Finansai

Karantino laikotarpiu „KristiAna“ susitelkė į e. prekybą: atnaujino platformą, didino darbuotojų skaičių

Karantino laikotarpiu užvėrus fizinių parduotuvių duris, dalis verslų persikėlė į elektroninę prekybą arba ėmėsi šią verslo grandį stiprinti. Ne išimtis ir vienas didžiausių Baltijos šalyse parfumerijos bei grožio prekių parduotuvių tinklas „KristiAna“, skubos tvarka pakeitęs beveik visus elektronines prekybos procesus ir didinęs darbuotojų pajėgas net aštuonis kartus, jog klientų apsipirkimo patirtis būtų dar malonesnė ir kokybiškesnė.

Greitesnis aptarnavimas ir patogesnė platforma 

Daugiau nei 40 parduotuvių Baltijos šalyse turinčio tinklo „KristiAna GROUP“ generalinė direktorė Virginija Godelaitienė teigia, jog prasidėjus karantinui ir padidėjus užsakymų internetu srautui, skubos tvarka teko keisti beveik visus elektronines prekybos procesus, didinti darbuotojų pajėgas – papildomai skirti specialistai klientų aptarnavimui, kurie darbo dienomis konsultuoja pirkėjus telefonu, el. paštu ir soc. tinkluose.

„Šiuo periodu nepamiršome tobulinti ir pačios svetainės – didelį dėmesį skyrėme lojalaus vartotojo „kelionei“ ir jo pasitenkinimui, patogumui“, – sako „KristiAna GROUP“ generalinė direktorė V. Godelaitienė.

Platformos tobulinimas – lyg lėktuvo taisymas ore

Kadangi „KristiAna“ elektroninę prekybą vysto jau ne vienerius metus, įmonės vadovė teigia su komanda puikiai žinojusi savo elektronines prekybos platformos silpnąsias ir stipriąsias vietas, tačiau jos tobulinimą prioritetine tvarka paskatino fizinių parduotuvių uždarymas dėl įvesto karantino ir ženkliai auganti prekyba internetu.

„Tobulindami platformą užtrukome beveik dvi savaites, kurios buvo panašios į lėktuvo remontą ore. Prekybos sistemos ir pardavimų stabdyti negalėjome, bet reikėjo keisti ir gerinti procesus, jog galėtume įvykdyti visus turimus užsakymus. Taigi, visas tobulinimo procesas tapo gerokai sudėtingesnis, tačiau su užduotimi sėkmingai susitvarkėme“, – džiaugėsi V. Godelaitienė. 

Žmonės liko ištikimi pamėgtiems prekių ženklams

Kaip teigia parfumerijos bei grožio prekių parduotuvių tinklo „KristiAna“ vadovė, karantino metu klientai liko ištikimi pamėgtiems prekių ženklams, kuriuos galima rasti išskirtinai tik šio tinklo parduotuvėse: „Guerlain“, „La Prairie“, „Creed“, „Nouba“, „Kerlux“, „Korloff“, „Ahava“, „L‘Erbolario“, „Pupa“ ir kitiems. Pirkėjai ir toliau labiausiai vertina kokybę, išskirtinumą, naujoves, profesionalumą bei servisą.

Šį pavasarį pasirodžiusias prekės ženklų naujienas „KristiAna“ taip pat pristatė neįprastai – pirmiausia elektroninėje parduotuvėje. Daugiausia dėmesio sulaukė pasaulyje pripažintų kosmetikos priemonių gamintojų – „Chanel“, „Clarins“, „Dior“, „Diego Dalla Palma“, „Juvena“, „Disquared2“, „PUPA“– produktai. Internetu tiek moterys, tiek vyrai karantino laikotarpiu drąsiai perka parfumeriją, kosmetikos priemones, kūno priežiūros produktus. Tad ir pasibaigus karantinui, pirkėjų patogumui, „KristiAna“ suteiks visas sąlygas konsultuotis internetu.

Šiuo metu jau veikia visos „KristiAna“ fizinės parduotuvės, kuriose užtikrinamas tiek darbuotojų, tiek klientų saugumas: prie įėjimo į parduotuvę pirkėjams siūloma dezinfekuoti rankas, į parduotuves įleidžiama tik su kaukėmis ir laikantis saugaus, bent vieno metro, atstumo.

Pranešimą paskelbė: Živilė Karevaitė, Integrity PR
Karantino laikotarpiu „KristiAna“ susitelkė į e. prekybą: atnaujino platformą, didino darbuotojų skaičių

(Perskaityta per mėnesį: 6, iš jų šiandien: 1.)