Finansai

„Luminor“ atideda „Luminor|Nordea“ klientų paslaugų perkėlimą į vieningą sistemą

„Luminor“ bankas Lietuvoje atideda balandžio pabaigoje suplanuotą 50 tūkst. „Luminor|Nordea“ klientų paslaugų perkėlimą į vieningą „Luminor“ sistemą. Klientai apie perkėlimo pavėlinimą yra informuojami tiesiogiai. 

„Klientų paslaugų perkėlimą į vieningą sistemą nukeliame dėl karantino Lietuvoje. O tiksliau dėl to, kad daliai iš 50 tūkst. perkeliamų klientų dėl dalies paslaugų gali tekti apsilankyti mūsų konsultavimo centruose, o kontaktavimas su žmonėmis šiuo metu yra tikrai nerekomenduojamas. Naują perkėlimo datą paskelbsime atsižvelgdami į situaciją, klientai informaciją gaus ne vėliau nei likus 30 dienų iki paslaugų perkėlimo dienos“, – paaiškina Andrius Načajus, „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus vadovas. 

Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas. Pokyčiai turės įtakos klientams, kurių sąskaitos numeriai prasideda LTXX21400. Apie du trečdalius perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi „Luminor|Nordea“ interneto banku. Visiems šiems klientams yra išsiųstos „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „MasterCard“ korteles.

„Visi klientai, kurie paštu jau yra gavę naująsias „Visa“ korteles – saugokite jas savo piniginėje, jos bus reikalingos ateityje. Jei turite aktyvią „MasterCard“ kortelę ir nesulauksite naujos „Visa“ kortelės paštu per balandžio pirmąją savaitę, susisiekite su „Luminor“ konsultantais nuotoliniu būdu, bet nevykite į klientų konsultavimo centrą“, – priduria A. Načajus.

Pasak jo, nors paslaugų perkėlimas pavėlintas, tačiau tą laiką klientai, kurie jau gavo informaciją, gali išnaudoti susipažindami su „LuminorIDNB“ interneto banku, be to, savo telefone gali aktyvuoti tapatybės patvirtinimo programėlę „SmartID“. „Šiuos dalykus galite savarankiškai atlikti namuose, perskaitę anksčiau atsiųstas instrukcijas. O toliau – maloniai prašome laukti kito pranešimo su nauja paslaugų perkėlimo data“, – sako A. Načajus.

Pavėlinus paslaugų perkėlimą, visos paslaugos klientams veiks įprastai: gyventojai toliau naudosis dabartinėmis debeto ir kredito kortelėmis, o prie interneto banko jungsis, naudodami sau įprastus prisijungimo kanalus ir duomenis.

Klientai, turintys klausimų dėl paslaugų perkėlimo į vieningą „Luminor“ sistemą, gali su banku susisiekti telefonu 1608, el. paštu info@luminor.lt arba užduoti klausimą savo interneto banke.

Primename, kad karantino metu gyventojams į konsultacijų centrus vykti nerekomenduojame. Jeigu vizitas yra būtinas ir neatidėliotinas, atkreipiame dėmesį, kad konsultacijų centruose vienu metu aptarnaujame iki 5 klientų.

Daugiau informacijos apie paslaugų perkėlimą klientai gali rasti čia šioje nuorodoje: https://www.luminor.lt/lt/paslaugu-perkelimas

Pranešimą paskelbė: Aleksas Rozentalis, UAB „Publicum“

(Perskaityta per mėnesį: 12, iš jų šiandien: 1.)