Finansai

Pernai spurtavusi 45 proc. „Doleta“ padėjo pamatą ir šiųmečiam augimui

Nauji ir išskirtiniai gaminiai bei rinkų plėtra Jiezno medinių langų ir durų gamybos UAB „Doleta“ apyvartą pernai augino 45 proc. – iki 10,6 mln. eurų. Planuojama, kad šiemet bendrovei apyvartą pavyks didinti pasiūlius originalios produkcijos, našiau išnaudojant pernai sumontuotą skandinaviško tipo langų gamybos liniją ir plečiant rinkas į Vakarus.

Į naujus metus „Doleta“ žengė su nauju gaminiu – medinio rėmo langais ir balkono durimis, kurios yra vienoje plokštumoje su stakta. Lietuvoje tokie langai su durimis pagaminti pirmą kartą. Jie pasirenkami šiuolaikinio dizaino ir moderniuose namuose, gali būti nestandartinių dydžių.

Kadangi vienos plokštumos mediniams langams ir durims gaminti reikalinga storesnė medinė stakta ir rėmas bei originali armatūra (pvz., vyriai, kurių lange ar duryse nesimato), jie keliais procentais šiltesni ir iki 20 proc. brangesni už medinius langus, kurie iš išorės kaustyti aliuminiu. Jie gali būti gaminami iš įvairios medienos. Originaliems langams gaminti bendrovės meistrai pritaikė esamas gamybos linijas, kuriose panaudojo modernius instrumentus, todėl nereikėjo didelių investicijų, jos sudarė 30 tūkst. eurų.

Anot Vytauto Silevičiaus, „Doletos“ valdybos pirmininko, pernai apyvartą labiausiai augino atsigaunanti Rusijos rinka ir čia tiekti išskirtiniai gaminiai privatiems namams. Rezultatų davė ir aktyvus darbas ieškant naujų klientų Vakaruose, ypač Nyderlanduose, kur Jiezno bendrovė pernai atidarė biurą, o taip pat Didžiojoje Britanijoje, Airijoje ir JAV. Pastarojoje šalyje „Doleta“ pernai įgyvendino pirmuosius projektus, o šiemet planuoja steigti bendrovę bei aktyviai ieško jos vadovo. Ir toliau išlaikomas glaudus bendradarbiavimas su klientais Japonijoje bei Skandinavijoje. Beje, pernai „Doleta“ paleido naują skandinaviškų langų, kurie atsiveria į pastato išorę, o ne vidų kaip Lietuvoje, gamybos liniją. Planuojama, kad šiemet ši linija gaus gerokai daugiau užsakymų nei 2019 m.

Pernai bendrovė eksportavo apie 80 proc. visų gaminių. Šiemet šią dalį planuojama padidinti, o per trejus metus pasiekti, kad 90 proc. viso eksporto keliautų į Vakarus, nes, anot V. Silevičiaus, „nors Rusijos ir kitų šio regiono šalių pirkėjai užsako ypatingos kokybės langus, bet šios rinkos sunkiai prognozuojamos“. Vakaruose medinių langų ir durų paklausą didina siekis gyventi ekologiškesniuose namuose, be to, tokie langai tarnauja gerokai ilgiau nei plastikiniu rėmu.

2018 m. „Doletos“ pajamos sudarė 7,3 mln. eurų, 2017 m. – 8,2 mln. eurų, 2016 m. – 7,5 mln. eurų.

Daugiau informacijos:

Vytautas Silevičius, UAB „Doleta“ valdybos pirmininkas, vytautas@doleta.lt, +370 698 32324

Pranešimą paskelbė: Artūras Mankevičius, UAB RINKOM
Pernai spurtavusi 45 proc. „Doleta“ padėjo pamatą ir šiųmečiam augimui

Pernai spurtavusi 45 proc. „Doleta“ padėjo pamatą ir šiųmečiam augimui

Pernai spurtavusi 45 proc. „Doleta“ padėjo pamatą ir šiųmečiam augimui

(Perskaityta per mėnesį: 9, iš jų šiandien: 1.)