Lietuviai puikiai išnaudojo ką tik praūžusius JAV didžiuosius „Liepos 4-osios“ ir „Amazon Prime Days“ išpardavimus. Tautiečiai daugiausiai pirko elektronikos, drabužių bei avalynės, tačiau pirkinių krepšeliuose atsidūrė ir patys netikėčiausi daiktai kaip dantų pasta, traškučiai ar paprasčiausi lipnūs lapeliai…
Lygina kainas ir renkasi palankiausias
Lietuviai ieško didžiausių nuolaidų ir geriausių pasiūlymų elektroninėse JAV parduotuvėse. Tuomet lygina su kainomis Lietuvoje ir radę geriausias įsigyja.
„Tautiečiai jau įsitikino, kad JAV elektronika, drabužiai, avalynė, automobilių detalės bei žaislai kainuoja nuo kelių iki kelių šimtų eurų pigiau nei identiškos prekės Lietuvoje, netgi įskaičiuojant sandėliavimo, muitų, pridėtinės vertės, siuntimo bei pristatymo iki pat durų mokesčius“, – teigia Shipzee.com atstovas Mantas Ribelis.
Populiariausia – elektronika
Per didžiausią metų išpardavimą „Amazon Prime Days“, kuris truko dvi dienas, 67 proc. mūsų šalies gyventojų pirkinių sudarė elektronika, 14 proc. – apranga, avalynė ir aksesuarai, 19 proc. – kitos prekės.
„Lietuviai noriai pirko kompiuterius „Apple“, išmaniuosius telefonus „Samsung“, garsių prekės ženklų laikrodžius bei ausines, garso kolonėles „Echo“, planšetes „Fire“ bei el. skaitykles „Kindle“, – vardina M. Ribelis. – Nuolaidos šiems gaminiams svyravo nuo 20 iki 500 JAV dolerių. Aritmetika paprasta, palyginkime: išmanusis laikrodis „Apple Watch 3“ pas mus kainuoja nuo 320 eurų, o per „Amazon“ išpardavimą lietuviai juos įsigijo už 199 JAV dolerių“.
Prioritetas – gerai žinomų prekės ženklų drabužiams
Pasak Shipzee.com atstovo, rūbų ir aksesuarų pirkimo tendencijos puikiai išryškėjo per masinius Liepos 4-osios išpardavimus: „JAV nepriklausomybės dienos proga didžiosios elektroninės parduotuvės nuolaidas skelbė net iki 92 proc. Populiariausiose JAV rūbų parduotuvėse lietuviai mielai rinkosi „Tommy Hilfiger“, „Michael Kors“, „Guess“ bei „Levis“ aprangą ir žinomų gamintojų „Nike“, „New Balance“ bei „Converse“ avalynę, kurių kainos prasidėjo vos nuo 30 JAV dolerių. Aksesuarų kategorijoje dominavo laikrodžiai „Garmin“, „Guess“ ir „Tissot“.
Moterys perka dažniau, vyrai – brangiau
Apsipirkinėjimo JAV el. parduotuvėse platformos atstovas M. Ribelis teigia, kad vyrai labiau linkę įsigyti elektroniką, automobilių detales, sporto inventorių bei vaizdo žaidimų įrangą, o moterys dažniausiai perka rūbus, avalynę, kvepalus, kosmetiką, žaislus bei aksesuarus. Pastebėta, jog vyrai perka rečiau, tačiau stambesnius ir brangesnius daiktus, o moterys – dažniau, bet mažesnes, įvairesnes prekes visai šeimai.
„Pastarieji masiniai išpardavimai JAV atskleidė, kad lietuviai perka išties įvairius daiktus: nuo automobilių detalių, dviračių, pripučiamų valčių, vandenlenčių ar snieglenčių iki smulkių prekių kaip nagų lakas, lūpų balzamas, arbatos pakeliai, dantų pasta, moliūgų skaptavimo reikmenys ar paprasčiausi lipnūs lapeliai, – atskleidžia M. Ribelis. – Bendrai vertinant pastebėjome, kad pirkinių krepšeliui daug įtakos turi ir sezoniškumas. Šiuo metu labiau pirko vasariškus rūbus bei avalynę, bet jau auga susidomėjimas ir kuprinėmis, kompiuteriais, mokyklinėmis bei kanceliarinėmis prekėmis“.
Pranešimą paskelbė: Žydrė Dargužytė-Černiauskė, UAB „Komunikacijos laikas”