Sudaryti nepriklausomo elektros tiekėjo sutartis Lietuvos pašto skyriuose nuo šiandienos galima dar patogiau – tai padaryti, susiformavus didelėms eilėms, bus įmanoma net ir pasibaigus pašto skyrių darbo laikui. Tokį sprendimą Lietuvos paštas priėmė atsižvelgdamas į susidariusią neeilinę situaciją rinkoje.
„Vienam iš nepriklausomų tiekėjų paskelbus apie veiklos stabdymą, daugiau nei 100 tūkst. klientų yra priversti pasirinkti naują tiekėją ir turi tam tik kiek daugiau nei savaitę. Ženkli jų dalis nori sudaryti sutartį būtent apsilankydami Lietuvos pašto arba „PayPost“ skyriuose.
Vertiname klientų rodomą pasitikėjimą, todėl priėmėme sprendimą aptarnauti visus eilėje laukiančius klientus, net ir pasibaigus skyrių darbo laikui. Mūsų kolegos deda maksimalias pastangas siekdami užtikrinti greitą ir patogų klientų aptarnavimą. Vis dėlto iš karto norime atsiprašyti, jog dėl didelių klientų srautų gali tekti palaukti kiek ilgiau, nei įprastai“, – sako Lietuvos pašto tinklo direktorius Jonas Sadauskas.
Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad gausiausi klientų srautai pašto skyriuose yra fiksuojami rytais, vos pravėrus duris. Todėl norint išvengti galimo ilgesnio stovėjimo eilėse gyventojai į pašto skyrius kviečiami užsukti po pietų arba antroje dienos pusėje.
Savo ruožtu siuntas planuojantiems siųsti gyventojams Lietuvos paštas primena, kad tai padaryti galima taupant laiką – patogiai pasinaudojant LP EXPRESS paštomatais. Be to, turint jau siuntimui paruoštas siuntas, pastarąsias galima palikti tam skirtose pašto skyrių vietose be eilės.
Šiuo metu visoje šalyje veikia 174 Lietuvos pašto ir 17 „PayPost“ skyrių. Sudaryti sutartis su nauju elektros energijos tiekėju gyventojai turi iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai.
Pranešimą paskelbė: Lukas Zadarackas, AB Lietuvos paštas