Finansai

Konferencija „LiMA CMO Summit 2020“: pagrindinės marketingo užduotys naujoje realybėje

Vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO Summit“, šiemet vyksianti jau trečiąjį kartą,  birželio 3 dieną auditoriją sukvies diskusijoms apie marketingo vadovų darbą neapibrėžtumo metu ir pasiruošimą naujajai realybei. Konferencijos, kuri bus transliuojama internetu, dalyvių lauks dar platesnė ir įvairesnė nei anksčiau programa: Lietuvos bei užsienio ekspertų pranešimai, pokalbiai ir diskusijos. Pirmą kartą konferencijos dalyviai galės sudalyvauti 5 praktinėse meistriškumo sesijose, skirtose marketingo vadovų kompetencijoms gilinti. Konferencijos vakarinėje dalyje bus paskelbtas ir apdovanotas Metų marketingo vadovas.

Nuo pokalbių apie vertybes iki praktikos bei sprendimų neapibrėžtumo laikotarpiu

„Džiaugiamės, kad karantinas nesugadino konferencijos planų, o tik juos pakoregavo. Ilgai galvojome kaip šią situaciją paversti dar didesnėmis galimybėmis konferencijos dalyviams. Per visą šį laikotarpį aktyviai veikėme, siekdami dar labiau telkti ir palaikyti marketingo bendruomenę, prisidėjome prie įvairių iniciatyvų, vykdėme tyrimus, suorganizavome daugiau nei 30 renginių internetu, peržiūrėjome daugybę dalyvių atsiųstų renginių vertinimų bei idėjų ir išryškinome esminius poreikius marketingo vadovams. Šiuo metu marketingo vadovams itin reikalingos patirčių dalybos, strateginiai pokalbiai ir įkvėpimas, tuos poreikius sieksime atliepti šių metų konferencijoje“, – sako konferenciją organizuojančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.

LiMA valdybos pirmininkas ir BPN Lietuva vadovas Linas Šiautkulis pastebi, kad marketingo vadovo vaidmuo – vienas svarbiausių verslo augimo metu, tačiau tampa dar svarbesniu ir kritiniu, verslui susidūrus su iššūkiais, kai siekiama maksimaliai mažinti kaštus ir išsilaikyti. „Marketingui tenka pagrindinė ir didžiausia atsakomybė – pastebėti galimybes išorėje, tada, kai visi žiūri į įmonės vidų. Dėl to, konferencijoje itin daug dėmesio skirsime sprendimams, kaip marketingo vadovams ir veslui sėkmingai prisitaikyti šiandieninėje neapibrėžtoje situacijoje ir judėti į priekį“, – pasakoja L. Šiautkulis.

Konferencijos metu šveicaras „Baltic Sandbox” partneris Dr. Raffi Chammassian pasakos apie tai, kas išlieka tikra neužtikrintumo laikais, „Skills Lab“ gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis patars, kaip vadovui išgyventi nežinomybės laikotarpį, COVID-19 poveikį vartotojų tendencijoms ir galimybes verslui nagrinės „Euromonitor International“ Ekonomikos ir vartotojų analizės padalinio vadovė Indrė Čėsnienė.

„Neapibrėžtumo metu išryškėja tikrųjų vertybių svarba. Konferecijoje su ekonomiste ir politike Ingrida Šimonyte kalbėsime apie tiesos ir atvirumo svarbą komunikacijoje, apie tiesą kaip vertybę ir jos tiesos filosofiją. SEB banko marketingo vadovas Liudas Rimkus įvertins tiesos kainą komunikacijoje. 15min.lt tyrimų skyriaus žurnalistė Birutė Davidonytė ir LRT Žurnalistinių tyrimų komandos vadovė Indrė Makaraitytė diskutuos apie reputacijos svarbą ir aukščiausių standartų laikymąsį savo veikloje“, – renginio programą atskleidžia A. Palaimaitė.

Meistriškumo sesijos – realiems marketingo iššūkiams spręsti

Pasak LiMA direktorės, marketingo vadovų apklausos parodė, kad vienas svarbiausių iššūkių jiems šiuo metų – iš naujo peržiūrėti pagrindinius strateginius marketingo veiksmus. Todėl siekiant padėti marketingo vadovams lengviau įveikti šias užduotis, konferencijos įvadu taps net  penkios savaitę prieš konferenciją internetu vyksiančios praktinės meistriškumo sesijos,  kurias ves patyrę savo srities profesionalai: Andrius Grigorjevas, Tomas Bartninkas, Jonas Liugaila,  Deividas Juozulynas ir Rūta Gaudiešienė.

„LiMA CMO Summit“ konferencija garsėja išskirtiniu dėmesiu CMO kompetencijoms, kurių kėlimas yra ypač svarbus kai sunkmenčio metu reikia ieškoti naujų sprendimų. „Tesonet“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė dalinsis patarimais kaip save motyvuoti ir siekti savo tikslų, kaip išmokti atpažinti ir įgalinti talentus bei pasitikėti vadovais. Apie marketingo vadovą kaip derybininką įmonės viduje ir išorėje pasakos „Ignitis“ direktorius ir valdybos pirmininkas Darius Montvila. „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Rene Fischer dalintis kaip marketingą iš departamento transformuoti į žinių centrą. Apie bendradarbiavimą, platformų kūrimą ir ekosistemų mąstymą kaip strateginę marketingo vadovų kompetenciją pasakos „ISM Executive School“ Vadovų magistrantūros Strateginės rinkodaros ir Tarptautinio verslo modulių vadovė Kristina Maikštėnienė.

Konferenciją vainikuos „Metų CMO“ apdovanojimas

Jei tik karantino reguliavimai bus mažiau griežti, konferencijos dienos pabaigoje organizatoriai planuoja dalyvius pakviesti gyvam susitikimui, kurio metu bus paskelbtas konkurso „Metų CMO“ nugalėtojas – geriausias Lietuvos šių metų marketingo vadovas.

„LiMA CMO Summit“ konferencija yra skirta marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą. Praėjusiais metais konferencijoje dalyvavo 281 dalyvis. Šiemet ją stebėti internetu galės 300 marketingo srities specialistų. Daugiau informacijos apie konferenciją – www.cmosummit.lt .

Pranešimą paskelbė: Eglė Girdauskaitė, UAB „Gravitas Partners“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)