Su didžiule pagarba vyresniems žmonėms, noru rūpintis ir padėti kiekvienam bei nuoširdumu, kuris iš parduotuvių išlydi besišypsančius pirkėjus. Tokiu nusiteikimu kasdien klientus pasitinka lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komanda. Tai tik patvirtina parduotuvių lankytojų nuomonė, kuria remiantis kiekvieną mėnesį išrenkami darbuotojai – herojai. Kuo jie klientus nustebino šįkart ir kodėl klientai prekybos tinklo komandą vadino aukso vertės? Apie tai pirkėjų lūpomis pasakoja įsimintiniausios sausio „Maximos“ herojų istorijos.
Paslaugūs, pagarbūs ir rūpestingi
Kasdienis apsipirkimas daugeliui yra tapęs rutina – į parduotuves užsukama reikiamų produktų ir su pirkiniais dažniausiai keliaujama namo, tęsiant įprastą gyvenimą. Tačiau Jonavos mieste esančio Rimkų rajono gyventojai apsiperka visiškai kitaip.
Savo parduotuvę jie meiliai vadina „Maximyte“, džiaugiasi kruopščiu saugumo reikalavimų laikymusi, o darbuotojai pirkėjams yra tapę tarsi šeimos nariais. Tai tik patvirtina vienos klientės pasakojimas.
„Parduotuvėje lankiausi ankstyvą rytą ir visai dienai gerumo užtaisą padovanojo bei maloniai nuteikė dvi darbuotojos. Jos pastebėjo eilėje stovinčią močiutę, kuriai buvo sunku susirinkti prekes ir monetas. Tačiau viena darbuotoja, užuot senjorę tik stebėjusi, padėjo pirkinius išsiimti iš vežimėlio ir susidėti prie kasos. Tuo metu jos kolegė, dezinfekavusi krepšius ir prižiūrėjusi tvarką, laisvą minutę priėjo prie močiutės, pagelbėjo prekes susikrauti į maišelį, palydėjo iki durų. Kasos darbuotojai pasakiau, kad malonu matyti tokį rūpestį ir pagarbą senatvei. Tačiau ji tik nusišypsojo bei pridūrė – jei galėtų, senjorę ir iki namų palydėtų“, – dviem „Maximos“ darbuotojomis Editomis, kurios tapo sausio herojėmis, žavisi pirkėja.
Panašia patirtimi dalinasi ir Širvintose esančioje „Maximoje“ apsilankiusi klientė. Ji gyrė parduotuvės savitarnos kasos darbuotoją Jurgitą, kuri taip pat padėjo vyresnio amžiaus pirkėjai.
„Močiutė bandė nuskenuoti prekes pati. Pamačiusi, kad jai sunkiai sekasi, darbuotoja priėjo, senjorę nuramino, padėjo susitvarkyti savitarnos kasoje, dar palydėjo iki trūkstamų prekių lentynos ir pagelbėjo išsirinkti produktus. Esu labai maloniai nustebusi, kad yra tokių puikių darbuotojų“, – sako parduotuvės lankytoja.
Su iššūkiais, tik jau prie parduotuvės esančiame taromate, susidūrė ir Vilniaus rajone esančios Riešės „Maximos“ lankytoja. Tačiau mėnesio heroje tapusi darbuotoja Jolanta netruko padėti moteriai išspręsti sunkumus.
„Jau maniau, kad tuščią tarą teks vežtis namo. Visgi, parduotuvės darbuotoja greitai atskubėjo į pagalbą ir akimirksniu išsprendė laikiną taromato problemą. Esu jai labai dėkinga“, – sako klientė.
Kūrė pavyzdinę apsipirkimo patirtį
Tuo, kad „Maximos“ komanda nuolatos stengiasi dėl klientų, įsitikino ir Vievyje esančios parduotuvės lankytojas. Jį prekybos salės darbuotoja Andželika, kuri taip pat tapo mėnesio heroje, palydėjo iki ieškomų prekių lentynos. Džiaugdamasis tokiu rūpesčiu, vyras pasidalino nuoširdžia padėka.
Tuo metu kita Kauno „Maximos“ lankytoja pagyrimo žodžius sausį parašė savitarnos kasos darbuotojai Vidai. Sausio herojė parduotuvėje pastebėjo moterį, kuri nešėsi glėbį savo daiktų ir prekių.
„Ši darbuotoja buvo labai kantri, elgėsi profesionaliai ir paslaugiai, pagelbėjo pačiu tinkamiausiu metu. Nors parduotuvėje lankiausi darbo pabaigoje, nustebino parodytas dėmesys bei palaikymas“, – prisimena pirkėja.
Su tokiu pačiu nusiteikimu vilniečių porą pasitiko ir mėnesio heroje tapusi sostinėje esančios „Maximos“ kasos darbuotoja Liudmila.
„Ji ne tik maloniai pasisveikino, bet ir mus pakalbino. Taip pat palaukė, kol susidėsime visas prekes, palinkėjo gražaus vakaro. Esame nuolatiniai „Maximos“ klientai ir dėl tokių darbuotojų norisi grįžti į parduotuves“, – džiaugiasi vilniečiai.
Savo ruožtu Vilniaus „Maximoje“ apsilankiusią šeimą nustebino sausio heroje tapusios sveriamų prekių skyriaus darbuotojos Egidijos aptarnavimas. Parduotuvės lankytojai savo apsipirkimo patirtį vadino pavyzdiniu.
„Esame dėkingi darbuotojai už gerą darbą, paslaugumą ir kompetenciją. Tai puikus pavyzdys, kaip reikia mažinti socialinę įtampą visuomenėje, formuoti tik teigiamas emocijas, kurti patrauklų verslo įvaizdį. Buvome aptarnauti labai maloniai ir profesionaliai. Ši darbuotoja yra tiesiog aukso vertės“, – savo atsiliepime rašo pirkėjai.
Vertina kiekvieną nuomonę
Išskirtinės vertės, sako „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė, yra net tik prekybos tinklo komanda, bet ir kiekvienas pirkėjų atsiliepimas. Mat lankytojų nuomonė visus parduotuvių darbuotojus įkvepia kasdieniams žygdarbiams.
„Mūsų komanda nuolatos rūpinasi, kad kiekvieną apsipirkimą lydėtų patys geriausi įspūdžiai. Todėl nuoširdi padėka už šias pastangas yra didžiausia motyvacija kaskart stengtis dar labiau. Savo ruožtu mūsų prioritetas yra kurti darbo aplinką, kuri būtų maloni, saugi, skatinanti tobulėti ir gerai jaustis. Tokios sąlygos ir tampa įkvėpimu kurti pozityviausią patirtį pirkėjams“, – pažymi E. Dapkienė.
Todėl „Maxima“ jau ne vienerius metus tęsia mėnesio herojų iniciatyvą. Jie renkami remiantis pirkėjų atsiliepimais, kuriuos pastarieji kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu.
Šios iniciatyvos metu kas mėnesį išrenkami herojai, kuriems yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Tokia „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”