Finansai

Lietuvoje startuoja „Zalando Lounge“ išpardavimų klubas, kuriame pirkėjų laukia išskirtiniai mados ir laisvalaikio prekių pasiūlymai

„Zalando“ klientai Lietuvoje nuo šiol gali prisijungti prie „Zalando Lounge“ išpardavimų klubo, kuriame kasdien bus galima rinktis iš specialaus mados ir laisvalaikio prekių asortimento. Čia bus taikomos nuolaidos iki 75 proc. 

Kiekvieną dieną, 8 val. ryte, „Zalando Lounge“ platformoje bus paskelbtas specialiai atrinktas sąrašas mados ir laisvalaikio prekių, kurioms taikomos mažesnės kainos. Pasiūlymais bus galima naudoti ribotą laiką ir jie bus prieinami tik „Zalando Lounge“ klubo nariams. Lietuvos gyventojai gali prisijungti prie „Zalando Lounge“ nemokamai, užsiregistravę adresu www.zalando-lounge.ltarba prisijungę prie jau turimos paskyros „Zalando“ mados parduotuvėje. Be kasdien pristatomo naujo asortimento „Zalando Lounge“ vyks ir specialios akcijos, pavyzdžiui, sezono išpardavimas, naujos kolekcijos pristatymas ir nuolaidos, grįžimo į mokyklas proga. 

„Zalando“ vadovė Šiaurės ir Baltijos šalims, Joanna Hummel, sako, kad „Zalando Lounge“ startas yra svarbus momentas, siekiant įgyvendinti bendrovės viziją tapti pirmu mados vartotojų pasirinkimu ir traukos tašku. „Šis klubas su išskirtiniais išpardavimų pasiūlymais papildys „Zalando“ parduotuvę ir suteiks galimybę ieškoti mados ir laisvalaikio prekių tarsi lobių medžioklėje. Labai džiaugiamės, kad mūsų klientai Lietuvoje nuo šiol taip pat gali prisijungti prie „Zalando Lounge“ ir palepinti save ar artimuosius išskirtiniais pasiūlymais“, – sako J. Hummel.

Už „Zalando Lounge“ pardavimus ir rinkas atsakinga viceprezidentė Lisa Miczaika teigia, kad išparduotuvė yra ir išskirtinė, netikėtų mados pasiūlymų vieta klientams, ir nuolaidų platforma bendrovės partneriams. „Stilių vertinantiems klientams „Zalando Lounge“ padės patirti jaudinančius mados atradimus, o prekių ženklams tai yra galimybė surasti naujų pirkėjų ir vykdyti išskirtinių sąlygų išpardavimus, kurie dėl apribojimų ir klubo koncepcijos išsaugos prekės ženklo vertę“, – sako L. Miczaika. 

„Zalando Lounge“ veikia nuo 2010 m. ir šiuo metu yra pasiekiamas penkiolikoje Europos šalių. 2020 m. išpardavimų klube pateiktų užsakymų vertė pirmą kartą viršijo 1 mlrd. eurų. 

APIE ZALANDO 

„Zalando” (https://corporate.zalando.com) yra viena iš pirmaujančių mados ir stiliaus prekybos platformų Europoje. 2008 m. Berlyne įkurta įmonė veikia 23 šalyse ir turi beveik 49 milijonus aktyvių klientų, kuriems siūlo drabužius, avalynę, aksesuarus ir grožio prekes. Asortimente galima rasti tiek gerai visame pasaulyje žinomų vardų, tiek vietos gamintojų prekės ženklų. „Zalando“ platforma yra mados įkvėpimo, naujovių ir bendravimo vieta. Būdami madingiausia Europos technologijų įmone, ieškome skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės etapui ir sunkiai dirbame dėl visų: savo klientų, partnerių ir kitų svarbių žaidėjų „Zalando“ istorijoje. Mūsų vizija yra tapti pirmu mados vartotojų pasirinkimu ir traukos tašku, kurio bendras poveikis aplinkai – žmonėms ir planetai – būtų teigiamas.

Pranešimą paskelbė: Neringa Gudišauskaitė, UAB „Bosanova“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)