Finansai

„LiMA Day Kaunas“: popandeminis marketingas – kaip grįžus į mokyklą

Pandemijos nulemtas verslo sąlygų neapibrėžtumas ir pasikeitę vartotojų poreikiai marketingo specialistus ir vadovus privertė pasijausti lyg grįžus į mokyklą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kviečia vienai dienai grįžti į mokyklos laikus konferencijoje „LiMA Day Kaunas“. Konferencijos „pamokose“ bus aptariama, kas yra naujieji verslo pirmūnai ir ko galima iš jų pasimokyti, ko būtina nepraleisti ir kokius namų darbus padaryti, kaip sėkmingai pasiruošti būsimiems „egzaminams“.

„Pastarojo laiko specifika privertė pasijausti lyg grįžus į mokyklą, todėl konferenciją dedikavome tokiai temai. Ir nors renginio dalyvių lauks mokyklos laikų atmosfera – aktų salė, saldi arbata, pažymių knygelės, namų darbai ir kita, pats konferencijos turinys bus marketinginis – kalbėsime apie tai, ką reikėtų atsinaujinti marketingo strategijoje ir taktikoje, kaip keičiasi vartotojų elgsena ir poreikiai, kaip sėkmingai komunikuoti su tiksline auditorija ir kaip efektyviai išnaudoti skaitmeninio marketingo priemones“, ­– sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Matematikos pamoką vesiantis „HTTPOOL“ kūrybos skyriaus vadovas Aidis Dalikas, kalbės apie tai, kaip efektyviai įtraukti socialinius tinklus į savo reklamos strategiją, kaip vartotojai naudoja socialinius tinklus, ko reikia nepamiršti planuojant reklamos strategiją. „WHATABOUT“ agentūros vadovas Mantvydas Leknickas, dienai taps chemijos mokytoju ir bandys atskleisti tobulo skaitmeninio marketingisto formulę.

Ekonomikos pamokoje visą tiesą apie marketingo strategijas pasiūlys sužinoti KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto docentė Rimantė Hopenienė. Fizikos pamokoje iš Gražvydo Kaminsko, „NFQ TECHNOLOGIES“ marketingo vadovo, „LiMA Day Kaunas“ dalyviai mokysis startuoliškai eksperimentuoti. „TBWA\Vilnius“ strategė Ieva Bieliūnaitė – Jankauskaitė ves pasaulio pažinimo pamoką ir pasakos apie paradoksus bei rinkodaros atsparumą. Kaip išlaikyti stuburą paradoksų ir pokyčių apsuptyje, koks elementas padės nežinioje be logikos ir kūrybiškumo, kaip auginti pasitikėjimą, kai šiame pasaulyje aišku, kad niekas neaišku – į tokius klausimus bandys atsakyti Ieva.

Lietuvių kalbos mokytoja vienai dienai tapsianti „NEW!“ kūrybos vadovė Aistė Jūrė kalbės apie turinį, kuris nepilsto iš tuščio į kiaurą, o informacinių technologijų pamoką vesiantis „ADNET MEDIA vadovas“  Gediminas Blažys bandys užpildyti ankstesnių pamokų spragas, kuomet informatikos mokytojas neišmokė apie slapukus.

„XWHY/SUPRATIMO“ agentūros partneris Dominykas Karpovič etikos pamokai pasirinko temą apie verslo pilietiškumą ir jo poveikį sociumui. „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė ves klasės valandėlę apie bendravimą su žiniasklaida, o istorijos pamokoje verslo transformacijos sėkmės istorija dalinsis „AXIOMA METERING“ generalinis direktorius Ignas Vosylius“.

„Mokinių“ dar lauks geografijos pamoka su „Omnivos“ komercijos direktoriumi Justinu Pilecku, kuris kalbės apie e.komercijos žaidimus tarptautinėje lygoje. „DIGIKLASĖS“ bendraįkūrėjas ir marketingo vadovas Mantas Stonkus ves biologijos pamoką ir pasakos apie Z kartos įtraukimą. O astronomijos pamokoje apie kelią į žvaigždes pasakos „KAUNAS 2022“ komunikacijos ir rinkodaros vadovas Mindaugas Reinikis.

„LiMA Day Kaunas“ jau ketvirtadienį, spalio 7 d. vyks gyvai (turintiems galimybių pasą) Kauno kolegijoje ir internetu. Daugiau informacijos www.limadaykaunas.lt

Pranešimą paskelbė: Monika Besevičiūtė, UAB „Gravitas Partners“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)