Finansai

Naujiena „Kalnapilio-Tauro grupės“ gėrimų krepšelyje: pirmasis Danijos energinis gėrimas „Cult“

„Kalnapilio-Tauro grupė“ Baltijos šalyse pradėjo prekybą nauju produktu – populiariu danų energiniu gėrimu „Cult“. Bendrovė tapo oficialiu šio prekės ženklo atstovu Baltijos šalyse, kai ją valdanti Danijos „Royal Unibrew“ įsigijo „Bev.Con ApS“. Danų rinkoje atsiradęs 1998 m., „Cult“ įsitvirtino kaip itin sėkmingai parduodamas savo kategorijos produktas. „Kalnapilio-Tauro grupė“ tikisi, kad šią sėkmę pavyks pakartoti ir Baltijos šalyse, o tai bendrovei leis tapti stipriu žaidėju augančioje energinių gėrimų kategorijoje.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko teigimu, rinkai pristatytas energinis gėrimas ne tik papildė žymių prekės ženklų gausų bendrovės portfelį, bet ir suteikė daugiau pasirinkimo alternatyvų pirkėjams.

„Šis produktas – itin populiarius Danijoje. Džiaugiamės jį pristatę Lietuvos rinkai ir šalies pirkėjams pasiūlę dar didesnę užsienio prekės ženklų įvairovę. Jau ne pirmus metus įgyvendiname produktų asortimento diversifikacijos strategiją, tad naujasis prekės ženklas – svarbus žingsnis stiprinant „Kalnapilio-Tauro grupės“ pozicijas gaiviųjų gėrimų kategorijoje“, – sako M. Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“, žinoma kaip viena seniausių šalies aludarių, Baltijos šalyse atstovauja ne vieną žymų prekės ženklą. Nuo 2015 metų bendrovės gėrimų portfelyje – viena didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklai „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. Strategiškai svarbią gaiviųjų gėrimų kategoriją auginanti bendrovė praėjusius metus baigė padidėjusiais produkcijos pardavimais. „PepsiCo“ produktų krepšelio pardavimai siekė 20 mln. litrų ir išaugo 14,3 proc.

Naujasis „Cult“ – esporto bendruomenių rėmėjas

Naujai atstovaujaumas danų energinis gėrimas „Cult“, kurį laiką buvęs vieninteliu šios šalies rinkoje, nuo pat pradžių išsiskyrė drąsiais reklamos bei distribucijos sprendimais. Gimęs viename populiariausių naktinių klubų ir tapęs neasiejama Danijos naktinio gyvenimo dalimi, ilgainiui „Cult“ tapo ir ekstremalaus sporto bei elektroninio sporto bendruomenių rėmėju.

2017–2018 metais užsimezgė prekės ženklo ir danų „Counter-Strike: Global Offensive“ (CS:GO) komandos „Heroic“ partnerystė, o šiemet gėrimo gamintojai jėgas suvienijo su pasaulinį pripažinimą pelnusia CS:GO komanda „Astralis“. Kartu su „Astralis“ komandos nariais buvo sukurti du unikalūs „Cult“ energinio gėrimo skoniai.

 Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“

„Kalnapilio-Tauro grupė“ – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. – ir vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 329 darbuotojai.

Pranešimą paskelbė: Ieva Urbonaitė, UAB „INK agency“
Naujiena „Kalnapilio-Tauro grupės“ gėrimų krepšelyje: pirmasis Danijos energinis gėrimas „Cult“

(Perskaityta per mėnesį: 7, iš jų šiandien: 1.)