Finansai

„Maxima“ stiprina kovą su infliacija: plečiamas mažos kainos prekių krepšelis

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ tęsia antiinfliacinę kampaniją „Kainų kaina“ ir mažos kainos krepšelį plečia iki 200 prekių. Visam mėnesiui bus užtikrinamas ne tik būtiniausių kasdienio vartojimo maisto produktų, bet ir buities prekės už ypač mažą kainą.

Iniciatyvos mažinti infliacijos įtaką augančioms maisto kainoms ėmęsis prekybos tinklas „Maxima“ kas mėnesį  pristato atnaujintą būtiniausių kasdienio vartojimo prekių krepšelį už ypač mažą kainą. Šio mėnesio kampanijos „Kainų kaina“ pasiūlymuose yra net 7 kartus daugiau prekių.

„Infliacijos įtaką jaučiame visi, todėl imamės papildomų priemonių, kad užtikrintume kuo mažesnę kainą ne tik kasdieniams maisto produktams, bet ir buities prekėms. Atliepdami besikeičiančius pirkimo įpročius, sudarome galimybę pirkėjams planuoti savo pirkinius ir dar daugiau sutaupyti, žinant, kad į „Kainų kaina“ kampaniją įtrauktos populiarios kasdienio vartojimo prekės visą mėnesį bus už ypač mažą kainą“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Šį mėnesį į išplėstą „Kainų kaina“ krepšelį patenka net 200 pirkėjų pamėgtų prekių. Tai – pieno produktai, šviežia mėsa, įvairios dešros ir dešrelės, kiaušiniai, duona bei konditerijos gaminiai, konservuota produkcija, silkė ir kiti žuvies produktai, saldumynai, cukrus, aliejus, miltai, kruopos, makaronai bei kiti įvairūs būtiniausi kasdieniai maisto produktai. Taip pat į kampaniją „Kainų kaina“ įtraukiamos ir kasdienės kosmetikos priemonės, švaros, namų ir virtuvės apyvokos reikmenys, maistas augintiniams. Šios prekės visose „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos specialiais kampanijos kainoženkliais.

Naujoji „Maximos“ iniciatyva jau spėjo sulaukti didžiulio pirkėjų susidomėjimo. Skaičiuojama, kad rugpjūtį, kai startavo kampanija „Kainų kaina“, jos siūlomų prekių paklausa yra išaugusi beveik dvigubai. „Tai tik patvirtina, kad nuolaidos ir kiti geros kainos pasiūlymai yra svarbūs pirkėjams ir sudaro galimybę sutaupyti. Ir toliau ieškosime būdų, kad galėtume savo pirkėjams pasiūlyti kuo geresnes kainas“, – pažymi T. Rupšys.

Naujausia kainas stebinčio portalo pricer.lt analizė rodo, kad pigiausių maisto prekių krepšelis mažiausia kaina išlieka „Maximos“ parduotuvėse.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
„Maxima“ stiprina kovą su infliacija: plečiamas mažos kainos prekių krepšelis

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)