Finansai

Klientų srautui išaugus dešimtis kartų, „Barbora“ priima papildomų darbuotojų ir planuoja naktinę pamainą

Visoje šalyje paskelbus visuotinį karantiną ir rekomendacijas vengti žmonių susibūrimo vietų, gyventojai maisto produktus suskubo užsakinėti internetu. Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pastarosiomis dienomis skaičiuoja dešimtis kartų išaugusį klientų srautą. E. parduotuvė papildomai didina klientų aptarnavimo apimtis ir nuo šiandien priima daugiau darbuotojų, pasirūpino papildomomis transporto priemonėmis bei įranga.

„Suprantame gyventojų susirūpinimą ir norą su kuo mažesne rizika apsirūpinti būtiniausiais maisto ir kitais produktais ir atsiprašome už kylančius nepatogumus. Visi dabar susiduriame su neįprasta ir iššūkių kupina situacija. Stengiamės kuo greičiau įgyvendinti sprendimus, leisiančius mums priimti ir įvykdyti dar daugiau užsakymų. Jau esame padidinę per dieną įvykdomų užsakymų skaičių (pristatymui ir atsiėmimui) ir ties tuo neketiname sustoti. Visos mūsų pastangos šiuo metu nukreiptos į paslaugos apimčių didinimą“, – sako Andrius Mikalauskas, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius.

Priima daugiau darbuotojų ir įveda naktinę pamainą 

„Darbuotojų ir transporto priemonių skaičiaus klausimus jau sprendžiame. Nuo šiandien „Barboroje“ priimame papildomų žmonių, kurie padės surinkti daugiau užsakymų, taip pat juos išvežioti. Taip pat pasirūpinome papildomomis transporto priemonėmis, ketiname įvesti naktinę pamainą. Visos šios priemonės padės mums surinkti daugiau užsakymų ir pristatyti prekes didesniam pirkėjų skaičiui, maksimaliai išlaikant paslaugos kokybę. Kartu suteikiame galimybę užsidirbti žmonės, kurie šiuo sudėtingu laikotarpiu liko be darbo“, – pokyčius pristato A. Mikalauskas.

„Barbora“ ir toliau skatina protingą apsipirkimą ir ragina gyventojus nekaupti maisto produktų atsargų. Pastebima, kad vidutinis klientų krepšelis išaugęs daugiau nei trečdaliu. Šiuo metu maisto tiekimas į parduotuves, iš kurių „Barbora“ surenka užsakymus, vyksta padidintu tempu, „Maximos“ darbuotojai labai prisideda, kad prekių būtų lentynose. Nepaisant ypač išaugusio ir užsakymų kiekio, ir pirkėjų krepšelio dydžio, e. parduotuvė pristato daugumą užsakytų prekių.

„Šiuo metu turime priėmę užsakymų 3-4 dienoms į priekį. Jei matome, kad užsakymus galėsime įgyvendinti greičiau, stengiamės dienos metu priimti jų papildomai. Tokiu atveju klientai gauna galimybę pateikti užsakymą net tai pačiai dienai. Visgi, šiuos papildomus užsakymus greitai išperka. Tikimės gyventojų kantrybės ir supratingumo, jeigu pirkinių krepšelyje neras vienos ar kitos užsakytos prekės. Dedame visas pastangas, kad pirkėjus pasiektų visos užsakytos prekės“, – sako „Barboros“ vadovas. 

Pirkėjus ir kurjerius saugo bekontakčiu prekių pristatymu

Siekiant apsaugoti tiek pirkėjus, tiek prekes pristatančius kurjerius, „Barbora“ jau nuo savaitgalio pristatė naują pristatymo būdą – „Pristatymas iki namų durų“. Jį galima pasirinkti prekių užsakymo metu. Pasirinkus šį būdą, kurjeris prekes pristatys prie namų durų ir skambučiu ar trumpąja SMS žinute informuos apie pristatymą.

Taip pat „Barbora“ laikinai apribojo galimybes už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais arba kortele prekių pristatymo metu. Už prekes gyventojai gali atsiskaityti per elektroninę bankininkystę arba prie paskyros prijungę savo mokėjimo kortelę. 

„Manome, kad pirkėjams tai nesukels nepatogumų. Šias priemones taikome tiek dėl mūsų kurjerių, tiek dėl pačių pirkėjų saugumo. Kurjeriams taip pat suteikėme visas reikalingas prevencijos priemones –pirštines, dezinfekcinį skystį rankoms ir paviršių valymui. Reguliariai dezinfekuojame patalpas ir transporto priemones“, – saugumo priemones vardija A. Mikalauskas.

„Barbora“ ragina gyventojus pasinaudoti ir kitais bekontakčio prekių atsiėmimo būdais – prekes atsiimti „Barbora“ pirkinių stotelėse arba „Drive-in“ taškuose, kur prekės pristatomos tiesiai į automobilio bagažinę. Pastebima, kad gyventojai šiuos prekių atsiėmimo būdus pastarosiomis dienomis renkasi dažniau. Daugiau informacijos galite rasti www.barbora.lt.

Pranešimą paskelbė: Jurgita Gižaitė-Tulabienė, UAB Headline agency

(Perskaityta per mėnesį: 8, iš jų šiandien: 1.)