Finansai

Per karantiną sulėtėjusį naujų banko klientų skaičiaus augimą gelbėjo nuotolinės galimybės

Dėl kovo mėnesį Lietuvoje įvestų karantino apribojimų naujų banko klientų skaičiaus augimas šių metų sausį–gegužę, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumažėjo 47 proc., tačiau daugiau nei 3 kartus padidėjo gretos tų, kurie pasinaudojo galimybe pradėti naudotis banko paslaugomis nuotoliniu būdu, rodo „Citadele“ banko duomenys.  

„Karantino metu apribojus klientų aptarnavimą fiziniuose bankų skyriuose, jau kovo mėnesį pamatėme smarkų naujų klientų skaičiaus kritimą. Klientų pritraukimas per banko fizinius skyrius žymiai sumažėjo, tačiau išaugo nuotoliniu būdu naujais klientais tampančių žmonių gretos“, – sako „Citadele“ banko Verslo ir mažmeninės bankininkystės vadovas Darius Burdaitis.

Banko atstovas pasakoja, kad tapti banko klientu nuotoliniu būdu galima jau nuo 2019 m., tačiau iki šiol šia galimybe naudotasi itin retai. „2019 m. nuotoliniu būdu registravome vos 2 proc. visų naujų klientų, o nuo šių metų pradžios šis skaičius šoktelėjo net iki 20 proc. Elektroninė registracija ypač išaugo per patį karantino įkarštį, balandį. Tuomet elektroniniu būdu banko klientais tapo daugiau nei pusė visų naujų banko klientų“, – sako D. Burdaitis.

Tikimasi, kad galimybė tapti banko klientu nuotoliniu būdu išliks populiari ir pasibaigus karantinui. „Bendros e. komercijos tendencijos Lietuvoje rodo, kad per COVID-19 krizę išaugęs internetu prieinamų paslaugų vartojimas nebegrįžta į buvusį lygį ir išlieka didesnis nei iki krizės. „Šiandien matome, kad nuotoliniu būdu banko klientais tampančių asmenų gretos vis dar sudaro apie penktadalį visų naujų klientų, ir tai yra net dešimt kartų didesnė dalis nei iki karantino“, – pabrėžia specialistas.

„Citadele“ banko klientu Lietuvoje galima tapti pateikus prašymą per „Citadele“ mobiliąją programėlę. Norint užpildyti prašymą tereikia į programėlę įvesti prašomą informaciją, įkelti savo veido bei paso ar asmens tapatybės kortelės nuotraukas. Prašymą pateikti užtrunka nuo 5 iki 7 minučių. Mokėjimo kortelė klientui atsiunčiama paštu, o aktyvinama naudojantis mobiliąja programėle, tad į banką vykti nereikia nei užpildyti paraiškos, nei atsiimti mokėjimo kortelės.

Pranešimą paskelbė: Rasa Petruškevičiūtė, AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas

(Perskaityta per mėnesį: 2, iš jų šiandien: 1.)