Finansai

Naujos „Maxima Grupės“ strategijos centre – transformacija ir plėtra

„Maxima Grupė“, valdanti prekybos tinklus Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Bulgarijoje, patvirtino veiklos strategiją iki 2025 m. Joje apibrėžta ilgalaikė grupės vizija, pagrindiniai organizacijos vystymo tikslai ir prioritetai. Svarbiausias – transformacija, nukreipta į aukštesnę klientų aptarnavimo kokybę bei geresnės darbo aplinkos darbuotojams kūrimą. Strategijoje į parduotuvių tinklo stiprinimą ir plėtrą per 7 metus numatyta investuoti 600 mln. eurų.

„Per daugiau kaip du veiklos dešimtmečius „Maxima“ sukūrė lietuviško verslo sėkmės istoriją: iš vienos parduotuvės Vilniuje tapo mažmeninės prekybos lydere Baltijos šalyse. Suprantame, kad norėdami iš stipraus regioninio žaidėjo tapti sėkminga tarptautine įmone, turime keistis. Norime būti vertinami ne tik už platų parduotuvių tinklą, įvairų asortimentą, geras kainas, bet ir kokybišką aptarnavimą bei malonią apsipirkimo patirtį. Tam reikės kiekvieno darbuotojo indėlio, todėl sieksime, kad pagarba darbuotojui, jo įtraukimas ir įgalinimas taptų neatsiejama mūsų organizacijos kultūros dalimi“, – sako Dalius Misiūnas, „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. 

Anot jo, strategijos rengime tiesiogiai dalyvavo daugiau nei šimtas grupės įmonių darbuotojų iš 5 šalių.

Pagrindinis strategijoje įvardintas siekis – būti vertiems klientų pasirinkimo kiekvieną dieną. Vertė klientams bus kuriama per patogesnę apsipirkimo patirtį parduotuvėse, integruotus el. prekybos sprendimus, platų asortimentą bei gerą kainos ir kokybės santykį. Jį planuojama užtikrinti didinant įmonių veiklos efektyvumą, kuris mažintų sąnaudas ir, atitinkamai, kainas pirkėjams – strategijoje numatyta dėl efektyvesnių verslo valdymo sprendimų per 7 metus sutaupyti 500 mln. eurų.

Tarp svarbiausių strategijos uždavinių taip pat įtrauktas veiklos tvarumas. „Įsipareigojame savo rezultatų siekti atsakingai, rūpindamiesi klientų bei darbuotojų gerove, kurdami pasitikėjimu grįstus santykius su partneriais, skatindami ir palaikydami vietinius gamintojus ir saugodami aplinką“, – komentuoja D. Misiūnas.

Kartu su vidiniais pokyčiais „Maxima grupė“ strategijoje numato įgyvendinti sparčią tarptautinę plėtrą, į kurią iki 2025 m. bus investuojama beveik po 100 mln. eurų kasmet – iš viso mažiausiai 600 mln. eurų. Juos planuojama skirti parduotuvių tinklo stiprinimui esamose ir naujose rinkose, naujų pardavimo kanalų plėtrai. Siekiama, kad įmonių grupės pajamos kasmet augtų 7 proc.

„Pernai žengėme keletą svarbių žingsnių, nukreiptų į aktyvią plėtrą: įsigijome ir integravome prekybos tinklus Lenkijoje, taip pat vieni pirmųjų regione išleidome 300 mln. eurų vertės obligacijų emisiją. Tai – tvirtas pagrindas įgyvendinti tolimesnę tarptautinę plėtrą“, – pažymi grupės vadovas.

Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, UAB „Fabula ir partneriai“

(Perskaityta per mėnesį: 7, iš jų šiandien: 1.)