimais“, – teigia L. Damanskis.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ yra vienas didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje ir viena svarbiausių darbdavių Panevėžio regione, iš viso įkūrusi apie 330 darbo vietų. Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis, šiemet sausį-rugsėjį grupė sumokėjo 24,4 mln. eurų mokesčių ir pateko į didžiausių šalies mokesčių mokėtojų 50-uką (užėmė 41 vietą).

„Kalnapilio-Tauro grupei“ priklauso prekės ženklai „Kalnapilis“, „Tauras“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, energiniam gėrimui „Cult“.

Išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“  yra daugiausiai  „PR Impact Awards 2021” apdovanojimų už įvairaus srities projektus pelnius agentūra. „Idea prima“ integruotos komunikacijos paslaugas teikia Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacijai, „Circle K Lietuva“, „Medicinos bankui“, Šiaulių oro uostui, SBA grupei, NT plėtros bendrovei „Realco“, sodo ir miško priežiūros technikos gamintojai „Husqvarna“, tarptautinei veiklos vertinimo sprendimų bendrovei „Nielsen“, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, prekybos centrams „Akropolis“ ir keliasdešimčiai kitų verslo ir viešojo sektoriaus klientų. Šiuo metu „Idea prima“ agentūroje dirba 34 komunikacijos specialistai.

Pranešimą paskelbė: Eglė Cibienė, UAB „Idea Prima“
„Kalnapilio-Tauro grupės“ komunikacijos partnere tapo agentūra „Idea prima“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)